Hier ook goed nieuws. De 20 weken echo was helemaal goed. Loop nogsteeds voor volgens de meting nu 19+4. Kleine was druk aan het zwaaien en drinken en kreeg toen de hik. Hihi. Zo schattig.
Fijn allemaal goede echo's. Wij over 2 weken. Met 15 weken hebben we geslachtsbepalingsecho gehad. Zijn er hier dames met de ervaring dat er bij de 20 weken echo toch ineens het andere geslacht uitkwam? Ben ineens bang dat het niet klopt en heb al wel het één en ander geshopt...
met 15 weken zou ik persoonlijk erg vroeg vinden om spullen op te gaan kopen (het percentage dat het fout kan zijn is dan nog zeer aanwezig , een echograaf zal dat er ook bij zetten / zeggen) Ligt er een beetje aan hoe duidelijk je het hebt gezien, ik bedoel als je overduidelijk een piemel hebt gezien is het vaak wel duidelijk
Gefeliciteerd met de goede echo's! Super leuk! Onze echojuffrouw zei gisteren nog dat voor de 20wk echo (dus vanaf ong 18 weken) het geslacht goed vast te stellen is. Voor dietijd noemde zij het 'een gokje wagen'. Ik weet het niet, had er ook niet bij nagedacht om het eerder dan de 20wk te laten bepalen. Vorige echo was ook bij 12wk dus echt nog te vroeg.
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen[/FONT] [FONT="]4 Februari[/FONT][FONT="] Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 6 Februari[/FONT] [FONT="]Chanzz [/FONT][FONT="]-32jaar-1e kind-zh-bv-Hoofdorp[/FONT] [FONT="]7 Februari[/FONT][FONT="] Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem Jongen 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e&2e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]Nyneave[/FONT][FONT="]-32 jaar-1e kind-zh-bv-[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland Jongen 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv Jongen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]19 Februari [/FONT] [FONT="]RoxyRoxx [/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind-zh(ks 3feb)-??-[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]20 Februari[/FONT][FONT="] Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari MamaDeluxe-31 jaar-9e kind-zh-bv 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv Jongen 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen Miffy-24 jaar-2e kind-zh-bv-Verrassing 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing[/FONT] [FONT="]Liefsvanmama[/FONT][FONT="]-2e kind-zh-bv 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e&3e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&[/FONT] [FONT="]14xJongen[/FONT] [FONT="]7xMeisje[/FONT][FONT="] 3xVerrassing [/FONT] [FONT="]~Afspraken~[/FONT][FONT="] 18/9[/FONT] [FONT="]Paprikaas [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] Hamil Controle vk[/FONT] [FONT="]Mompelientje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]20/9[/FONT][FONT="] Sunflower85 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Kimmerijn [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]22/9[/FONT][FONT="] Mamadeluxe Controle vk 23/9 Fren 20 weken echo liefsvanmama Controle vk Lov23 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Doula [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT][FONT="] 24/9 MamavanDonovan 20 weken echo Noenie 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Bijnamama1988 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 25/9 Lov23 20 weken echo Maanhaasje Controle vk[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]25/9[/FONT][FONT="] Hamil 20 weken echo 27/9 Paprikaas 20 weken echo Janneke00 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Sammy[/FONT][FONT="] 20 weken echo[/FONT] [FONT="]30/9[/FONT][FONT="] Aafketje 20 weken echo[/FONT] [FONT="]1/10[/FONT][FONT="] Maanhaasje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo 8/10 Dorte 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]9/10[/FONT][FONT="] Firsttimemama [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]10/10[/FONT][FONT="] Paprikaas [/FONT][FONT="]Echo [/FONT][FONT="] 14/10 Yasmin84 20 weken echo [/FONT]
Controle bij de vk was weer goed! Het hartje weer horen kloppen, al moest ze wel even zoeken... 15 oktober weer een nieuwe controle bij de vk
Janneke had ik dus ook de vorige keer....schijnbaar zat hij verstopt. Werd ook heel even zenuwachtig ... Maandag de 20 weken echo aaaahhh. We zijn zo druk met verbouwen dat daardoor wel de tijd lekker opschiet he Bijna op de helft....jeetje....deze helft ging al vrij snel nog even maar en dan zijn onze wondertje er .
Een tijd geleden heb ik de app van pampers, hallo baby, geïnstalleerd omdat die zo mooi scheen te zijn... Nu doet ie het nog steeds niet... Is er iemand bij wie hij wel werkt.?
Leuk zeg zoveel goede echo's, ik moet nog 2 weken wachten, maar met de pretecho zag het er allemaal al goed uit Dus echt zorgen maak ik me niet en het was ook héél duidelijk een jongen. Al heb ik 1 probleem, ik weet echt geen 1 leuke jongensnaam, voor een meid kon ik er tig bedenken...gelukkig hebben we nog even de tijd, want het erge is ook, alles waar ik mee kom vind mijn vriend niet leuk *zucht* En omdat hij Franstalig is, spreekt hij ook niet alles zo makkelijk uit wat ik leuk vind hahaha. En ik wil echt geen Franse naam. Dus dat gaat nog spannend worden hihi. Verder is de kleine man erg druk de afgelopen 2 dagen, en duidelijk te voelen. Zal wel meer en meer worden nu. Dag rust Volgende week ook eindelijk weer naar de verloskundige, ben wel benieuwd, want de laatste keer was met 11 weken. Nu druk aan het werk, ik heb beloofd te gaan natvilten met mijn zoon vanmiddag, om iets leuk te maken voor de herfsttafel
Zo heb mn pa en zusje maar even gebeld (niet zo persoonlijk maar goed ze weten het wel nu hihi) en nu openbaar op facebook gezet dat we een jongen krijgen.. kan de rest van de familie en vrienden het ook zien haha Ik wilde eerst de foto op FB zetten maar zag dat zijn piemel wel erg duidelijk in beeld was (nouja voor de mensen die eerder een echo hebben gezien dan, trots en omhoog haha)
ach het is mijn bikini dus iedereen op mijn FB heeft me zo wel eens gezien En daarnaast zie ik er geweldig uit dus geen schaamte hier LOL (zo ga weer even terug in mijn slippers lopen )