Gelukkig Wendy. Nu weer tijd voor positieve dingen, al denk ik dat het nog wel even zwaar blijft. Dorte wow grote verandering... Wat ga je doen voor werk daar? Fijn paprika's dat jij de lijst wil doen.
Dames ik lees vooral mee, schrijven vaak geen tijd. Ik heb 23 sept om 09.00 nieuwe afspraak bij de vk en 8 oktober om 10.35 de 20-weken echo!
Ik ben er ook nog hoor! Vakantie voorbij dus hard aan het werk, morgen lekker vrij' Ik ben echt kapot! Maandag weer op controle!!
Ik lees mee, heb niet veel te melden. Als ik dan van de lijst af moet, haal me er dan maar af. Heb al een paar keer aangegeven dat ik voornamelijk lees.
Jippie het is zover: mijn zoon is vandaag 6 jaar geworden! Heb gisterenavond alles versierd en.straks taart en kado halen!
@Tigermommy: gefeliciteerd met je zoon! Zes jaar alweer, een hele leuke dag gewenst!! @LOV nog een vraagje. Die gebakjes met blauwe slagroom heb je die zelf gemaakt? Zo ja, mag ik je dan vragen hier te melden hoe je dat hebt gedaan? Vind het nl een superleuk idee Voor de lijst: 4 oktober 20-weken echo + geslachtsbepaling
Goede morgen dames, @tiger: gefeliciteerd en een mooie dag gewenst! Ik heb dadelijk echo, hoop stiekem toch dat ze naar het geslacht kijken.... Maar ws niet in het ziekenhuis....
Kiki zijn eclairs...zoek maar eens bij 24 kitchen, de vulling is gewoon slagroom met blauwe kleurstof
Tiger gefeliciteerd! Kahlen sucses straks hopelijk willen ze even spieken voor je! Wij gaan zo naar de apenheul alvast voor mijn verjaardag morgen het mooiste kado ooit spieken naar het geslacht van ons kindje♥ Toch apart als er iemand roept we gaan de lijst opschonen reageert iedereen wel weer Meelezen is okee meiden maar af en toe eens laten weten hoe een afspraak is gegaan of een nieuwe heb gemaakt is toch niet veel moeite? Fijne dag!! Xzz
He dames, Alles zag er goed uit! Ik ben echogrniek! Ghihihi ze kon al zoveel zien dat ze zei dat ik met een gerust hart naar de 20 weken echo kon. Wel ff naar het grslacht gekeken.. En wat denken jullie? ....houdt die kleine wurm een handje ervoor!!!! Ghihihi
Paula, iedereen die weinig of niet reageert, doet dat nu juist wel, omdat ze niet van de lijst willen. Zelf heb ik ook net vakantie gehad en deze week nog druk thuis, met schoonmaken en vriendinnen die langskomen. Heb dan ook weinig of geen tijd om uitgebreid te reageren op ZP, waar het ook nog eens zo druk is in dit topic meestal.
Ben ik met je eens Paula....vindt toch wel dat je actief mee moet doen. En nee niet elke dag maar soms iets schrijven is toch niet gek?