Zo goedemorgen dames! Gisteren kon ik mijn 16 weken dansje doen heel fijn! Alleen deze week nog werken en dan vakantie! Maar we blijven lekker thuis (naast wat dagjes uit dan) En over 2 weken gaan we trouwen! Heb er zoveel zin in! En tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend, zou alles wel goed geregeld zijn etc.. en het is natuurlijk heel bijzonder voor mijn gevoel dat we "compleet" met ons 4-en gaan trouwen. Hebben jullie nog plannen vandaag? Ik ga nog braaf werken tot 18:15 dus ik ben wel even onder de pannen.
Hoi meiden, Zou ik nog mee kunnen schrijven?? Een beetje laat, maar wilde eerst wachten tot de 12 weken echo en daarna gingen we op vakantie dus niet zo'n handig startmoment Ben op 9 februari uitgerekend van de tweede, en tot zover gaat alles prima!
Rockmade ... Leuk dat jullie ook gaan trouwen, wij ook eind okt Hier vindt ik het ook steeds spannend....
Paula, roompot heeft ook leuke parken, iets simpeler, maar ook leuk wij zijn vorige week bij de katjeskelder in oosterhout geweest, maar beachresort in zeeland is ook erg leuk
Miffy vindt die huisjes van roomboter echt verschrikkelijk! Altijd vies en zo sfeerloos.... Je mag ook kiezen om zelf je huisje te poetsen en tja niet iedereen doet dan zijn best. We zijn wel eens in weert geweest en daar viel het wel mee.
lov, wij hadden nu voor het eerst een "vies" huisje normaal valt het ons reuze mee, en als je melding maakt komen ze het alsnog schoonmaken hihihi maaaar wij hebben normaal ook een huisje waar huisdieren in mogen en waar je dus verplichte schoonmaak heb, dit keer was het een normaal huisje
Oh ja dat is dan ook anders he....hier kunnen wij vanwege allergie geen huisje pakken waar dieren in mogen...vindt dat ook vies want wij zijn geen dieren gewend. Nee geen roompot meer voor ons.
Ha, Kom ook even snel langs vliegen in de pauze. Mijn eerste werkdag op kantoor weer, was inmiddels 6 weken geleden ! Weer een beetje kunnen voelen hoe het weer zal zijn als we verlof hebben Rockmade: fijne vakantie en wat leuk dat jullie gaan trouwen! SunFlower: wow, wat ben je al weer een eind! Miss M: welkom hier en jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Vakantie: wij hebben nu een aantal keren een Roompot huis gehad en dat was op zich prima, idd wel redelijk sfeerloos. De laatste vakantie in mei waren we in Cochem. Probleem daar is dat er in de huisjes lompe banken staan met massief houten leuningen. De oudste was aan het springen en pats, met zn hoofd tegen de leuning met als gevolg een gat in zijn hoofd waar een stuk of 5 hechtingen in moesten, in het ziekenhuis, op zaterdagavond ! Hadden een 6/8 persoons huisje geboekt, kregen de aanbieding om dit kostenloos om te boeken naar een 14-persoons, waar we niet zelf schoon hoefden te maken. Super, daardoor konden vrienden een weekend komen! Hier overigens ook geen huisjes waar dieren in mogen, ook door de allergie van manlief! Ik vlieg weer verder ...
Thx ladies Oosterhout is beetje te dicht in de buurt 15 min hihi Zee houden we niet van. Bos veluwe limburg dat is mooi Lov bedoel jij de weerterbergen? Daar had ik een mooi aanbieding gevonden eerste week dec. Maar mijn god daar is zijn de reviews zo enorm slecht durf ik echt niet heen
Thanx voor het welkom @ Paula, we zijn van het voorjaar met mijn ouders naar Aelderholt (Drente) geweest van Landal. De huisjes waren erg mooi! Was wel een grote (10-persoons) dus weet niet hoe de kleinere zijn, maar vind dit wel een aanrader!