Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    @love en Paula.... Ja was niets uiteindelijk om 01:30 toch inslaap gevallen 😉 en ach wil het niet van hem afpakken hihi das zijn rust...maar indd in februarie zal hij de eerste weken/maanden😊😜 bij mij moeten blijven 😉

@uitzet ohhhh zo graag beginnen maar even nog 2 WK wachten dan weten we het geslacht😄👍
    Maar zit tussendoor al te spieken hoor....alleen voor jongen en meisje haha😊

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Gaaf zeg. Mooi in combi met je vloer. Wij hebben licht grijs met witte meubels. En dan met kroontjes en sterren inrichten. Heb al een en ander gekocht. Te leuk.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooh mamadeluxe wat zonde van je kleertjes!!!
    pff daar zou ik op dit moment dus echt keihard om kunnen janken he??
    ik heb Ninthe's eerste pakje in plastic tussen de kleertjes zitten omdat ik hem graag nog wil inlijsten

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @troy, ook een geslachtsecho? Wat doen veel dat zeg! Misschien ben ik skeer maar ik heb zoiets van, een paar weekjes later krijg je het voor "niets" te horen...:p

Aaafketje, ja ik ga deze keer voor de makkelijke weg denk ik, ik heb ook al een heel eind zwangerschappen en borstvoeding erop zitten...ik wil hierna ff geen polonaise aan mijn lijf een paar maanjes (vriendje heeft het al over de 10e, nou dan wil ik tussendoor ff niks hoor dus ook geen bv pfff)

@miffy, ja ik baalde ook ontzettend :(

Ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers op jullie babykmer plannen hoor, hier is geen ruimte meer voor een eigen babykamer, maar ik creeer altijd een leuk hoekje in mijn eigen slaapkamer voor de kleine, ook leuk... :)

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Mamadeluxe,
    met zoveel kids had dat ook wel erg knap geweest hoor als je nog een eigenkamer kon maken
    ik ben wel blij dat we hier de ruimte wel gewoon hebben, in ons vorig huisje was het een uitdaging geweest,
    dus geniet er wel van dat we gewoon lekker bezig kunnen nu

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Kids....mijn jongste 3 zitten hier druk met treinsporen en treintjes te spelen, waar de buuf net mee kwam aanzetten.
    Heel enthousiast was mijn zoon van 4 vooral, zo blij was hij er mee.
    Ik moet er wel heelerg om lachen hoor want laten wij nou al jaren exact dezelfde treinspullen hebben in de speelgoed kist, waar amper naar om gekeken wordt...
    Van een ander (en nieuwe) is natuurlijk veeeeeeel leuker! :p

Ik heb deze week al 2 verjaardagen erop zitten, zoon werd maandag 4, dochter vrijdag 10 en dinsdag wordt een dochter 3. De hele week savonds traktaties lopen bakken en inpakken, aankomend wekend nog een groot feest voor familie vrienden en vriendjes en vriendinnetjes en dan heb ik het weer gehad voorlopig.

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Leuk kamertje lov. wij hebben ook een grijze muur. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Waarschijnlijk gaan we de zelfde kleur halen voor het nieuwe kamertje van mijn zoontje.

8. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Mamadeluxe, ik had hetzelfde idd, met de 20weken echo krijg ik het ws ook te horen wat het gaat worden, maar ik ben nu toch zo nieuwsgierig geworden! En wil heel graag nog even spieken en weten of het allemaal nog goed gaat hier binnen in m'n buik hihi dus ook gekozen voor geslachtsbepaling, deze heb ik woensdag!

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ach, als ik een groter budget had (dus minder kinderen) had ik het misschien ook wel gedaan, al lette ik toen ook altijd al op de centjes, is een soort hobby :)
    In de tijd van mijn oudsten kreeg je 1 echo en daar kon je het mee doen. Toen bestond de 20 weken echo nog niet, die kreeg ik pas met de 5e.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee aafke is echt grijs....tenminste dat denk ik hahaha.

Eve afwachten of mijn man zlef gaat stucen of het toch behang wordt....liever verven he.

Zo ben al naar de prenatal geweest ... maar kon er niet veel kopen wat ik wilde. Ach ja dan maar een keer naar de babydump he :D

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goede morgen dames,

Hier heerlijk uitgeslapen. Manlief er ik waren gister 1 jaar getrouwd (wel al bijna 16 jaar samen) en we zijn lekker gaan uit eten, even eruit. Zoonlief is bij opa en oma blijven logeren en die gaan we zo ophalen. Vandaag verder rustig aan want zoonlief gaat morgen voor het eerst naar school. En woensdag kan eindelijk mijn zwager worden begraven.

12. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wendy gefeliciteerd! Fijn dat jullie er even tussenuit zijn geweest!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wendy spannend....de eerste keer naar school!

14. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik sta onder controlle van het zh ,dus krijg ik ook eerder en meer echo's 😉😊
    Was indd aan de twijfel voor pretecho.... Maar we vinden het zonde:D omdat nu nog 2 WK wachten dan de controlle echo ....geduld moet je hebben hihi😉😄maar blijft zooo spannend en dat wachten pfff 😝😍

15. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Hier inmiddels ook aan het aftellen tot de pretecho..en ongeduldig!
    Maar eerst aftellen tot vriendlief weer thuis is aanstaande vrijdag!

Troy, ik had gisteren een heel verhaal getikt over mijn hypofyse tumor voor je, klik ik op verzenden, krijg ik hier een foutmelding op het forum, dag bericht :x
    Dus ik beloof je, deze week ga ik er weer aan zitten en hopelijk (ben ik dan slim genoeg om voor versturen even een copy te maken) lukt het dan wel!

Hier nog steeds verschrikkelijk moe, misselijk en inmiddels ook buikkrampen. En weinig eetlust. Maar het komt vast goed allemaal..

Gefeliciteerd trouwens Wendy, aanstaande zaterdag, zijn mijn vriendje en ik 2 jaar samen :) Dus hij is net op tijd terug het te vieren :D

Verder ga ik nu even terug lezen!

16. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Oh ik las dat er al een boel bezig zijn met de babykamer :D

Wij hebben wel een kamer over, maar voorlopig zal de uk bij ons slapen. Ik heb een co-sleeper en ook de commode komt bij ons op de kamer.
    Ik vind het zelf prettiger de kleine bij me te hebben. Ik heb zoiets ik heb het 9 maanden onder mijn hart gedragen en kan het dus niet over mijn hart verkrijgen om alleen in een kamertje te leggen (sentimentele doos dat ik ben ;) ).

Dus lekker bij ons voorlopig en dan na een jaartje word het waarschijnlijk verhuizen :D

17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Wij krijgen een ZOON!!!!!

Voor op de lijst:
    24 sept. 20 weken echo

18. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Bijnamama Gefeliciteerd een knulletje wat leuk!!

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @maanhaasje, gelijk heb je hoor, ik heb ook al mijn kindjes veel bij me gehad, ook veel in de draagdoek overdag, lekker dicht bij mama heerlijk :)

@bijnamama, gefeliciteerd!! Veel jongens zo he!! Waar blijven de meiden??? :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weer een zoon :D

Hier komt de baby ook bij ons ... Maar geen hele lange tijd. Daarbij is de kamer gewoon superleuk om te maken hahah

Deel Deze Pagina