Heftig allemaal Wendy! Hopelijk staan jullie nu aan het begin van een wat rustigere periode en kun je weer meer genieten van je kindje in je buik.
Hi dames! Wendy, hier ook een dansje voor jou! En weer een jongetje erbij, het wordt idd erg blauw hier. Leuk! Ben benieuwd wat ik krijg. Mijn vriendinnen hebben allemaal een jongetje en een meisje dus er werd al gekscherend gezegd dat ik ook wel een jongetje moet krijgen nu, anders lig ik eruit hihihi. Is het bij jullie ook zo'n lekker weer?! Tis al best warm weer. Vanochtend de boodschappen gedaan, pff. Viel tegen zeg. Ik weet dat je niet (teveel) mag beuren, maaruh in de praktijk werkt dat echt niet altijd hoor. Mijn dochter til ik ook nog regelmatig op (op en af de fiets bv). Hoe doen jullie dat?
hier ook wat vocht vast, ook niet zoveel honger, ja gisteren bv lekker koude salade op DAT kan ik wel goed eten!!
Ja dat wel! Hier is de vrijdag visdag.....maar dan moet ik dus naar de markt om het te halen....geen zin in eigenlijk.
Hier de boodschappen ook al gedaan, nu nog even relaxen en dan straks weer naar stage zie er wel tegenop, vrij lange dag en warm!!
Kom ook ff aanwaaien. Druk in huis bezig, oudste mocht trakteren op school en heeft vanmiddag vrij en jongste had 39.9 vanmorgen. Kiezen denk ik. Drukke bedoeling hier dus !!
Wendy, fijn dat je het nu een beetje kunt afsluiten. hopelijk is het onderzoek snel afgerond, zodat het helemaal afgerond kan worden. Nu proberen te genieten van je zwangerschap! Gean gefeliciteerd met je zoontje. Hopelijk is de koorts snel over!
Thanks!! Ja hij er moet er nog wel aardig wat. Nu lijkt hij geen koorts te hebben, even tempen zo! Moet naar verjaardag van kleine van een vriendin zo, maar als hij koorts heeft ga ik dat afzeggen. Fijne dag meiden!!
Whoop whoop! Vandaag 17 weken dansje!!! @wendy: ik wens je een rustigere periode toe, waarin je weer vollop kunt genieten van je zwangerschap! Op mijn werk donderdag 32 graden!!! En de heren vonden het blijkbaar niet nodig dat de ventlator bij hun zwangere collega werd gezet.... Tja dat zijn de kerels van tegenwoordig....