Heel normaal meid echt waar. Mijn eerste voelde ik pas met 22 weken placenta voor en wat voor 1 haha. Nu ligt hij weer voor en heb de laatse dagen de eerste koprollen gevoeld. Plopjes niet gelijk volle bak aanwezig. Het gebeurt je ineens gewoon komt goed.
Nee ik heb het hele jaar door al eens geboekt...last minute is altijd genoeg te krijgen .. Heb nog nooit van te voren geboekt Ben je al eens in landal geweest? Ik vindt de huisjes veel fijner dan die van cp
Hallo meiden, ik kom me hier ook weer even melden,. Helaas heel druk geweest na krijgen van slecht nieuws ,. Een persoon die ons zeer dicht bij t hart staat heeft kanker het zag er al slecht uit, maar nu was t echt slecht en was ze opgenomen door uitdroging extreem afvallen, en toch weer pijn/uitzaaiingen en vocht, en nu is de prognose een aantal maanden tot een jaar,. Vandaar dat ik even niet meer op zw pagina geweest ben,. Op fb zit ik wel met wat regelmaat,. Soms lees ik nog wel gezellig mee maar heb ik even de puff niet om te reageren,. Gelukkig ook nog goed nieuws,. De controle was goed! Nog niks aangekomen na de vorige afspraak met ongeveer 8 weken,. Bloeddruk apk! Vandaag geslachtsecho gehad met precies 17 weken!! En we krijgen een meisje!!!
Nee nog nooit dus alle tips zijn welkom! Als ik last minute kijk dan is de goedkoopste die ik kan vinden nog 179
Miss dat is allemaal heel heftig veel sterkte! Gefeliciteerd een meisje hartstikke leuk! Ik heb in je topic bij echo's en onderzoek een foto van mijn echo van een jongen kun je het verschil goed zien
Miss jaa daar is weer een meisje onder ons eindelijk ! Ben benieuwd wat de verhoudingen gaan worden. Gefeliciteerd ! Hier is manlief de gehele dag aan het werken dus alleen thuis. Kwam mijn moeder iets brengen en heeft tegelijk lekker staan koken en afwassen voor mij onverwachts !! Ik vond het echt fantastisch dat er weer eens voor mij gekookt werd en mama vond het leuk om weer voor mij te kunnen zorgen hihi. Ben vanmiddag al aan het kijken geweest voor meubeltjes op MP. Wil graag brocante dus dat is nieuw niet echt te vinden maar tweedehands ook niet bepaald goedkoop.. maarja
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen 4 Februari Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 7 Februari Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e 2 kindjes-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv-Noord Holland Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] 20 Februari Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari MamaDeluxe-31 jaar-9e kind-zh-bv 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen Miffy-24 jaar-2e kind-zh-bv-Verrassing 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing 26 Februari Liefsvanmama-2e kind-zh-bv Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e en 3e kindjes-zh-bv-Zuid-Holland [/FONT][FONT="]~Afspraken~[/FONT][FONT="] 4/9 Paprikaas Geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]Geslachtsbepaling[/FONT][FONT="] 5/9 MamavanDonovan Echo[/FONT] [FONT="]6/9[/FONT][FONT="] Sammy Groeiecho[/FONT] [FONT="]7/9[/FONT][FONT="] Hamil PretEcho[/FONT] [FONT="]9/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Controle vk[/FONT] [FONT="]10/9[/FONT][FONT="] Maanhaasje Geslachtsbepaling 12/9 Paula1984 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Troy [/FONT][FONT="]Gyn[/FONT] [FONT="]13/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Geslachtsbepaling 17/9 Yasmin84 Controle + Echo Paula1984 Controle vk Janneke00 Controle vk Jennifer2106 20 weken echo[/FONT] [FONT="]18/9[/FONT][FONT="] Hamil Controle vk[/FONT] [FONT="]20/9[/FONT][FONT="] Sunflower85 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]22/9[/FONT][FONT="] Mamadeluxe Controle vk 23/9 Fren 20 weken echo liefsvanmama Controle vk Lov23 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Doula [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] 24/9 MamavanDonovan 20 weken echo Noenie 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Bijnamama1988 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 25/9 Lov23 20 weken echo Maanhaasje Controle vk[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]25/9[/FONT][FONT="] Hamil 20 weken echo 27/9 Paprikaas 20 weken echo Janneke00 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Sammy[/FONT][FONT="] 20 weken echo[/FONT] [FONT="]1/10[/FONT][FONT="] Maanhaasje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo 8/10 Dorte 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]9/10[/FONT][FONT="] Firsttimemama [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 14/10 Yasmin84 20 weken echo [/FONT] [FONT="]25/10[/FONT][FONT="] Doula 20 weken echo[/FONT]
Zo dames wat kletsen jullie weer veel! Ikvoel mijn beebje ook nog niet, welgezien bij de laatste echo dat de placenta voor ligt dus daar kan het wel aan liggen denk ik? Laatste dagen wel savonda het gevoel dat mijn buik op klappen staat en voelt ook keihard! Jullie ook last van?
Sun, nee geen last van. Sowieso voel ik deze zwangerschap veel minder duidelijk als bij mijn dochter. Toen had ik bijv ook bandenpijn etc, nu helemaal niet. Wendy blijf goed op jezelf letten. Tiger, het hardlopen gaat goed zeg. Past je hardloopbroek nog? Voelen van de baby. Bij de eerste voelde ik met 17 weken iets, heel licht. En toen niks meer tot 21 weken. Ik dacht dat ik het met deze zwangerschap sneller zou herkennen. Nu voel ik sinds gister weer iets, mar ik twijfel toch weer of het de baby is.... Ik doe mijn 15 weken dansje! Heb een flinke verkoudheid / beginnende griep? opgelopen. En lig nu dus wakker...
Ja haha mijn broek blijkt aardig rekbaar, ik ga wel ondersteunende band halen al dat gehups merk ik soms wat aan mn banden ( word natuurlijk groter en groter die buik haha) maar op zich Gaat ie wel lekker dus hoop dat ik nog een paar weken mag blijven rennen!!
Hier vandaag een 16 weken dansje! En nu nog maar een week tot aan de echo (en vier hele lange dagen tot mijn Belgische Chocolade terug is )
Miss heftig hoor! Leuk een Meisje!! Paula oh oké....nou opletten blijven....nu is 179 nog niet veel he. En als je nu voor volgende week kijkt wat geeft ie dan aan?
Ben al verder gaan speuren lov volgende week en de week erop 199 ej daarna knallen ze richting 300. Dus helaas wij gaan nergens heen. Tenzij iemand nog een tip heeft voor een ander leum park?? Hoeft echt niet cp of landal te zijn
pfff zo ben nu wel even moe en een lang bad is wel verdiend, half uurtje hardgelopen maar wel met meer ren minuten en minder loopminuten, dus even wennen, ik ga echt sloom als je vergelijkt met voor de zwangerschap haha maar goed we rennen met zijn tweetjes he