Congrats @Sun, alweer 18 weken. Bijna op de helft! @Miss M: welkom. Leuk dat je mee komt kletsen! @Rockmade: leuk vooruitzicht, je trouwdag! Kom je nog wel even je jurk showen hier? Mag natuurlijk ook na de bruiloft . @MissMary: een meisje, leuk leuk!! En natuurlijk ook sterkte gewenst. @Anderen (kweet niet alle namen meer ): gefeliciteerd met de goede echo's en het krijgen van een jongentje of meisje! @voelen: ja ik voel hier de baby (af en toe). Best er zelf verbaasd over hoe vroeg. Het scheelt, denk ik, dat ik nu bij de tweede zwangerschap weet hoe het voelt en het daarom ook eerder herken. Bij de eerste zwangerschap voelde ik haar vanaf 19 weken. Het is zo verschillend per zwangerschap en per persoon wanneer je hem/haar voelt.
Hey lieve meiden, we krijgen een meisje! Ik heb toch een vroege echo laten doen. Gewoon spontaan de prive kliniek gebeld. Ik ben zo ongeduldig! Mijn 20 weken echo is op 18 september! Ik heb een grote kinderwagen gekregen van m'n schoonpa en (stief) schoonma Echt lief. Een Emmaljunga Super Viking! (Zweedse kinderwagen). Waarom een grote bak? Omdat de kiendjes 0-3 jaar buiten slapen (ook in de kinderdag verblijf) hihi. Schijnt heel gezond te zijn.
O wat een fijne tips allemaal dames lief! Heb ook een kortingscode van cp te pakken gekregen van een lieve zp ster. Vind het beetje eng laatste keer zijn we in maart op en vossemeren geweest dat is zo tegengevallen het park is.o zo mooi maar word echt achterstallig. Gewoon schoon en fris is al goed genoeg!
Maar mompelientje gefeliciteerd met jullie meisje! Je buikje groeit ook leuk zeg! Koud idee zeg kindjes buiten maar zal echt wel goed zijn. Scheeld wel slaapkamers op het kdv haha
Land van Bartje is zo leuk! Wij gaan daar praktisch elk jaar heen even een weekendje heel mooi! En onze zoon geniet daar altijd met volle teugen @Mompelientje gefeliciteerd een meisje! Wat leuk!
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen 4 Februari Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 7 Februari Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e 2 kindjes-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv-Noord Holland Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] 20 Februari Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari MamaDeluxe-31 jaar-9e kind-zh-bv 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen Miffy-24 jaar-2e kind-zh-bv-Verrassing 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing[/FONT] [FONT="]Liefsvanmama[/FONT][FONT="]-2e kind-zh-bv 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e en 3e kindjes-zh-bv-Zuid-Holland [/FONT][FONT="]~Afspraken~[/FONT][FONT="] 4/9 Paprikaas Geslachtsbepaling[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]Geslachtsbepaling[/FONT][FONT="] 5/9 MamavanDonovan Echo[/FONT] [FONT="]6/9[/FONT][FONT="] Sammy Groeiecho[/FONT] [FONT="]7/9[/FONT][FONT="] Hamil PretEcho[/FONT] [FONT="]9/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Controle vk[/FONT] [FONT="]10/9[/FONT][FONT="] Maanhaasje Geslachtsbepaling 12/9 Paula1984 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Troy [/FONT][FONT="]Gyn[/FONT] [FONT="]13/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Geslachtsbepaling 17/9 Yasmin84 Controle + Echo Paula1984 Controle vk Janneke00 Controle vk Jennifer2106 20 weken echo[/FONT] [FONT="]18/9[/FONT][FONT="] Hamil Controle vk[/FONT] [FONT="]Mompelientje 20 weken echo[/FONT] [FONT="]20/9[/FONT][FONT="] Sunflower85 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]22/9[/FONT][FONT="] Mamadeluxe Controle vk 23/9 Fren 20 weken echo liefsvanmama Controle vk Lov23 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Doula [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] 24/9 MamavanDonovan 20 weken echo Noenie 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Bijnamama1988 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 25/9 Lov23 20 weken echo Maanhaasje Controle vk[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]25/9[/FONT][FONT="] Hamil 20 weken echo 27/9 Paprikaas 20 weken echo Janneke00 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Sammy[/FONT][FONT="] 20 weken echo[/FONT] [FONT="]1/10[/FONT][FONT="] Maanhaasje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo 8/10 Dorte 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]9/10[/FONT][FONT="] Firsttimemama [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 14/10 Yasmin84 20 weken echo [/FONT]
Hoii meiden ! Mompelientje, gefeliciteerd met jullie kleine meid ! Vakantieparken, geen kaas van gegeten dus kan geen advies geven. Woon trouwens wel ook in Gelderland en het is hier erg mooi idd ! Zo, druk werkdagje achter de rug (voel m ook ín de rug). Toen lekker eten gekookt, gestofzuigd en twee wasjes gedraaid en gehangen. Ben nu dan ook neergeploft op de bank en doe helemaal niets meer vandaag.. behalve verhuizen naar bed straks haha. Morgen weer een werkdag helaas Ohja voor de lijst: De afspraak van 9 september kan er af en mag naar de 30e september.
Mooi buikje Aafketje!! Spannend Paprikaas, hopelijk kunnen jullie het morgen zien!! Heel veel plezier iig!
He Miffy was ff paar dagen off line. Lief dat je vraagt. Het gaat het echt super goed! Met deze lagere dosering anti depressieva is hij echt een ander mens! Ook fijn voor hem. Hij zegt nu dat hij het super eng vind dat hij daar zo anders van wordt.
Dat klinkt echt goed!! super fijn!! kan me voorstellen dat het voor hem ook best eng is als je merkt dat het zo een verschil maakt, gaat hij uiteindelijk helemaal stoppen??
Meiden met echo morgen succes!! Vakantie: geen plannen meer, volgend jaar maar weer eens kijken weekje Frankrijk geweest was wel heel lekker even ertussen uit,. Ik zal morgen ook weer ff mn data doorgeven heb met 21 weken en nog wat de 20 weken echo,. Dus voorlopig weer ff geduld. de lijst ziet er goed uit! We gaan lekker !
Thnx, begint er nu op te lijken... Ik t/m zondag werken en dan lekker 3 weken vakantie. Wanneer ik weer begin met werken ben ik net 20 weken zwanger en dus op de helft. Zal dan wel ineens snel gaan denk ik. Iedereen de vakantie er weer op zitten of zijn er nog meer die het net als mij nog tegoed hebben?
Wauw mooie buikjes en gefeliciteerd moppelientje met een meisje💖🌸💗 en mocht ik nog iemand vergeten, natuurlijk ook gefeliciteerd💙💖😊😊😊👍 Welkom ??? 😳 en gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn dat alles goed gaat! Veder heb ik vandaag/gister😊 bloeduitslagen gekregen, alles was helemaal in orde!!😄😄😄 Nu op naar de 20wk echo en hopen dat met ons kleintje ook alles goed gaat..is!!! Welterusten 🙈💤