Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik ben erg benieuwd naar maandag. Echt zenuwachtig ben ik niet, kijk er vooral erg naar uit. Maar toch ook wel een beetje spannend...
    Mijn vriend heeft een nierprobleem dat mogelijk aangeboren is en mogelijk dus ook erfelijk. Dus wel goed om te weten of daar problemen zijn... duimen dat alles ok is!

2. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden !

Ik ben even een paar daagjes afwezig geweest door een laptop die niet meer meewerkte.. daarbij ook nog eens 3 dagen ziek geweest dus heb me vreselijk verveeld!

Hier inmiddels over de 16 weken en alles gaat volgens mij nog prima daarbinnen.

Vandaag lekker vrij dus al druk geweest in huis en strakjes lekker met ml uit eten.

Fijne dag iedereen !

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heerlijk firtstime gelukkig ben je weer beter en online.
    Goed bezig en veel plezier met lekker eten vanavond!

4. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Hier ben ik ook weer haha
    net een paar dagen weggeweest en vandaag moesten we met onze zoon naar de oogarts. Hij moet een brilletje.
    Over een paar dagen trouwen <3 en daarna nog 2 weken wachten dan weten ook wij wat voor geslacht onze kleine ukkie heeft en nog veel belangrijker of het helemaal gezond is
    Spannend hoor!

5. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Drukke dagen, rockmade!

Leuk, wanneer ga je trouwen?

6. paula1984

Hey rockmade whoei het grote aftellen tot DE dag spannend!
    Hoe oud is je zoontje? Wist je al dat hij minder zag?
    Heb je een vermoeden.zelf wat het geslacht is?
    En idd als het maar gezond is.

7. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon ziet opzicht goed, maar hijheeft een rood vlekje op zijn oog en uiteindelijk bleek dit extra huidweefsel te zijn wat uiteindelijk zal verdwijnen en vandaag met de oogtesten bleek dat hij een sterkte heeft van +1.75 te veel.

We hebben zelf geen idee qua geslacht. Aan de ene kant een meisje omdat ik dit keer veel zieker ben vergeleken met onze zoon, en aan de andere kant hebben we een jongensgevoel dus we zijn volledig blanco.

Woensdag is de grote dag :)

8. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ghehe ik vermeld heel leuk dat ik vanavond uit eten ga maar daarna hebben wij de geslachtsbepaling ! Even vergeten te melden net dus.. hoe krijg ik het voor elkaar.

Ik vergeet wel meer trouwens... ik zie dat er ook nieuwe meiden bij zijn gekomen ? Heb niet meegelezen namelijk en ik zie namen die ik niet plaatsen kan (of het ligt aan mij en vergeet écht alles :p )

Spannend Rockmade om te gaan trouwen ! Dubbel genieten dus.. een beeb in je buik en je verheugen op je trouwdag !

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik vind het de laatste tijd moeilijk hier alles bij te houden en dan ook nog nieuwe meiden.... Dat maakt het voor mij wat minder overzichtelijk.

Rockmade spannend!

10. paula1984

Haha liefsvanmama ken je mij nog ;)
    Is echt een kwaaltje hoor ik kan ook lezen en tegen de tijd dat ik wil reageren weet ik geen naam meer bij een verhaal. Geeft niets meid alleen zelf vind jij het waarschijnlijk ook irritant.
    Veel plezier met de echo wel komen vertellen hoor!

11. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Zeker herkenbaar hoor Troy! Hier bij mijn eerste zwangerschap 100% het gevoel dat het een jongetje was. Bij de 20 wk hoorden wij de vk zeggen dat het een meisje is. Kan niet, was onze reactie (duh, alsof wij het beter konden zien :D) . We hebben haar toen nog 2 keer in een kwartier gevraagd te kijken naar het geslacht :) en uiteindelijk zei ze dat ze er een krat bier om verwedde dat het een meisje was:D. Ik snap dan ook helemaal dat jullie moeten wennen en daar is ook helemaal niets mee!

12. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paula en Kiki en tiger en ....pfff ...etc....&#128563;&#128563;&#128563;sorry ook hier vergeetachtig!!
    Bedankt voor jullie bericht en Kiki fijn dat wij niet de enige zijn&#128522;&#128521;

Morgen aan ouders vertellen hihi zal wat worden ,aangezien ze allemaal sterk een meisje verwachten!!
    Als ze maar leuk reageren....en niet eerst zeggen...'ooh?'.....maar goed positief blijven ,denk ik altijd maar!&#128522;&#128077;

13. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en.... First....veel plezier vanaaf!
    Rockmade spannend, word aftellen!

14. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik had het ook hoor troy!
    Ik wist 100% zeker dat t een meisje werd, en toen was het toch een jongen. Ik dacht HUUUHHH, NEEE!!?!!? Dat kan niet, moeders hebben altijd gelijk toch?
    Nou over dit dus NIET :p

En nu denk ik nog steeds wel eens; kleine meid... oh nee hwhahaha :p

15. paula1984

Hey troy heb je al leuke ideen om het geslacht te vertellen?

16. paula1984

Meiden met al oudere.kindjes. Ik wil graag een dekbedje gaan aanschaffen voor zl in zijn ledikant. Waar kan ik het beste naartoe ook voor hoeslakens erbij?
    Zat te denken ikea heeft die ook de kleine maten?

17. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja Paula. Ik weet even niet wie je op fb bent. Daar met de foto's er bij kan ik het beter onthouden...

18. paula1984

Geeft niet meid ik zit ook niet op fb. Gewoon lekker kletsen maakt toch niets uit. Nemen je niets kwalijk.hoor x

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    **Zwaait even vrolijk naar iedereen!!**

Net thuis na een vrij lange dag en voel me op en top beroerd
    nog even wat drinken en een snackje en dan op naar bed

20. paula1984