Tiger omg wat een verschil sommige hebben pas zn buik met 40 weken! Nu snap ik wat je bedoeld met dat je altijd grote buiken heb en deze buik "klein" is. Sun wat een mooi buikje! Miffy ik moest ook halverwege op mijn zij gaan liggen beeb lag zo in een hoek gekruld ze kon de voledige ruggengraat niet controleren. Na ik was gedraait en zij nog een beetje porde en duwde lukte het haha. Beeb heeft een zee van ruimte maar verkiest het net als zijn broer trouwens helemaal rechts weg te kruipen in een hoekje.
Hahaha tiger jij was hier ook bekend onder een andere naam eerder, toch? Je komt me ineens heel bekend voor
Ik hoop toch zo dat mijn baby met de 20 weken echo een beetje mee werkt... Ik wil zo graag het geslacht weten.... Ben nieuwsgierig!!
Ja dat had ik bij dl ook En met dat echo ding porren enz Ze lag overdwars in kleermaker tegen de placenta aangekruld En aangezien deze uk bij de echo in zkhs ook in kleermakerzit zat ben ik bang dat het weer drama word
Ik moest ook tijdens de vorige 20 weken echo anders gaan liggen en er werd wat gepord enzo. We zien wel hoe het over 4 weken zal gaan. Ik probeer me wel over de vermoeidheid heen te zetten, maar toch is het moeilijk
Hi meiden beetje laat ,maar erg mberoerd geweest vandaag gister ook al! Waarschijnlijk een griepje te pakken? Vandaag afspraak gehad bij Gynacologie en mocht even spieken er is zelfs voorzichtige uitspraak gedaan...volgens de man krijgen wij ook een zoon!!😉💙 Dinsdag 20weken echo super spannend! Nog steeds geen besef??! Ook omdat familie van ML kant en de mijne allemaal op meisje gokte....nou jai gokte.....ze gingen er al van uit! Wat ik al vreselijk irritant vond!! Maar goed wat doe je ertegen als ze zo praten...mijn kleindochter....en allerlei cadeau geven wat voor meisje bestemd is?? Heel stom hoor meiden maar ....bah vind het zo erg om te zeggen...we hadden alle twee zoiets van hè??? Een jongen?? Alsof het een teleurstelling is? HELEMAAL NIET natuurlijk! Belachelijk want als ons kindje maar gezond is!! Begrijp ook helemaal niet waarom we dit alle twee hadden/hebben?? Misschien toch dat stomme gedoe met die cadeaus en zo?? Hebben jullie dit ook gehad? Begrijp me niet verkeerd ik ben zoooooo blij,,,,en schaamde me eigen toen ik eraan dacht....maar toen ML het zei?? Bizar en baal ff van me eigen......of zijn wij gewoon zielig dat we dit dachten?? Misschien is het ff wennen....plus al die meide dingen gaan morgen de deur uit😜 tijd om echt te shoppen voor onze stoere knullie👍😍😍😍💙💙💙💙
He troy wat naar dat je je grieperig voelt. Hoe zeker was hij van he geslacht? Wij kregen echt 100% kon niet missen. Hebben jullie het zelf ook gezien? Ach weet je als iedereen je aanlult dat het een meisje is ga je daar uiteindelijk denk ik ook van uit in je onderbewuste. En als dan het tegengestelde waar is moet je ff schakelen geeft toch niet. Komt goed hoor!
Ja moet je nagaan dat je pas bij de geboorte had geweten, 3 maanden is best lang om iets te denken , logisch dat je even om moet schakelen hihi
Ik snap best dat je even aan het idee moet wennen, hoor. Je hebt toch al een poos een meisje in je hoofd gehad. Geef het een paar dagen en dan ben je weer gewend aan het 'nieuwe' geslacht. Hier nog een patiënt Ben al 2 dagen thuis met koorts, een verstopt hoofd en hoest aanvallen. Echt niet lekker, krijg er buikpijn van... Maar ja, hoef nu pas dinsdag weer aan de slag, dus kan nog even rustig uitzieken. Wij hebben eigenlijk echt geen gevoel bij vhet geslacht. In de.naaste familie denkt iedereen een meisje. Mensen die wat verder weg staan gaan uit van een jongen. Ik weet het echt niet. Hopelijk weten we maandag meer Gaat de 20 weken echo heel anders in z'n werk dan de gewone echo bij de vk? Dat gepor in je buik lijkt me niet echt fijn...
Ja een termijnecho is heel kort en vrij oppervlakkig, bij 20 weken echo moeten ze echt alles heel goed bekijken en dat soms wel 30 minuten lang, ik heb met de nekplooimeting bijna 1 uur keihard in mijn buik gedruk moeten "doorstaan" ik had 3 dagen buikpijn, zo erg is de 20 weken echo gelukkig niet want je kindje ligt beter in beeld natuurlijk maar het blijft een medische echo, niet eentje voor de lol..
De 20 weken echo is in de eerste plaats medisch er word gezocht en gekeken naar afwijkingen. Idd het duurt ongeveer 30/40 minuten. Meestal hoeft er niet geport te worden hoor alleen onze beeb lag helemaal in de hoek en ze moest kijken of de ruggengraat goed was en de huid gesloten tot aan de stuit. Het is ondanks alles prachtig en alles is zo gedetailleerd in beeld tot aan de hartklepjes toe. Bij ons doen ze ook altijd aan het eind als alles goed is gewoon nog 5 min heerlijk ontspannen kijken.
Goedemorgen , nou wat super jullie reacties! Heb er gewoon slecht van geslapen of....zou heide koortszijn😊😝 Maar wel constant liggen denken...hoe slecht ik eigenlijk ben😢😢😢 Maar naar wat jullie schrijven pfoei ,denk indd doordat iedereen er hier zo van uit ging dat het een meisje werd....wij zelf ermee aangestoken werden😉😪 Maar goedbetaalde bericht van me vriendin gehad ,ze heeft vanavond de cupcakes af, hihi begin nu echt wel te wennen ,moet denk gewoon even goed gaanshoppen hihihi Ohja over 100% geslacht uhhh hij zag meteen een piepie! En wij denken dan doelman is niet gek! Doet het niet voor het eerst Maar hij vertelde wel garantie tot de deur hihi nou zou wat zijnzeg als het dinsdag toch een meisie is😜😜😜 Maar onderbewust heb ik altijd jongen gedacht, nee wij krijgen een ZOON!! 💙💙💙💙geweldig! Mocht het toch anders zijn......ach ons gebeuren altijd van die raredingen hihi kan ik weer omschakelen😳😳😳 Nogmaals bedankt meiden ,ga aan een goeie dag beginnen👍😉😊
Haha hier zij ze bij de geslachtsbepaling 100% jongen hij valt er niet meer vanaf! Geniet ervan lekker shoppen enne bewaar de bonnetjes haha
dat had ik vorige keer bij de 20weken echo, maar ze zei wel dat het bijna nooit voorkwam dat ze zo moet duwen/porren ze vond het ook echt vervelend want op het einde moest ik echt vragen of ze wou ophouden omdat het pijn begon te doen en toen hebben we een vervolgafsprak gemaakt