haha goede smaak, ik heb die rompers en shirtje met broertje ook, zo schattig!!! Wat bijzonder weer he, zo'n wonder maakt het toch allemaal weer echter en intiemer vind ik zelf ...
Wat een leuke en ook lekkere manier om het te vertellen lov. Wendy je kan goed zien dat de vorm veranderd mooi buikje
haha wat leuk EN LEKKER!!!! Ik vond bij de prenatal ook wat tegenvallen moet ik zeggen, ik heb bij noppies en bij babydump wat leuke dingen gekocht en gezien... V&D heb ik nog niet gekeken..
Leuk, al dat jongetjes praat. Ik had nooit verwacht dat ik uiteindelijk nog wel 3!! zoons zou hebben. Mijn 3 zoons zijn wel allemaal heel verschillend, dat lompe wat tigermommy omschrijft dat herken ik bij 1 van mijn boys, de andere 2 zijn heel zacht van karakter maar heel ongeduldig en veeleisend. Ik ben benieuwd of hier de stand tussen de jongens en de meisjes straks een beetje recht getrokken wordt of dat de meiden toch voorlopig in de meerderheid blijven!
He lov! Wat leuk een knulletje! Volgens mij heb ik heel veel gemist... Ben benieuwd naar de lijst. Wendy, jij heel veel sterkte. Pas goed op jezelf en de beeb. Veel pijn aan mijn stuit en rechter onderrug, trekt door in mjn been. Iemand een idee of dat er iets mee te maken heeft?
Oh ik heb trouwens de hemnes kast en commode gekocht en een wieg van twf. Hele woonksmer staat vol omdat boven nog alkes in puin ligt...
Leuk Lov, een kleine vent! Lief! Hier even een stress dag, belt de ex van mijn vriend vanmiddag, ja ik wil 500 euro van je, want dat heb ik moeten betalen voor de skivakantie van onze zoon.... Mijn vriend komt uit België (Wallonië dus Franstalig) en ze hebben daar boven op de alimentatie ook nog een gedeeld financieel gedeelte, maar dat moet in overleg gebeuren. En hij is al begin dit jaar op die skivakantie geweest, dus ons vermoeden is, ze heeft weer geldproblemen en probeerd op deze manier geld van mijn vriend te krijgen. En dreigt ook fijn met naar de rechter gaan voor meer alimentatie. Hoop gezeik dus. Ik bang bang voor haar als ze dat doet dat ze van de koude kermis thuis komt aangezien, zijn inkomen lager is dan dat van haar en hij voor 3 kinderen moet zorgen en zij maar voor 1. En hij reageert altijd extreem gevoelig op haar en voelt zich zwaar kl*te nu En dat terwijl hij vannacht vertrek voor zijn bezoek naar Spanje. Echt exen....sommige mogen ze van mij echt ergens in een bos dumpen, ver, héél ver van de bewoonde wereld....
Voor 95% zeker dat wij een zoon krijgen. Ik mag volgende week weer omdat de kleine het niet echt wilde laten zien. Hebben een uur alles geprobeerd (springen, lopen, op mijn zij liggen). De kleine was steeds salto's aan het maken en de navelstreng lag er ook de meeste tijd voor. Maar we hebben een paar x wat gezien
@Maanhasje Bah gemeen......... @jen hahaahah heb ook staan springen vanmiddag... Wauw veel jongens zeg
@lov. Jij ook. Hihi hier ook alles gedaan. Springen lopen op mijn zij draaien alles gedaan maar was lastig te zien. Hihi maar toch twee x een seconde iets tussen de benen gezien. Ach volgende week nog een x is geen straf. Hihi Idd veel jongens
Ook jij gefeliciteerd Jennifer met een klein mannetje op komst, leuk! Begin nu wel héél ongeduldig te worden voor onze eigen echo hahah
&jen ja echt grappig hier lag hij met zijn hoofdje naar boven toe, dus in stuit, en dan rug tegen mijn buik en in een kleermakerszit. Dus ook moeilijk hahahaa. Hij bewoog wel maar niet zo dat we konden kijken. Gelukkig uiteindelijk wel iets gezien
IS het niet zo dat de jongens in de meerderheid zijn?? Jennifer ook hier gefeliciteerd met je zoontje