Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Oh wat een herkenning, ik ben vaak ook compleet uitgeput als ik eenmaal op zolder ben, de eerste trap lukt nog, maar die tweede.

Ik vind het overigens vreselijk frustrerend dat ik alles nu in 10 stapjes moet doen, dweilen, bijkomen, wc poetsen, bijkomen etc. Weet dat het voor ene goed doel en tijdelijk is, maar vind het soms maar moeilijk te accepteren. Jullie dit ook?

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Nou zo'n leuke echo gehad haha wat een kleine druktemaker zeg, rondhupsen, boksen en ook al beetje duimen echt een lekker ding is het! Heb ook een filmpje gekregen Maar zal hier even foto showen, alles zag er goed uit, berekening zei 9 weken en 6 dagen 2 keer en een keer 9 weken en 5 dagen dus we laten nu 14-02-2014 gewoon staan toch leuke datum!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tiger waar had je je echo?
    Ik zag ons kindje ook al spartelen maar helaas duurde echo niet zo lang....

Heerlijk he!

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Bij echobureau van de vk hebben lang gekeken vandaag, was niemand na mij en mijn zoontje was erbij dus deed ze alles laten zien, echt leuk!

Foto staat in mn album

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Pff ging me net omkleden voor werk en heb 3 broeken die gewoon niet meer dicht gaan!

6. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Oeps sunflower haha. Mijn broeken beginnen ook al irritant dicht te gaan. Ik heb er nog één van voor mijn afvallen en die past nog goed, maar de broeken op maat worden nu wel strak. Ik denk dat ik na volgende week maar ga shoppen.

Wat leuk Tiger zo lang kijken en zo actief! Ik kan echt niet meer wachten op de echo als ik die leuke berichten hoor over spartelende kindjes!
    ps. ik weet niet of dat jouw naam is op de echo, maar er staat dus iets op, zou wel niet zoveel uitmaken, maar dan weet je dat ;)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @fren hahaha ohhh traplopen dan ben ik ook buiten adem en ik moet juist vaak in de avond 20 x naar boven om de kleintjes terug in bed te leggen en te waarschuwen, dan slof ik echt de trap op pffff

@tigermommy, wat leuk zeg! Fijn dat alles goed was, ik kan niet wachten tot maandag! Heb vandaag alleen weer last vd tieten dan word k toch ineens onzeker....

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oja mijn oudste is op de uitgerekende datum, valentijnsdag 97 geboren, erg leuke feestjes kan je dan organiseren vooral voor meiden!

9. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ohh tigermommy wat leuk!!!

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thanks was wel mn voornaam idd op zich geen geheim want je mag me altijd pm en en op fb febr mama zit ik ook Maar toch even vervangen...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat is dan wel leuk tiger!
    Maar ik weet wel weer dat ze hier bij de 13 weken echo langer kijken...maar had nu ook graag langer gekeken :D

12. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wilde net gaan kijken naar je echo...

De trap op, ik moet ook regelmatig naar boven om mijn dochter terug te leggen en inderdaad stapje voor stapje (anders ga ik spugen)

13. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Wat een mooie echo's heb ik weer voorbij zien komen!! schitterend! bij mij gaan mn broeken ook al irriteren, maar gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen! ik krijg deze week te horen wanneer ik voor de combitest moet, spannend! Wil ook graag weer even spieken, hier lekker druk bezig geweest . En een paar dagen weggeweest, heerlijk weer lekker genieten van de zon . (Maar wel snel buiten adem)

14. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik dacht dat ik de enigste was, bekaf als ik op zolder moet zijn!

15. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goed om te lezen dat de echo's vandaag goed waren.
    Ik mag morgen weer. Ben zooooo zenuwachtig. Pppff.
    Ben vandaag om mezelf bezig te houden uitgebreid bij de kapper geweest en mezelf compleet verwend. :D

Dat vermoeide is hier ook volop aanwezig. Lijk wel een ouwe vrouw als ik de trap op moet. Maar gelukkig hebben we daar bijna allemaal last van. :p

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah ja dat hoort erbij meiden dat je geen conditie meer hebt hahahaha...

Succes morgen jen!!

17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    @Sammy: hoe gaat het nu? Ik hoop zo dat alles goed is!!!

@Tiger: ik kan je fotos niet zien ;(

18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    @Fren: woon jij toevallig in Friesland?

19. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    hey meiden hoe gaat het met jullie? Ik ben zo bekaf. Ik heb zo slecht geslapen en moest vandaag van 6 tot 14 werken. Na m'n werk heb ik een tukkie gedaan. En zit nu in de wachtruimte bij de privé kliniek. Zenuwachtig maar ja. Ik laat jullie gauw weten en zodra ik thuis ben ga ik mooie echo's bewonderen. Ik hoop dat de mijne net zo mooi is als jullie. Dikke kus aan jullie meiden!

20. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik ben ook helemaal kapot Mompelientje.
    heeeeeeeeeeeeel veel plezier binnen met de echo :D!!!

Deel Deze Pagina