Fren, ohhh wat goed, wat een succesverhaal! Bij L. hetzelfde, na erg onregelmatig ongesteld te zijn en 5 maand geen menstruatie onderzoeken gehad in het ziekenhuis, kwam idd ook pco uit. Zelfde verhaal, kleine kans op een natuurlijke zwangerschap. Hup nog geen 4 week later een positieve test in mijn handen. Nu bij onze 2e gup, hadden we zoiets zoveel geluk zullen we niet weer hebben. Toen L. anderhalf was (april) er weer voor gegaan, 1x ongi geweest en tadaaaa. Wat een geluk! Wat betreft je nekplooi meting, ik snap hem. Raar idd dat het niet vergoed wordt terwijl het wel in de familie voorkomt. Liefsmama, heftig! Hoe voel je je nu? Sunflower, vervelend die ongerustheid zeker in jou geval. Hier gister bij het afvegen ook rozige afscheiding met een sliertje bloed erdoor... Vond het ook wel even weer spannend, maar daarna niks meer gezien. Jij nog iets tegen gekomen daarna? Maak je niet te druk, je bent al 11 week zwanger en hebt al een prachtig kloppend hartje gezien, komt helemaal goed meid! Bha al het eten valt me vandaag verkeerd, zit me steeds tot hier....
Miffy ik heb dat eens aan mijn gyn gevraagd en die vertelde dat zolang het achter het schaambot zit er niks kan gebeuren. Die waarschuwing is er omdat de beugels in je dikke buik drukken als je verder bent en dan op je kindje drukken. Zou nu nog best kunnen. Ik zou gewoon kijken wat goed voelt voor jou, misschien de meest heftige overslaan en wel in wat andere dingen? Ik zou dat brood ook nog wel eten, ik let wel op met kaneel, want ben er echt gek op, dus niet meer dagelijks bij een appel, maar een keer kan best. Net nog een kaneelijsje op zonder na te denken Verder let ik op rauw vlees en rauwe vis, alcohol dat eet/drink ik absoluut niet, met andere dingen let ik meer op de hoeveelheid (of zacht gekookt ei bijvoorbeeld iets harder dan normaal, maar wel nog een beetje zacht.
Liz vervelend he, het is juist een mooi iets en san kunnen we niet genieten, zie dat jij 6 keer een vmk hebt gehad jeetje .. Miffy je mag niet in attracties! Mocht ik al niet met 6 weken! Rianne.. Nee verder niks meer gezien, ja een hoop slijm, maar dat en ik al de hele tijd! Ben zo blij dat ik volgende week donderdag nog een keer mag spieken
Yogiflow, zoiets staat mij ook bij, ik zal niet in een echte achtbaan ofzo gaan, maar een kinderachtbaantje of waterbaantje kan vast wel dacht ik
Tenzij je van plan bent een hele eetlepel kaneel op te slikken is er niks aan de hand hoor, lijkt me niet zo lekker dus denk het niet hihihi. Heb dat hele kaneel gedoe nooit begrepen en tot een paar jaar terug ook nooit wat over gehoord.
Kaneel, gaat het meer om dat je geen hele grote hoeveelheden eet, toch. Mosselen, geen idee..... Is toch een schelpdier. Ik weet het niet. Ik voel me mwah. Spuug wel maar niet alles.
Oh wat raar toch dat elke arts wat anders zegt. Ik ga sowieso nooit ergens in, maar dat zei mijn gyn. Mosselen zijn volgens mij sowieso al redelijk gevoelig, kun je snel ziek van worden. Dat soort dingen eet ik nu niet. Maar goed, is ook niet iets wat ik vaak eet of echt mis.
Dingen die je niet mag eten, ik let er wel goed op. Maar o jee wat mis ik mijn lekkere broodje brie toch!! At vaak een broodje brie met ham, kruidenboter en tomaat. Zoo enorm lekker, maar die moet ik helaas even een tijdje laten staan Net zoals de filet americain, ook zo dol op! Maar het is het allemaal waard
Kaneel mag, maar niet teveel. VK heeft ooit bij de vorige zwangerschap gezegd dat ik best kaneel mocht zo lang ik maar geen hele appel-kaneeltaart in één keer ging eten. Nou, dat gaat sowieso niet lukken hoor!! Attracties weet ik eigenlijk niet, zou wel een beetje voorzichtig zijn. Met mosselen heb je al snel dat er een "slechte mossel" tussen zit en daar kun je goed ziek van worden. Daar zou ik nu dus even mee uitkijken. Hoe heet die app waar jullie het over hebben? Ik had "hello baby" erop staan maar daar zie je alleen een tekeningetje in een bubbel, niet boeiend en dus heb ik m maar weer verwijderd
Brie? Mag dat niet? Dat wist ik helemaal niet errrrrrugggg!! Vandaaarrrr dat ik van die stoute kinderen heb...
Bijna alle brie mag gewoon die je in de supermarkt koopt, je moet even opletten dat het niet van rauwe melk is
Ja brie mag, gewoon even kijken in de winkel of het geen rauwmelkse kaas is. Met die kazen moet je vooral opletten in restaurants en duurdere zaken geloof ik. Supermarkt brie is gepasteuriseerd en mag dus wel!
Ooooh, ik zou gewoon echt de hele zwangerschap de brie laten staan! Maar ik ben blij dat ik het gewoon mag eten. Morgen eerst maar een broodje brie dus