Goed Nieuws tiger! Dat kan je lekker genieten van je dag! Hier voel ik de baby ook al, nog niet actief, maar vaak 's avond in bed van die kleine tikjes, zo lief! Mijn vriend kan niet wachten om het te voelen, hem maar even uitgelegd dat dat nog even duurt hihi
Hallo... Even mijn 16 weken dansje doen Zaterdag a.s. hebben wij een pretecho, kan niet wachten om te zien of het een meisj of een jongen is
Nou dames, hier vanochtend mijn zoontje voor het eerst naar school gebracht. Stonden we eerst voor de verkeerde school dus moesten nog een sprintje trekken ook (had alleen een kaartje gehad met welke klas en welke juffrouwen. Blijkt dat hij nog een andere juffrouw had ook). Maar goed, hij had er gelukkig zin in. Er kwam gelijk een jochie van groep 2 naast hem zitten en kletsen (groep 1 en 2 zitten samen). Misschien kenden ze elkaar wel van het kinderdagverblijf. Ik moest ze gewoon echt onderbreken om gedag te kunnen zeggen hahaha. En toen kwam ook nog zijn vriend van het kinderdagverblijf binnen, die zit dus ook in zijn klas. Hij had een grote glimlach. Gelukkig!!
En dat zonder te huilen haha. Heb er gewoon slecht van geslapen. En als ik dan even naar hem ging kijken lag hij heerlijk te snurken haha.
Moederhart en dan ook nog die hormonen haha. Dit weekend ging het gelukkig beter. Even geen telefoontje van recherche etc en we hebben expres ook even geen telefoontjes van vrienden of kennissen beantwoord. Geen zin om weer heel dat verhaal te doen. Maar vanochtend lazen we een vervelend bericht van iemand die zijn boekje had opengedaan. Van sommige dingen hadden we wel een vermoeden maar anderen wisten wij niet dus even slikken om dat via de media te lezen. Maar goed, deze week eindelijk en begrafenis en dan kunnen we dat stukje afsluiten. Lief dat je het vraagt.
Lijkt me ook moeilijk om al die dingen te lezen.... Vooral als je veel,dingen niet verwacht had....gek he hoe dingen soms lopen en gaan. Maar na de begrafenis zal je hoop ik meer rust krijgen. Je zal er alitijd aan denken....en vertellen...toen ik zwanger was van... Jeetje wat een heftige tijd ..
Eerste zwangerschap?! Dan voel je de kleine vaak wat later. Ligt ook aan de placenta. Ik voelde onze tweede met 18 weken, deze kleine heb ik ook nog niet gevoeld, maar ben ook 'pas' 15 weken. Soms wel het gevoel, maar zal vast verbeelding zijn Komt wel goed hoor!
@ Bijnamama: Ik denk dat het gewoon normaal is, ik voel mijn beeb ook nog niet. Ik voel mijn buik wel zwaarder en groter worden
ja is heel normaal hoor, bij de eerste pas hier met 19-20 weken geloof ik dus kan prima! De tweede met placenta voor voelde ik al met 13-14 weken En deze pas net met 15 weken ofzo (maar heel minimaal)
Ik voel hem/haar ook nog niet, maar ik weet dat bij mij de placenta vorige keer voor lag.. ga woensdag even navragen of dat nog steeds zo is... anders kan ik nog wat langer wachten
17 weekjes zwanger alweer (wat vliegt dat toch voorbij!!!) Net lekker weer wezen hardlopen een half uurtje met vriendinnen, ging supergoed vandaag!! Ik ging als een speer!!
De echodame zei dat de placenta voor ligt, dus daarom het wat langer kan duren dat ik de beeb voel. Als ik hem voel, zal het eerst links zijn. Kan je placenta ook schuiven dan?
Hoi ladies ! alles oke bij jullie ? Hier na een weekend met wat krampen i.c.m. dat vreselijke verhaal een aantal dagen geleden de vk gebeld. Mocht gelukkig even langskomen en gelijk maar de hele controle gedaan i.p.v. volgende week maandag. Alles was goed godzijdank ! Mooi hartje horen kloppen. En mijn eerste 1,5 kg erbij is een feit ach hoort erbij hé. Ook even gevraagd over mijn rug en heuppijnen... dit zijn dus bekkenklachten... nu al Uitgelegd wat ik doe op het werk en het advies gekregen om andere werkzaamheden te doen want anders lig ik er al heel snel uit vreest ze. Dus maar even gaan vertellen van de week op het werk. Nu bijlezen
Wat leuk zeg Sammy al die kleertjes al. Ik heb werkelijk nog helemaal niets haha. Wil ik mee wachten tot ook wij weten wat het geslacht is. Kamertje bij ons is al zo goed als klaar qua muren. Wij wonen hier nog geen jaar en alles is prachtig gesmeerd. Mijn man doet dat voor zijn beroep dus dat is heel handig Ik wil graag witte en beige/bruinige muren. Lastig uitleggen maar zal er eens een foto van maken. Ik zag bij IKEA laatst hele mooie kanten paneelgordijnen die ik misschien wel als muurdecoratie voor de bruinige muren wil hangen. Heel sjiek de friemel Bijnamama gefeliciteerd met jullie zoon ! Idd waar blijven de meisjes hihi Tiger wat fijn dat de uitslag goed is zeg ! Ik wil ook voelen haha !! Maar dat zal nog wel even duren denk ik