Wendy vervelend lijkt me dat ik ben niet misselijk geweest ofzo dus kan en wil me er niks bij voorsstellen lijkt me vreselijk vooral dat spugen! Sbc het ligt er denk ik aan hoe je werkgever er in staat je ben verplicht het 3 maanden voor je uitgerekende datum te vertellen mijn baas wist het als eerste van iedereen zo een beetje alleen me zus en vriend wisten het op dat moment! maar omdat ik niet bezig was met zwanger worden en ik er bij toeval achter kwam belde ik de dag erna de verlos die vroeg of ik gelijk kon komen maar was aan het werk dus ben gelijk weg gegaan en toen ik terug kwam was ik echt in shock en even een traantje gelaten tja en als je baas dan de eerste is die je ziet samen met een collega dan kan je er niet meer onderuit he hahah ik was toen bijna 11 weken
Wat irritant zeg dat je zo misselijk blijft Wendy! Ben blij dat ik daar nu vanaf ben, want wat kan je dan slecht voelen he.. knuffel! Lov wat grappig dat jij al echt kan voelen wat het kontje etc is. Ik voel de baby sinds 1 a 2 weken nu ook heel goed maar nog niet van de buitenkant en ik kan ook zeker niet voelen wat nu het kontje of beentje of iets dergelijks is. Lijkt me best bijzonder om te vernemen. Bij zoonlief kon ik dat ook pas rond de 27e week ofzo? Kan zijn iets eerder hoor, maar toen ik wist hoe hij lag kon ik ook echt onderscheid maken in de lichaamsdelen
Nou dat is eigenlijk ook maar omdat hij zo met zijn komt drukt hahaha. Het doet zelfs pijn zo hard doet hij het, ik voel m ook wel eens helemaal draaien. Hebben jullie dat ook wel eens? Een heel gek gevoel ... Alsof je een licht gevoel hebt in je maag zeg maar
Ja dat herken ik wel haha een koprolletje Grappig is dat. Ik vind het wel heel bijzonder om het kleintje weer te voelen, dat heb ik toch wel heel erg gemist hoor van de vorige zwangerschap. Lekkage.. ja fijn is dat he :x ik heb er ook last van jammer genoeg. Hoe denken jullie trouwens over zwangerschapsgym? het leek mij wel handig toe ook ivm de bekkenintabiliteit wat ik inmiddels heb, maar heeft het nut? is het leuk? De kosten bedragen hiervoor 200 euro en is voor 20 keer.. dus ik wil peilen of het mijn geld waard is zeg maar.
Rockmade nee zoiets lijkt me helemaal niks hahahahaa. Wel zwemmen ofzo.... Ja heerlijk dat gevoel. De meiden waren trouwens ook niet zo beweegelijk
@ Rockmade, vorige zwangerschap heb ik yoga gedaan. Om nou te zeggen dat ik er veel aan gehad heb....nee. Ademen lukte voor geen meter, heb alleen heel goed leren ontspannen tussen de weeen door Het was wel erg leuk om gewoon een uurtje in de week lekker alleen met je zwangerschap bezig te zijn, en om te kletsen met andere zwangere meiden. Zit ook te twijfelen of ik nu wat ga doen of niet
Ik zwem 1 keer per week om mijn bekken goed te houden, of het werkt weet ik niet, maar de verloskundige was er enthousiast over Ik mag zo naar de verloskundige, zal ongetwijfeld antibiotica gaan krijgen voor de streptokokken, ik neem aan dat ze dat nu gaan controleren. En ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen, het is pas mijn 2de keer daar nu Ik kom straks wel verslag uitbrengen
Zo, wij zijn net weer goedgekeurd bij de verloskundige. Onderdruk was 50 dus weer aan de lage kant. Op de weegschaal bij de vk ben ik maar 1 kilo aangekomen. Maar goed, de ene keer heb je meer ontbeten of lichtere kleding aan etc. Ik houd mijn weegschaal van thuis aan, daar is het ietsje meer. O ja, wat wel grappig was...toen we het hartje gingen luisteren (wat een geweldig geluid hé) toen hoorde je en ik voelde dat ie even een trap gaf haha. Ik zei nog "volgens mij wilde hij/zij je een handje geven haha". Op naar de 20 weken echo volgende week!!!
Jij ook al Lov, ik ben er ook mee opgestaan bleh. Maar ja, dat hartje en dat getrappel maken het allemaal goed!
Hahaah herkenbaar idd...... Tenminste bij de meiden was dat zo. Hij heeft wel laatst het kontje gevoeld omdat hij deze weer eens naar buiten duwde. Maar geen schopjes nog