Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Trouwens een goede en voordelige babyzaak: baby en tiener in sliedrecht:)

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Yep ze zitten ook in Capelle!

3. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Hey Meiden, hier dinsdag de 20 weken echo en geloof het of niet we zijn eindelijk uit over de naam het kwam ineens spontaan op!
    Ik blij want echt ik dacht dat onze zoon naamloos zou blijven haha.

Nu nog even stil zien te houden tot de geboorte...

Hier al 2 dagen super moe en onder de netelroos :( Ik kan heel slecht tegen stress en heb afgelopen weekend gigantisch lopen stressen en dan is netelroos het resultaat, dus ik probeer mezelf niet dood te krabben hier :(

Ik vind overigens de prenatal ook wat tegen vallen, terwijl ik al wel hele leuke dingen heb gehaald bij de H&M. En de hema had ook wel wat leuke dingetjes, maar niet super veel vond ik dan tenminste.

Ik hoop nog een keertje naar de babydump te kunnen.

4. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    @maanhaasje, fijn dat de echo goed was! En dat jullie nu de naam hebben gevonden! Wij hebben er nog steeds geen... Ach, we hebben nog tijd...

Morgen de 20 weken echo! Ben zo benieuwd wat het geslacht is! Maar belangrijker is natuurlijk of alles goed is! Spannend!!

5. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenvroeg 20 weken echo en daarna weekend weg!
    Jij ook veel succes morgen maanhaasje!

Mijn cakejes zijn enigszins gelukt. Was de kleurstof vergeten in het beslag, dus heb ik ipv daarvan blauwe botercreme erin gespoten, zie foto!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      5
  6. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ziet er goed uit hoor Kahlan! Veel plezier komend weekend!!

7. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zijn er ook dames die bandenpijn hebben? Maandag was het heel erg en vanavond ook, weet dan niet waar ik het zoeken moet. Vooral als ik beweeg. Nu een pittezak op me buik en dat voelt wel fijn.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kahlan succes en mooi gedaan!!

Doula kan gemeen pijn doen he, rustig aan doen als je zoveel pijn hebt. Ben je druk geweest?
    Ik had gister pijn aan mijn buik....

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

zien er leuk uit meid!!!

10. paula1984

Kahlen wat een super leuke cakejes en ze zien er overheerlijk uit! Veel plezier

Doula ja meid vervelend soms he. Lekker onder de douche en op tijd naar bed doet hier wonderen voor de pijntjes

11. paula1984

Kahlen sucses met de echo! Hopelijk kun je ons nog laten weten hoe het was voor je weggaat? En anders veel plezier van het weekend!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Yeeeh 19 weken dansje! En heerlijk weekend. Zoonlief is vrij van school vandaag.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whoop whoop :d

14. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kahlan veel succes met de echo! :)

Aaahh yeah Wendy ! :-D

15. paula1984

Jeej wendy!

16. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Ik heb me wel het avontuur vandaag. Ik ben echt helemaal over de toeren!
    Echo was prima, gelukkig, tot ze het geslacht ging bevestigen. Ze kon er geen jongetje van maken!
    Ik ben nu helrmaal blij met mijn zoontje en me al weken aan het verheugen om het dit weekend te vertellen.... Ik kan dit echt ff niet verwerken.
    Aub ff gern reacties dat ik blij moet zijn dat het gezond is en het geslacht niet uitmaakt, dat gaat er nu ff niet in...
    Dus vertel moment verpest..... Sorrie heb echt ff geen greintje relativeringsvermogen... Brn helemaal over de zeik!

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kahlan, heb jij eerder een geslachtsbepaling laten doen dan? Jeetje, wat een omschakeling. Kan me je gevoel goed voorstellen hoor.

18. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee kahlan natuurlijk ben je blij dat het gezond is...weet jezelf ook wel.
    Alleen nu heb je zo'n raar moment waar indd geen relativering in mogelijk is! Vind het naar voor je, maar wet zeker als je straks de omschakeling hebt gedaan je helemaal happy THE peppy bent !!
    Heeft nu ook te maken met je verassing.... Kun je geen roze beslag in doen? Haal je bovenste eraf en schep je blauw eruit en roze erin...deksel uiltje er weer op :)
    Had je een 16 weken pretecho gehad dat je wist/dacht of ze zeiden het is een jongen???
    Succes meid rustig aan komt allemaal goed.....en NEE je bent niet slecht er zo nu over te denken.....begrijp de shock helemaal!
    Dikke knuffel en toch (weet zeker) goed fijn top weekend! 😊👍😉

Zal bijna vergeten..
    💖Gefeliciteerd💖 op roze nu meid💗🌸💗

19. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje ik heb dat ook meegemaakt alleen dan andersom! Wij hebben 3 dagen in de veronderstelling geleefd dat we een zoontje kregen, 90% zeiden ze, we mochten wel 3 dagen daarna terugkomen om er 100% van te maken. Al aan iedereen verteld, facebook alles! Komen we daar aan (bij een ander vrouwtje) Ja... 100%... EEN MEISJE! Hoewel ik een heeele lichte voorkeur voor een meisje had was ik inmiddels ook al helemaal in de wolken met een jongetje, dat is echt niet leuk die omschakeling dus ik snap je helemaal! Toch proficiat met je goede echo!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje kahlan...heb je geen foto van die 16 weken?
    En lag hij misschien moeilijk zodat je het niet goed kon zien....of heeft ze goed kunnen kijken tussen de beentjes?

Deel Deze Pagina