Ow tiger war schijf je dat prachtig! Haha heerlijk zo herkenbaar! Idd ff 10 min wachten met verschonen Enne geduldiger? Niet mijn knul
Lov gefeliciteerd met jullie zoon! Wat heerlijk een kleine babybroer voor je meiden. Al een beetje gewend aan het idee?
Hier kampen we met een dilemma meiden. Wij beginnen te twijfelen of we het toch niet willen weten! O hier was ik al bang voor he. Ml kwam gister de kamer binnen en ineens zegt hij: Ben toch wel erg benieuwd wat het word. Ja ik ben niet moeilijk over te halen.ik wilde dat toch al haha. Pff nog 2 weken heel hard nadenken wat we doen...
gewoon doen joh wat maakt het toch uit, als ML dat nou leuk vind, dan zou ik daar wel mee akkoord gaan , het is ook een hele leuke ervaring als je het wel weet. Maakt het niet minder ofzo...
haha in het algemeen hier wel, onze zoon kan wel weer boos worden maar in het algemeen heeft ie meer geduld als zijn zus en laat ie zich meer "manipuleren / een richting op duwen" dan zijn zusje haha
Ik ben dus bang dat het wel minder leuk word. Bij onze zoon wisten we het. Nu wilden we op de verrassing wachten maar we zijn beide zo enorm nieuwsgierig van aard Min of meer mag ik nu de knoop doorhakken.
Ja ik ben nog steeds een beetje in shock.... Heb wel al veel kleertjes gekocht hahaha... Paula ik vindt het juist speciaal dat ik nu weet dat ik een jongen bij me draag....zo speciaal.
Wat een leuke kleertjes lov. Wel leuk dat het nu nieuw is en je ongegeneerd los kan gaan met shoppen. Nog 1,5 uur. Zoooo spannendddd. Kan niet wachten. Hihi
Hahaha precies ik moet alles wel nieuw! Maar viel wat tegen de collectie bij prenatal hoor.....ach ja ken nog genoeg kopen Spannend om te wachten he
Ahhh Lov wat leuk voor jullie zeg een knulletje!! Jen nog ff!!! Spanne s he! Wat denk jij dat t word?? Ik mag pas over 6 uur whaaaa haha ik denk nog steeds 2 jongens.
Ff buik showen.....voor de vergelijking die van 12+5 erbij. Gaat snel! 14+2 Bekijk bijlage 346382 12+5 Bekijk bijlage 346383