Wij hebben net echo gehad en.... Een MEISJE!! Dus na de jongetjes vandaag van Lov en Jennifer nu toch nog een meisje voor de afwisseling!
Jen gefeliciteerdd een knul!! Aafketje jij gefeli met je meid!! Super leukk!!! Ik ben nu onderweg spannendddd
Jeetje wat veel geslachtsbepalingen vandaag... Wij wachten op de 20 weken echo en die is pas 27 september... Leuk hoor als je het al weet! Lekker shoppen!! Gefeliciteerd met de zoontjes en dochtertje! Vandaag 16 weken alweer. Gaat ineens wel snel...
Klop klop! Mag ik mij nog aanmelden hier of zitten we vol Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger van de eerste en uitgerekend op 17 februari 2014. Wat leuk dat er zoveel zijn die al weten wat het gaat worden! Ik kan ook haast niet wachten zeg!! Zooo spannend!!!
Wow wat cool zeg, jullie lange wachten werd al beloond met een tweeling en ook nig een koningskoppel... super!
Gefeliciteerd meiden super leuk!! Lekker van genieten en natuurlijk SHOPPEN!! Haha en sammy wauw koningskoppel jeetje meid wat een beloning voor het lange wachten👍👍💙💗 love💙jennife💙aakete💗 MOOI ik kan ook niet wachten zeg, spannend!