@janneke gelukkig al het gevaarlijke gekke gedeeltes top!! Alleen iets kotere beentjes en armpjes maar je praat nu over mm ....toch iets onder het gemiddelde . Oh Paula ja joh fijn jou ff te horen...want wij dachten ook bouw van pa en oom hihi alle twee de broers hebben kortere benen....wel lang....maar lang lijf kortere benen?! Ja ja dus hihi dachten wij ook ach maken ze ons nou gek...of is het gewoon de bouw?? Misschien als ik niet medisch was ...hadden ze gezegd kom maar over vier weken terug?!😉😊👍
Oh thanks love gaat ff snel te lezen hihi Nou pa is 1.90 en ik 1.73 dus nee niet klein hihi bij onze geboorte alle twee 52 cm ik 6pond ML 8pond dus ja....wat zal het zijn denk gewoon de bouw van ML 😉😊
Dat bedoel ik dus ml heeft wat korte benen en een lang bovenlijf met echt schouders een driehoek zn kop zeg maar. Zo is zl.dus ook gelijk met de geboorte zagen we het al brede gespierde schouders dat zelfs de vk en kraamzorg zei wow!
Jeetje meis. Ff schrikken. Gelukkig hoeven jullie je niet tevel zorgen te maken en blijf je goed onder controle. Lekker vaak spieken.
Paprikaas en Jennifer ik ga 1 okt. Jammer jullie.op dezelfde dag Migske gaat ook de 10e ben benieuwd of jullie elkaar tegen gaan komen?
Troys wat een stress op een paar korte benen he, hier heeft een van de twee ook altijd kortere benen gehad (nou okay die lagen dan op termijn en de rest erboven hihi) mijn man heeft een heel lang bovenlijf en korte beentjes (ik ben 15 cm korter zowat maar heb langere benen dan hem, heel irritant met shirtjes maar gelukkig niet erg Wel goed dat ze de groei zo in de gaten houden maar korte benen zou ik me als het niet extreem is niet echt druk om maken meid, komt goed!!
Paprikaas, wil je mij van de lijst halen? Ik heb geen zin meer om hier mee te kletsen, voel weinig aansluiting. Fijne zwangerschappen en bevallingen allemaal!!
Oh wat jammer manadeluxe, ik vond jou bijdrages altijd leuk om te lezen, zeker omdat je al zoveel ervaring hebt. Maar je moet je gevoel volgen. Jij ook ern fijne zwangerschap en gezond kindje gewenst! Ik heb vannacht zoveel nachtmerries gehad! Dat ik geslachtsbepaling onder narcose had gehad en daarna een briefje kreeg met daarop 75% kans dat het een meisje is. Ik super boos omdat ik nu nog niets weet! Ghahaha uhmmm hormonen!!! Ik ben niet nerveus hoor! 😁
@troy vervelend zo'n dag. Gelukkig zei de vk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Niet dat dat altijd helpt, maar wel iets om je aan vast te houden! Nu weer proberen te genieten!
Ppff hier nog meer mensen last van over emotionele reacties? Echt ik kan de hele dag wel janken en kan werkelijk niks hebben van niemand niet, voel me echt zwaar klote, blegh! Oh en maak me werkelijk over alles zorgen, ik word er gek van....
Maanhaasje ja hoor...ben ook emo deze zwschap...soms om te lachen gewoon. Mammadeluxe idd jammer hoor.... Sunflower spannend
Hier nog een emotionele muts Ik voel me er niet slecht bij, hoor. Merk wel dat ik overal om moet huilen. Van de week zelfs in tranen omdat mijn zusje haar hond, waar we 2 weken op hadden gepast, kwam ophalen Hoor ik een mooi liedje op de radio begin ik al te huilen... Het zal er wel bij horen Over dat korte benen verhaal: mijn vriend heeft ook in verhouding korte benen hoewel hij verder echt niet klein is.Geen idee of zijn verhouding en ook als baby al zo waren, maar hopelijk komt die groeispurt nog en trekt het allemaal weer recht. Verder het hele geruzie van gisteren overgeslagen, ik kon de aanleiding al niet volgen en verder kom ik hier voor de gezelligheid! Kahlan, ik heb ook gedroomd van de 20 weken echo, hoor. Geen nachtmerries, maar ik wist wel het geslacht (waar ik blij mee was) maar we kregen geen foto's mee en daar was ik heel boos om Beide bleek het te kloppen. Geslacht èn de foto's (want die kregen we op een memoriestickje mee)
Jaa dames ik ben terug: Tataaaaa een jongen!!!!! Ik ben zoooo blij!!! (Gelukkig hoeft ik die schoen niet op te eten). Ik ben zo blij dat we dit gedaan hebben, heb ik ff een weekje om te wennen voordat ik het de familie vertel! Ik stuur straks nog een foto!