@Miss M. Woensdag is de dag Hier nog niet geshopt we zijn zelfs nog druk aan het verbouwen qua babykamer. We denken dat de ukkie qua meubels alles overneemt van zoon want die had toch alles neutraal. En qua kleuren moeten we nog bedenken wat erbij past.. Ook ivm geslacht.
Ja me too! Ik heb het laatste boek nog niet gelezen! Ik brn weer bij een begonnen en nu in tien aanbeland....dus niets zeggen he! (Trouwens over het algemeen fan van het genre, mijn naam komt uit the sword of truth).
Dit wou ik even met jullie delen hoor bovenste foto is na mijn middagdutje (dus 2uur op bed gelegen) en onderste foto is nadat ik naar de wc geweest was enz ukkie kruipt helemaal omhoog als ik lig
Hé dames, Hier weer terug van een weekendje België. Niet echt een ontspannen weekendje. Vrijdag zowel zoonlief als ik overgeven en diarree dus ik denk een virusje, zaterdag echt vreselijk weer, camping was geen hol aan...maar goed, je waardeert wel je eigen huis weer meer haha. Heerlijk met een dekentje op de bank vanavond.
Wat grappig, miffy! Heb er nog niet zo op gelet, merk wel dat mijn buik platter is als ik een poosje heb gelegen Beterschap, Wendy!
mijn buikje dus juist niet hihihi als ik lig kruipt uk helemaal omhoog en als ik sta/zit/loop enz kruipt het helemaal omlaag normaal zie je ook nog steeds geen buikje....
Hallo meiden O miffy wat grappig die foto's! Hier verjaardag sv super gezellig! Er werd gevraagd of het er 2of 3 zijn! Nee 1 en idd op mijn wekelijks fototje kan ik wel groei zien deze week haha.
Gaat hard, hè? Ik 19wk vandaag! Om kwart over 9 naar de verloskundige en daarna meteen door voor de 20wk echo. Ik zit nu al te stuiteren
haha thanks, sorry dat ik niet online was, ik had echt de schoonmakeritus geloof ik (maar goed veel gedaan van het weekend dus!!) Zo de kids even hun haar doen en dan kunnen ze naar school en kan deze mama even bijkomen hihi
Dankjulliewel allemaal Shoppen zaterdag is niet echt zo gelukt wilde voor een eerste pakje gaan maar bij baby dump vond ik het allemaal net niet zeg maar. We zijn er nu wel over uit voor welke kinderwagen we gaan. Wat grappig die foto Miffy.. heb er zelf ook nog niet op gelet maar dat zal ik eens gaan doen. Leuk om zo al duidelijk verschil in je buik te zien. Wendy beterschap. Ik kan me voorstellen dat je blij was weer thuis te zijn. Wauw Paula alweer 20 weken. Jeetje wat gaat het toch snel hé ! En Nyneave 19 weken. het is nog vroeg en ik ben net wakker maar dat vraagt om dansjes voor jullie dames *zoekt een bewegend danspoppetje*
Hier komen vrijdag mijn meubeltjes (ja van een vriendin hoor, niets nieuws hihi) moet dan nog even opgeknapt worden, de basis is goed maar bovenblad moet even geschuurd en geverfd worden (doe ik het meteen pimpen in de juiste kleurtjes!) De babykamer an sich is al klaar, nog wat kleine dingen (raam aflakken bv en nog wat afkitten) dan begint mijn leuke aankleedwerk! Ik moet vanmiddag even nieuwe schoenen halen voor onze dochter want haar schoenen gingen ineens zo moeilijk en toen gingen we ze meten in de stad en bleek ze 2 maten groter ineens te hebben (nieuwe schoenen net 2 maanden geleden gekocht he) maar bij de durlinger koop ik niets meer, al zo vaak verkeerde type schoenen mee gehad, dus ga altijd naar mijn eigen schoenenwinkeltje en koop daar goed schoenen (daar hebben ze ook leren uitneembare zooltjes en hebben ze brede en smalle modellen van een bepaald merk e.d.) ze zijn misschien minder modieus maar dat is dan maar minder belangrijk, dan koop ik er wel een leuk paar minder goede schoenen bij..
Firsttime wat jammer dat je niet geslaagd ben. Gelukkig hebben we nog even. Zo Tiger dat klinkt of het hele huis weer van top tot teen schoon is goed bezig! Kinderkamer helaas nog geen begin hier maar ml kijkt nu wel ineens naar kamers en kleuren om ideetjes op te doen dus we gaan de goede kant op.
Goedemorgen dames, Hier een berichtje vanuit een zonnig Mallorca. Zijn hier gisteren aangekomen. Nu al een lekker zonnetje erbij. Een lekker 10 daagjes genieten en onze voorlopig laatste vakantie samen. W.b. De kinderkamer. Wij hebben al geschilderd en commode en kasten gekocht. Deze moeten nog gepimpt worden. (Ws ga ik de kast beplakken met het vogelhuisjes behang van studio Ditte) Na onze vakantie gaan we verder. En dan ook achter een kinderwagen aan. Sorry ben je naam ff kwijt maar alvast een hele fijne dag woensdag wanneer je in het huwelijksbootje stapt!! Mooie buikjes weer trouwens!! Ik voel nu met regelmaat (dagelijks) propjes en weet zeker dat het m'n kindje is. Heel bijzonder.
Ik dans even voor hamil e Paula. Lekker tiger dat alles al zo ver af is. Firsttimemama, bij de v&d hebben ze ook leuke babykleertjes. En je weet welke wandelwagen, das ook fijn. Aafeke fijne vakamtie