Heel veel sterkte wendy, hier een foto van onze uk, het lag net zo eigenwijs als grote zus, in kleermaker zit met de voetjes voor het geslacht hihihi
Veel sterkte wendy het is vreselijk als die beslissing genomen moet worden. Wij moesten het in mei ook. Dikke knuffel voor jullie en goed hoe je het aanpakt met je zoon. Miffy wat super dat je naar huis toe mag! En nog een mooie echo erbij hopelijk blijft het ziekenhuis nu fijn weg hihi
Wendy heel veel sterkte! Miffy, jeuj! Je mag weer naar huis. Wat een prachtige echo! Gister toch nog gespuugd, maar vandaag nog (!) niet....
Wat een rust hier dames, mamavandonovan, hoe is het bij jullie, het was jou (schoon)vader toch met die tumor?? ben het vergeten/of niet meer meegkregen
Bedankt dames voor het sterkte wensen. Er is ondertussen een hoop gebeurt en we zijn een hoop heftige dingen te weten gekomen. Vooral wat er allemaal in huiselijke kring gebeurde en wat verzwegen werd voor mijn man door zijn moeder en zus. Na onderzoek is gebleken dat hij toch door een misdrijf om het leven is gekomen. Zijn lichaam is overbracht naar het forensisch instituut. Manlief en schoonmoeder zijn nu onderweg voor verhoor. En een dezer dagen komt ook de familierechercheur langs. Het lichaam wordt pas woensdag of donderdag vrijgegeven en dan pas kunnen ze de uitvaart regelen. Ik hou het verder even hierbij dames want het is eigenlijk te heftig om allemaal op een forum te plaatsen. Maar voorlopig zullen we dit hoofdstuk nog niet kunnen afsluiten. Woensdag in ieder geval op controle bij de VK en dan gaan we naar het hartje luisteren. Ik kijk er naar uit!
Jeetje wat een heftig verhaal Wendy! Heel veel sterkte voor jou en je fam! Heel veel plezier alvast voor woensdag! Even iets positiefs tussendoor!
zo weer 16 weekjes zwanger!!! Manlief heeft mijn haartjes geverfd gisterenavond dus ben ik niet meer "oud blond" (ik had zoveel verschillende kleuren het zag er niet uit meer haha) Gisteren fiets uitgezocht voor onze zoon (die is donderdag jarig, word ie alweer 6 jaar) wat kan er toch veel gebeuren in 6 jaar (bevallen van zoonlief, getrouwd, bevallen van dochterlief, huis gekocht en nu weer zwanger van nummer 3)