Jeetje Kahlan dat is idd even een verassing! heb je idd geen foto?? kunnen we even meekijken? Hier was de 20 echo helemaal goed, uk is goed gekeurd, moet alleen rond 28 weken terug komen omdat de placenta naast de ingang/uitgang ligt.. maar wss groeit ie nu gewoon mee naar boven dus niet iets om me zorgen over te maken, ze moeten het alleen even nachecken dan
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen[/FONT] [FONT="]4 Februari[/FONT][FONT="] Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 6 Februari[/FONT] [FONT="]Chanzz [/FONT][FONT="]-32jaar-1e kind-zh-bv-Hoofdorp[/FONT] [FONT="]7 Februari[/FONT][FONT="] Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv[/FONT] [FONT="]SBC[/FONT][FONT="]-30 jaar-1e kind-?-? Meisje 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem Jongen 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e&2e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]Nyneave[/FONT][FONT="]-32 jaar-1e kind-zh-bv-[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland Jongen 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond Jongen 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv Jongen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Volverwachting-30 jaar-2e kind-th-bv-Enschede Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]19 Februari [/FONT] [FONT="]RoxyRoxx [/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind-zh(ks 3feb)-??-[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]20 Februari[/FONT][FONT="] Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv Jongen 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv[/FONT] [FONT="]Ikkie[/FONT][FONT="]-?? jaar-?e kind-?-? Jongen 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing[/FONT] [FONT="]Liefsvanmama[/FONT][FONT="]-2e kind-zh-bv 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e&3e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]16xJongen[/FONT] [FONT="]8xMeisje[/FONT][FONT="] 2xVerrassing [/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]~Afspraken~[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]27/9[/FONT][FONT="] Paprikaas 20 weken echo Janneke00 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Sammy[/FONT][FONT="] 20 weken echo[/FONT] [FONT="]30/9[/FONT][FONT="] Aafketje 20 weken echo[/FONT] [FONT="]1/10[/FONT][FONT="] Maanhaasje [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Tessvdk [/FONT][FONT="]Controle vk [/FONT][FONT="]8/10[/FONT][FONT="] Dorte [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]9/10[/FONT][FONT="] Firsttimemama [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 14/10 Yasmin84 20 weken echo [/FONT] [FONT="]15/10[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Janneke00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Paula1984 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]16/10[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Paprikaas [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]21/10[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]25/10[/FONT][FONT="] Doula 20 weken echo[/FONT] [FONT="]2/11[/FONT][FONT="] Sammy 3d pretecho[/FONT] [FONT="]7/11[/FONT][FONT="] Hamil 3d pretecho 22/11 Paprikaas Extra echo[/FONT]
Kahlen fijn idd dat jullie beeb gezond is maar wow! Ben ook benieuwd naar de foto's Paprikaas toppie!
he wat balen zeg, rot dat ze het niet kon zien... ik snap dat je je verheugde om te gaan vertellen KNUF!!
Paprika's goed zeg! Och wat kan dat voor kwaad dan?? Wel erug fijn dat de Beep goed is!! En dat met placenta zeg je zelf al...komt goed😊😉
Proficiat paprikaas! Fijn dat alles erop en eraan zat! Ik heb de vorige echo een week geleden gehad, met 19 weken. Heb die man nog gebrld. Hij is naar kantoor gegaan om nog eens naar de foto's te kijken en hij blijft erbij dat het ern jongetje is! Voel me wel wat beter, maar baal wel van de onzekerheid. Foto van echo zal ik zo ff posten. Dank meiden voor jullie steun!!!
Oh ja en ik mag dobderdag terug bij gezondheidscentrum waar ze vandaag 20 weken echo hebben gedaan om nog eens goed te kijken... Blij als komende week om is!
Jeetje Kahlan! Wat een heftige situatie Kan me jou reactie goed voorstellen hoor! Echter kijkend naar de foto, vind ik niet dat het een duidelijk jongetje is.. bij dat knobbeltje dacht ik eerst "hey balzakje" maar dat is volgens mij de navelstreng of niet? Lastig hoor.. geen foto van een piemeltje dus? Hoop dat de week snel om gaat voor jou, want deze onzekerheid is toch wel erg lastig lijkt me
Net geprobeerd een buikfoto te maken maar dat ziet er niet uit in het donker met flits en vieze spiegel haha. Maar volgens mij ben ik niets gegroeid in vergelijking met mijn laatste foto van 16.2. Zal ze beide er zo wel ff op zetten (tijdelijk). Morgen even een goede nette foto maken.
Bovenste was met 16.2 en onderste van net met 19 weken (en een hele vieze spiegel haha. Morgen even poetsen ). Zie geen verschil.... Bekijk bijlage 352019 Bekijk bijlage 352021
Dat was bij mijn zoon in ieder geval wel zo.. dat kon je toch wel duidelijk zien dat er een piemel zat. En ik vind ook dat dit beentje zo gek ervoor zit dat ik het heel vreemd vind dat ze je het toegezegd hebben dat het een jongetje is. Ik zie dat hun er ook naast gezet hebben "blauwe muisjes!" heel vreemd alleen op basis van deze foto, maar waarschijnlijk hebben ze tijdens de echo wel meer gezien, en is deze foto een moment opname waar het nu niet zo duidelijk op te zien is. @wendy kan een groeistop zijn, ik heb ook nog steeds dezelfde buik als enkele weken terug. Wellicht gaan we er straks flink tegen aan haha en groeien we de positiekleding uit
Ben het met de bovenstaande eens khalan... er was hier echt een duidelijke uitstulping te zien... Wendy nog steeds een prachtig buikje hoor, maar de ene foto sta je verder weg dan de ander (tenminste zo lijkt het). mss maakt dat ook nog een verschil..
Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was in orde met de baby! Voor zover ze nu konden zien, krijgen we een gezond kindje. En..... Ik zal de lijst nog wat blauwer maken, want het wordt een jongen!!
Gegeliciteerd Janneke! Een gezond zoontje op komst. Doet vandaag erg goed om positieve berichten te lezen!
Ik meld me hier af... Ik vind het op fb wat fijner omdat het persoonlijker gaat, toch een beter beeld wie wie is, waardoor ik verhalen beter kan onthouden, wie wat meemaakte....