Fijn Hamil dat je weet wat het wordt! Gefeliciteerd met je dochter! Hier was de baby vanmorgen lekker aan het trappelen! Het is nog zachtjes en ik moet goed voelen, maar het is echt de baby!!! *in de zevende hemel!!!*
@hamil. Wat leuk een meisje. Gefeliciteerd. En lekker dansen @janneke. Lekker genieten van het getrappel. Hoop ook dat ik binnenkort echt wat ga voelen. Heb een paar x een raar gevoel gehad maar weet pas of het de kleine is als ik het echt voel.
Hierbij ook een buikfototje van mij, eigenlijk is alles nog vanmezelf hoor, buikje was eerst erger, maar denk met 16weekjes mag ik er ook wel eens 1 delen hihihi
Mooi buikie miffy! Ik doe ook gewoon of het baby is, als het eigenlijk gas is ghihihihi Wow hamil, gefeliciteerd met he prinsesje! Gewoon genieten van alle sensaties in je buik Janneke! Was er nog iemsnd asn het dansen??? Ik dans mee, weet al niet meer wie?? Pffff stom geheugen dat niet meer werkt!
Hey wat leuk een meisje erbij op de lijst!! Ik kom ff langswaaien heb het erg druk thuis momenteel en erg verkouden/hooikoorts dus duf en moe
Hé dames, Iedereen nog lekker van de zondag aan het genieten? Heb net weer eens een buikfoto gemaakt. Bekijk bijlage 348800
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ben er echt blij mee Bij mij klopt de Chinese kalender dus @Kahlan: ik doe vandaag mijn 17 weken dansje Mooie buik allemaal. Ik voel ook iets, maar weet niet zeker of het de baby is. Ik hoop van wel
Hallo Februari mamma's, Ik ben Chantal uit Hoofddorp en zwanger van ons eerste kindje. ik ben ook in Februari uitgerekend, de 6de..... Mag ik mee kletsen???? Liefs Chantal
wow ik zie de lijst. Meer jongens dan meisjes hihi. over jongens en meisjes, ze zeggen, als je op de dag voor de eisprong klust krijg je een meisje en op de dag van de eisprong een jongetje. Ik ben benieuwd wie hun eerste klusdag nog weet.
Bij onze dochter klopte het wel bij deze weet ik het niet omdat we niet bezig waren met zwanger worden haha