Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Als het onder je navel is is het je kindje je maag ligt veel hoger. En zeker als je het elke keer terug voelt komen als je rustig gaat liggen of zitten.

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Heb jij even wat info voor mij? zet ik je op de lijst...

en aahhh ga je het niet eens vertellen hahahahaa zoo nieuwsgierig naar iedereens geslachtsbepaling enzo :p

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @hamil. Beterschap meis.

@nyneave. Fijn dat alles goed was. Ga je het ons ook niet verklappen:D. Hihi. Niet nieuwsgierig hoor. L

@tigermommy. Mooie foto's.

Wij hebben de volgende 3D echo met 28 weken. Zo benieuwd. Eerst morgen de 20 weken echo.

4. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iedereen die binnenkort de 20 weken echo heeft heel veel succes!

Ik heb m over 1, 5 week

5. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hihi! Ik heb vriendlief moeten beloven het geslacht stil te houden. Hij wilde het eigenlijk helemaal niet weten, dus dit was het compromis. Maar ohh.... wat is het moeilijk om mijn mond te houden!
    Ik had vannacht van de baby gedroomd en die droom is uitgekomen :)

Voel nu al de hele avond druk gefriemel in mijn buik. Baby laat zich even horen na alle gepor van vandaag :p

Wat aanvullende info: ik ben 32 (33 als mini geboren wordt), uitgerekend op 10 februari, ik wil graag borstvoeding geven en kies waarschijnlijk voor een ziekenhuisbevalling. Dit is ons eerste kindje...

6. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Goede omschrijving!

7. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Hoi meiden,

Was even wat stil, heb het zo druk gehad afgelopen weekend en met werken, ik kom amper toe aan tijd voor mezelf :)

Hier vandaag in ieder geval een 18 weken dansje, het gaat op de 1 of andere manier snel nu.
    Ik voel de baby elke dag wel, van die kleine tikjes in mijn buik en meestal als ik rustig zit of lig.
    Mijn vriend kan niet wachten om het te voelen haha, maar hij moet echt nog even geduld hebben :D

Verder nog steeds misselijk en nog steeds heel moe, maar lig in ieder geval niet meer om half 9 op bed in de avond hehehe

Fijne dag allemaal, ik ga weer aan de slag!

8. Firsttimemama

8 aug 2013
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen..

Die omschrijving van spiertrekkingen vind ik ook echt een hele goede ! Ik voel de beeb ook al een ruime week iedere avond. Heb de placenta ook achter liggen dus dat helpt al een hoop. Ik vind het iig echt fantastisch :D

Bedankt voor de tip van de V&D. Nog niet eerder aan gedacht om daar te gaan kijken en kom ook nauwelijks in de stad maar dat gaan we maar wel eens even doen dan.

Vandaag lekker een vrije dag maar genoeg te doen dus ik ga maar eens aan de slag.. fijne dag allemaal !

Ohja ik dans nog even mee voor jullie ! Morgen mag ik zelf weer

9. paula1984

Meiden met een dansje vandaag whoop whoop!!

Maanhaasje wat naar dat je nog misselijk ben.
    Wel super dat je je ukje lekker voelt.

Hier voel ik momenteel heel druk dag door ukje en vanmorgen eindelijk voor het eerst aan de buitenkant tegen mijn hand!!

10. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Oh wat gaaf Paula!

Bij mij ligt de placenta voor het eerst voor, dus geen idee wanneer ik het aan de buitenkant ga voelen, maar van binnen is het duidelijk in ieder geval haha

11. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Het begint op te schieten nu he. Ik ben nu 17 weken en vind het nu steeds echter.
    Af en toe voel ik wat, maar niet overtuigend. Wacht rustig af:)
    Ook leuk dat mensen het zien aan m'n buik en dat ook zeggen. Zo leuk:)

Volgende week naar vk en 15 oktober 20 weken echo. Dat duurt dus nog even.
    Maar hier nu twijfel over het weten van het geslacht of niet.... Op de lijst staat nu verassing.... Maar weet niet of dat zo blijft:) Heb nog een maand om er over na te denken. Ik mag kiezen van mijn man... Maar oooh ik vind het moeilijk.

12. paula1984

Haha doula heel herkenbaar ik stond ook als een verrassing op de lijst en zie onderschrift.
    Zelfs nog een poll geopend over wel of niet weten en of de verrassing eraf zou zijn.
    En idd je kunt nog even denken.
    Ik vind het uiteindelijk w fijn om het te weten.
    Nu kan ik denken wie er in mijn buik zit en niet wat er in zit.
    Sucses met je beslissing!

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ennnnn we krijgen in ieder geval 1 jongen!
    Nr 2 wilde helaas niks laten zien. Dat wordt waarschijnlijk een pretecho plannen dan!

14. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden oefff over een uur 20weken echo oeeeee spannend....hoop dat alles in orde is met onze boy!!
    En probeer vanmiddag de foto's erop te zetten van van het weekend....iedereen was geschokt ?!
    Maar goed ben nu erg zenuwachtig voor straks.....ik ben goedgekeurd dus alsjeblieft laat onze kleine ook goedgekeurd worden😊😊😊👍

15. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yasmin gefeliciteerd 💙💙💙hopelijk laat nr2 ook snel zien😉👍

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk yasmin!

Troy spannend he.....ik mag maandag

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sorry dames, ik verwaarloos jullie, maar ik ben zo druk met van alles en nog wat.
    Gisteren 17 weken, voel de kleine volgens mij nog niet en ooooo, wat wordt ik daar weer onzeker van!
    Maandag mag ik weer naar de VK, dus hopelijk dan toch weer een mooi hartje te horen! Beter voel ik de kleine eerder ;)
    En dan 8 oktober de 20-weken echo al weer! Zo spannend allemaal!

Hoop later weer wat meer te lezen en te reageren :)!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    zo 20 weken echo gehad en alles zat erop en eraan en onze mini liet duidelijk zien dat ie een jongen is, benen wagenwijd en piemel naar voren zouden we dan zeggen LOL

Wel zagen ze een extra ader lopen richting nieren, maar hij had maar 2 duidelijk zichtbare nierbekken met de juiste afmetingen e.d. dus is geen enkel probleem misschien heeft er in de ontwikkeling wel een extra derde nier proberen te vormen (of deel ervan of een extra urineleider zoals bij mij het geval is, mijn moeder had een derde nier) dus het is geen gek gezicht.

Verder alles prima, en op maat volgens termijn, ik moet even denken maar volgens mij liep onze zoon hier al vooruit dus ik vind het prima dat ie gewoon op "termijn" loop!

EVen fotootje (ook duidelijk zichtbare piemel haha) hij ligt lekker tegen zijn placenta kussentje (aan de voorkant ligt deze toch maar ik voel de baby toch gewoon prima net als de vorige keer en vanuit mij gezien rechtsboven in de buik dat is precies waar geen placenta zit en de baby altijd trappelt vandaar dat ze daar wel heel goed konden voelen (van het weekend ook van buitenaf!)

19. paula1984

Troy sucses!

Gean geef toch niets fijn dat het goed gaat. Voelen komt vanzelf maar ik snap je onzekerheid.

Tiger gefeliciteerd wat fijn!! Jullie ook al zn boy die graag showt haha

Yasmin spannend dus nog even hihi alvast gefeliciteerd met je jongen!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super tiger!

Deel Deze Pagina