[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen 4 Februari Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 7 Februari Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem Jongen 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e 2 kindjes-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv-Noord Holland Jongen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT] [FONT="]19 Februari [/FONT] [FONT="]RoxyRoxx [/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind-zh(ks 3feb)-??-[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]20 Februari[/FONT][FONT="] Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari MamaDeluxe-31 jaar-9e kind-zh-bv 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv Jongen 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen Miffy-24 jaar-2e kind-zh-bv-Verrassing 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing[/FONT] [FONT="]Liefsvanmama[/FONT][FONT="]-2e kind-zh-bv 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e en 3e kindjes-zh-bv-Zuid-Holland[/FONT] [FONT="]11xJongen[/FONT] [FONT="]5xMeisje[/FONT][FONT="] 3xVerrassing [/FONT][FONT="]~Afspraken~[/FONT] [FONT="]7/9[/FONT][FONT="] Hamil PretEcho[/FONT] [FONT="]9/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Controle vk[/FONT] [FONT="]10/9[/FONT][FONT="] Maanhaasje Geslachtsbepaling 12/9 Paula1984 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Troy [/FONT][FONT="]Gyn[/FONT] [FONT="]13/9[/FONT][FONT="] Firsttimemama Geslachtsbepaling 17/9 Yasmin84 Controle + Echo Paula1984 Controle vk Janneke00 Controle vk Jennifer2106 20 weken echo[/FONT] [FONT="]18/9[/FONT] [FONT="]Paprikaas [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] Hamil Controle vk[/FONT] [FONT="]Mompelientje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]20/9[/FONT][FONT="] Sunflower85 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]22/9[/FONT][FONT="] Mamadeluxe Controle vk 23/9 Fren 20 weken echo liefsvanmama Controle vk Lov23 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Doula [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] 24/9 MamavanDonovan 20 weken echo Noenie 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Bijnamama1988 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 25/9 Lov23 20 weken echo Maanhaasje Controle vk[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]25/9[/FONT][FONT="] Hamil 20 weken echo 27/9 Paprikaas 20 weken echo Janneke00 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Sammy[/FONT][FONT="] 20 weken echo[/FONT] [FONT="]30/9[/FONT][FONT="] Aafketje 20 weken echo[/FONT] [FONT="]1/10[/FONT][FONT="] Maanhaasje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo 8/10 Dorte 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT]
Is hier iemand die grafisch werk doet en een patroontje kan maken voor me (heb al een opzetje alleen "klopt" ie nog niet.. Ik had al topic in de lounge geopend maar denk check ook even hier!
ik loop stage bij een gezinstehuis, en we doen daar eigenlijk alles, dagbesteding, woonbegeleiding en activeiten met groepen enz dus voor mijn opleiding de perfecte plek! en ik heb er inmiddels al vrij veel ervaring dus kan best als het te zwaar word mijn opdrachten doen en alleen aanwezig zijn, wat mijn stage gelukkig ook goed vind
Klinkt leuk ! Oh nou dat is fijn...tenminste niet zo'n instelling als bij kahlan. Belachelijk hoor kahlan dat die mannen zo'n instelling hebben bah bah
Lov, het is ook super leuk!!! in de vakantie nog extra dagje geweest om naar hellendoorn te gaan, was ook echt blij er weer heen te mogen, is zo ontzettend leuk hihi Maar Kahlan, dat is wel vervelend!! ik had er op mijn vakantiewerk ook last van, was daar zooo warm en dan nog mensen moeten douchen enz, toen heb ik geeist dat ik een verdieping lager mocht staat (scheelt 5graden) of niet meer terug zou komen en omdat ze me niet kwijt wouden ben ik toen naar beneden geplaatst
Misschien kan ik je wel helpen. Ik doe iig het grafisch design voor mijn eigen bedrijf. Stuur me ff een pb met wat je precies bedoelt.
Ik voelde net weer iets van beweging onderin mijn buik...volgens mij ligt de kleine man nog steeds met zijn hoofdje naar boven. Ik weet niet waarom maar ik heb een gevoel dat dit mannetje zo gaat blijven liggen. Weet dat het nog te vroeg is maar het is een gevoel. Ben eens benieuwd bij de 20weken echo. heb ook opeens zo`n last van mijn tieten hahaha gevoelig en pijnlijk.
Hoi Meiden, Was even stil hier, gisteren is mijn vriend terug gekomen uit Spanje, dus er moest een hoop bijgepraat, geknuffeld en geklust worden, dus heb de computer niet eens gezien Maar wat een heerlijkheid dat ie weer terug is, vond er niks aan zonder 'm en ben blij dat hij nu alleen nog in november naar België moet om papieren te regelen om zich hier in te schrijven. Verder barst ik inmiddels van nieuwsgierigheid voor dinsdag, hopelijk weten we dan eindelijk wat we gaan krijgen! Ik ga er weer vandoor, lekker koken, en dan straks lekker samen genieten van ons 2 jarig jubileum Fijne zaterdag nog allemaal!
Oe oe ga de kleine steeds vaker en duidelijker voelen nu echt dagelijks vooral net als nu na het eten! Totaly in love ♥ Maanhaasje gefeliciteerd en geniet er samen van!
Maanhaasje gefeliciteerd met je jubileum.. Ik voel de babys ook duidelijk hoor.. Echt bizar nog nooit zoiets gevoeld hihi..
Ik heb mijn kindje ook al een gevoeld. Het is alleen nog erg onduidelijk... En lang niet elke dag... Ik denk da ik het nu een keer of 2 heb gevoeld in twee weken... Ik hoop dat het snel meer wordt!
Gisteren geslachtsbepaling gedaan en het wordt een... MEISJE!!! Ik ben zoo blij, maar ook al als het een jongetje was, ik ben gewoon blij dat ik het nu weet en tegen iedereen kan zeggen wat het wordt Tijd om te shoppen!!