Zo gaaf hier vanmorgen, mijn vriend heeft de kleine gevoeld, hij was in de zevende hemel! Nu kreeg ik ook wat behoorlijke rake klappen van de kleine man, maar was zo lief om te zien en zijn reactie te horen
1, 5 week ongeveer. En als ze het in een grafiek lieten zien zat alles mooi op het streepje van een gemiddeld kindje, maar het buikje zat nog achter het streepje van een klein kindje. Morgen maar even afwachten wat ze zeggen.
Ik zal ook blij zijn als het morgen is en ze gebeld hebben. Dan weet ik in ieder geval iets meer en wat ze nu gaan doen.
Goede morgen dames! Vsndaag zal ik voor jou duimen Lau! Hopelijk snel helderheid en goed nieuws! Iemand nog echo vandaag? Ikke donderdag weer om geslacht te checken... Heeft trouwens iemand ervaring met echo bureau kijk nou in helmond of hij veel fouten maakt? Hij blijft er namelijk bij dat het een jongetje is... Ben geneigd te denken dat hij niet zo stellig zou zijn als hij het niet zeker wist!
Hmmmm kahlan....geen idee, maar ja mensen maken fouten dus hij kan het toch ook gewoon fout hebben. Als er weer uitkomt meisje, tja dan had hij het toch echt fout. Lau je hebt vandaag weer een echo?
Sterkte met wachten Kahlan!! Hopelijk hoor je snel meer. Ik heb om 9u de 20 weken echo en ben flink nerveus nu... Fijne dag allen en tot straks!!
@Lau: wat erg dat je met onzekerheid weg bent gegaan. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik doe vandaag mijn 20 weken dansje. Joeppie
De echo was goed!!! Ons meisje was erg beweeglijk! Hopelijk jij vandaag ook meer duidelijkheid Lau!!!
Jeetje meiden ik schrok even .... Ik heb opeens veel last van waterige afscheiding, hebben jullie dat ook?
Ben bij een gyn onder behandeling.... Nou het is niet zo dat ik me heel erg zorgen maak, ik herken het alleen niet van eerdere zwschappen... Heb wat gegoogled en het komt schijnbaar vaker voor.
Fijn nieuws aafke ! Lau, heb je al wat meer nieuws ? Of moet je er de hele dag op wachten ? Hier vanmorgen controle gehad bij de VK. Totaal pas 2,5 kg aangekomen en alles was goed verder. Hartje luisteren was nogal een uitdaging omdat ze zo druk was hihi. Nu aftellen naar volgende week woensdag voor de 20-weken !