Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Indien het nog mag, wil ik me hier graag ook komen melden! Ik ben nu 16 weken zwanger en ben dus in de tweede week van februari uitgerekend! Ik krijg echter in de week van 3 februari een geplande ks! Ik heb een zointje die nu 8 maanden is, manlief en ik wilden graag weinig leeftijdsverschil tussen de kids, dus we zijn weer snel gaan klussen! Afgelopen zaterdag een pretecho gehad en het is een jongetje! Wat een rijkdom, 2 prinsjes ! Verder zag alles er goed uit (het pretechobureau maakt ook medische echo's, dus we hebben al gezien dat alles aanwezig is!)

Straks moet ik weer op controle bij de gyn ivm medische indicatie. Ik heb veel last van mijn astma (soms is de trap oplopen al te inspannend!) en ben veel misselijk en moet overgeven... Hopelijk wordt het op den duur minder, maar had dit bij mijn zoontje ook tot hij geboren werd haha...

2. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Goedemorgen meiden,

Hier niet meer op vakantie, misschien rond de kerst en weekje naar de Ardennen (waar mijn vriend vandaan komt :) ) Maar dat ligt aan hoe het met mijn bekken zal gaan tegen die tijd ;)

Mijn zoon is weer helemaal blij dat hij naar school gaat en ik ook wel, want het is meer rust in de tent, ook voor mijn dochtertje. Vandaag en morgen heeft hij maar een halve dag, dus ik zal wel weer kinderen mee krijgen om te spelen :D

Hier ook leuke reacties gehad van de moeders op school, aangezien die buik wel opvalt nu hihi.

Paprikaas, succes vandaag, ben heel benieuwd. Hier nog steeds aan het aftellen. Barst zowat van ongeduld!

Nu hup naar school, fijne dag allemaal!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden met echo's heeeeeel veel,plezier :D

Aaf mooi buikje zeg! Die van mij is even rustig nu heb ik het idee, groeit niet echt bijzonder veel.
    Wil ook graag meer mijn kindje voelen maar weet dat ik geduld moet hebben.....maar ja we willen het graag he :D

Mompelientje leuk een meisje....
    Buiten slapen is natuurlijk gezond maar het kan toch best koud worden daar he?

Roxy welkom!

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Thanks Lov!

Lees ik nu dat jij je kindje ook nog niet voelt? Ik zag bij de pretecho dat zoonlief erg rustig is (nummer 1 was een stuiterbal!) en mijn placenta ligt nu voor... Vind het ook erg jammer dat ik nog niks voel. Daarnaast vind ik het én bijzonder als je de kleine voelt én stelt het me toch gerust haha...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb wel al eens wat gevoeld....maar ik wil elke dag iets voelen :D
    Nu al een paar daagjes niks gemerkt....en dan baal ik!
    Die van mij lag met de pretecho met zijn gezicht naar boven en kijkend naar mijn rug. Dus als hij al schopt doet hok dat naarbinnen ... Tja dat voel ik dan niet

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ja hier hetzelfde, ik heb al wel gevoeld maar nog niet echt supersterk en niet vaak, hier ook al dagen niet echt duidelijk, soms voel ik wat "warmen" (niet echt schopjes) maar vind het nog zo vaag allemaal!

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Paprikaas veel plezier plezier vandaag! Heb je jg een voorgevoel?

Troy super dat de uitslagen allemaal goed waren lekker genieten!

Iemand bijna vakantie? Sorry naam kwijt iig veel plezier!

@baby voelen heb een paar keer een draai gehad in mijn buik kleine man draait helmaal zijn as de afgelopen dagen. Nu ook af n toe een plopje/schopje word iig duidelijker.
    En voor mijn doen zo vroeg zl pas met 22 weken!

Meiden een fijne dag met dit mooie weer

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier ook weer even een teken van leven. Ik ben kapot. Gisteren weer voor het eerst wezen werken na die bizarre 1,5 week. Daarnaast moet ook ik even wennen aan het schoolritme haha. Vanmiddag gaan we eindelijk mijn zwager naar zijn laatste rustplaats brengen en morgen weer werken. Ik heb mijn afspraken voor het weekend afgezegd want ik zal wel even moeten bijkomen denk ik...

9. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Heel veel sterkte vanmiddag Wendy! En werken geeft je misschien ook wat afleiding.

@kindje voelen, ik heb de kleine helaas ook niet echt gevoeld, maar gisteren twijfelde ik wel even, aan 1kant onder m'n navel allemaal 'plopjes/tikjes' ik denk dat het deze keer niet mijn darmen waren. Was iets eenmaligs helaas vandaar dat ik het niet zeker weet...

Gisteren is bij mij vastgesteld dat ik een blaasontsteking heb, bah! Nu een week aan de antibioticakuur. Hopelijk werkt het snel!

En vanavond rond 20:45uur de geslachtsbepaling! Ben zo benieuwd of die kleine ons laat gluren hihi

Welkom roxyroxx! Leuk een jongetje! Gefeliciteerd!

10. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Roxyroxx, welkom!
    Wendy, succes vandaag!

Hier voel ik de kleine ook nog niet, maar placenta ligt aan de voorkant dus kan daardoor komen... Wacht rustig af, bij mijn eerste zwangerschap voeld eik de kleine rond 19/20 weken voor het eerst, ook met een voorliggende placenta, dus heb nog 3 weekjes :)

Meiden met een geslachtsbepaling, VEEL PLEZIER!!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan je zo onzeker van worden dan he;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zag het gister bij opsporing verzocht van je zwager:(

Doe rustig aan meid..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kimmarijn lijkt me wel je kindje als je het zo beschrijft...
    Veel plezier straks!

14. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    even snel door jullie berichtje's gescrold.
    Mooie foto's !!

ik kom even zeggen voor de lijst dat wij een
    JONGETJE verwachten.

lekker shoppen nu !!!!

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Wat leuk een jochie, lekker shoppen inderdaad!!!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hey bemy gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een blauwe.lijst hihi

17. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hier duidel een jongen! !!

18. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Roxyroxx en gefeliciteerd !

Bemy gefeliciteerd met jullie zoon !

Zo, hier weer een dag werken er op zitten. Nu even lekker niksen en strakjes maar weer wat in huis doen.

Verder heb ik niets te vertellen :D

Edit: Paprikaas wat leuk gefeliciteerd !!

19. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Roxyroxx

@Lov wat leuk dat ook jullie gaan trouwen! Leuk he die voorbereidingen, wel stressig maar ook heerlijk om te doen :)

Over baby voelen, heb ik ook nog niks gevoeld soms dat ik een plop voel, maar ik denk dat dit mijn darmen zijn..

20. Tessvdk

Tessvdk Actief lid

20 mrt 2013
    273
    0
    0
    Gefeliciteerd Bemy en Paprikaas met jullie jongens!!! :)

Deel Deze Pagina