Echo voor het geslacht toch lov? Blijf je bij je voorgevoel of ga je twijfelen over wat het zal zijn?
Van deze serie heb ik nieuw nog liggen: Barok | Loukadesign de waskussenhoes kruikenzak een speentasje en een billendoekjeshoes Die heb ik ooit gekocht om zelf na te maken / door te verkopen voor mijn voormalige webshop (maar nu niet meer nodig) wie weet vind hier iemand deze serie leuk , je kan nog extra spullen ervan bij bestellen bij Louka Design (die hebben nog vele andere leuke spullen) als je wat aparts wilt moet je daar zijn! Nieuwwaarde is 66,80 euro maar voor een leuk bod doe ik het zo weg kan ik weer wat leuks kopen voor onze kleine.
14weken dansje!! inpakstress, moe en een man met een kater waar ik niks aan heb en trouwens ook zwaar pissed op ml vraag me af of hij wel op vakantie wil ik kan niet teveel doen, zeker niet in 1keer dus des te langer hij is bed blijft des te meer hij zelf kan gaan doen
Tiger staat je leuk! Hou niet zomaar barok zelf..... Paula ik twijfel een beetje maar neig meer naar een meisje.... Miffy mannen he!
Spannend Dams morgen echo... Ik ook morgen voor het geslacht, maar pas om half 8 avonds dus zal ook wel een lange dag worden!!
Hahahah ja het is gelukkig vroeg. De oudste naar school brengen....thuis even stofzuigen en die handel. En dan de jongste wegbrengen en dan gaan we
Wij gaan gewoon wachten tot de twintig weken echo. Maar duurt wel lang hoor. Ik heb binnenkort ook een gratis echo bij de fontys. Daar zochten ze nog zwangeren. Wendy, wat heftig. Hebben ze al de verdachten kunnen aanhouden? Veel sterkte en wat een hectische tijd voor jullie. Doe rustig aan! Hier ook een pistoletje met gekookt eitje, heerlijk. Iedereen veel plezier morgen bij de echo's. Ik heb straks het familiefeest, dus ben benieuwd naar de reacties...
Ja er zijn er een aantal voor de geslachtsbepaling morgen.. ben echt enorm benieuwd meiden! Alvast veel plezier.... en succes met het wachten