20 weken was super!! alles was goed met de klein!!! HEerlijk... ben blij dat we een geslachtsbepalende echo gehad hebben want de kleine meid zat met haar beentjes over elkaar en die kwamen niet van elkaar af
Goed nieuws Sunflower! Jammer Miffy! Jij ook een mooie zwangerschap gewrnst! Rockmade, geniet ervan!!!!!
Geniet ervan Rockmade! En Sun super dat de echo goed was! Hier niks spannends, ja vandaag met mijn pup naar de dierenarts geweest heeft het arme ding verdikkeme schurft.. Vind het zó zielig. Nu mogen we hem was met puur vergif, althans mijn vriend want ik mag er niet aankomen. En heeft hij antibiotica Ik hoop dat het snel over is, maar het kan nog weken duren volgens de dierenarts. Hij ligt nu lekker opgerold bij mijn vriend in een handdoek bij de komen van zijn wasbeurt. Vanavond de kleintjes naar hun paps, dus morgen even een rustdagje. En langzaam aan ook aftellen naar de 20 weken echo
Rockmade, nog gefeliciteerd met je trouwen en een fijne huwelijksreis! Ik heb vorige week ook mijn etosbox opgehaald. Zo leuk! Ik ben dol op cadeautjes
Rockmade heerlijk wat fijn dat je een mooie dag heb gehad. Sun toppie heerlijk gevoel he! Maanhaasje arm beestje hopelijk is het snel over. Wendy leuk veel pleziet met openen! Hier de eerste lekkage linker (.) Gatver blegh was er al bang voor met zl ook zo vroeg vieze plakzooi
Sun wat fijn dat alles goed was ! Wendy leuk ! Ik kreeg m maandag en heb de doos vandaag opgehaald. Weet iemand of er ook verschil in zit ? Ik kreeg een blauwe doos mee met daarin ook een blauw knuffellapdingetje (geen idee hoe zon ding heet haha). Mocht iemand een roze hebben en dus ook de verkeerde kleur wil je dan ruilen ? Rockmade wat fijn dat het zon mooie dag is geweest ! Miffy, jammer dat je ook niet meer mee zal kletsen. Ik heb zelf een tijd terug mijn FB verwijderd dus weet niet hoe anders het daar bij het clubje is.
Zo´n blauw knuffeltje met witte pootjes idd haha. Nouja dan weet ik dat iig. Ik dacht dat er ook roze dozen waren van de buitenkant zeg maar en had het idee dat daar dan roze knuffeltjes in zaten.. maar niet dus Het is natuurlijk geen drama en ik mag niet klagen zolang het gratis is toch
Ik moest wel lachen om alle alcoholvrije dingen in die doos, want echt veel nuttigs vond ik er niet in zitten. Maar het is altijd leuk om uit te pakken haha. Mijn dochter heeft overigens dat blauwe beer ding ingepikt haha
Oeeh ik hou ook van kadootjes! Waar hebbrn jullie het over, ik wil ook wel zo'n doos! @troy, kin je me vertellen hoe je die cupcakes had gemaskt met dat blauw erin? Ik wilde eerst cakepops doen, maar die steekt iedereen natuurlijk in een keer in zijn mond en dan zien ze nog niets