Ik ga lekker een weekendje met m'n zusjes naar cp de Huttenheugte. Lekker in een VIP huisje. Dus even weg en genieten en lekker shoppen...
Leuk aafketje! Lekker met zussies weg! Ik ga volgende week twee naachtjes naar zoutelande met mijn zus! Lekker meiden dingen!!
Wat gezellig Aafketje! lekker shoppen, en filmpje kijken in het huisje samen met een knabbeltje en een babbeltje oo leuk!
Jeeeeeeeeh weer jongens P Echt gewoon niet normaal hoeveel jongens er volgend jaar geboren gaan worden!!!
Misschien gaan wij er verandering in brengen Dinsdag de 20-weken echo maar we willen het geslacht waarschijnlijk toch niet weten, dus nog 'even' wachten tot februari !!!
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen[/FONT] [FONT="]4 Februari[/FONT][FONT="] Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 6 Februari[/FONT] [FONT="]Chanzz [/FONT][FONT="]-32jaar-1e kind-zh-bv-Hoofdorp[/FONT] [FONT="]7 Februari[/FONT][FONT="] Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv Meisje[/FONT] [FONT="]SBC[/FONT][FONT="]-30 jaar-1e kind-?-? Meisje 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem Jongen 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e&2e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant Jongen MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv Jongen missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]Nyneave[/FONT][FONT="]-32 jaar-1e kind-zh-bv-[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland Jongen 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond Jongen 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv Jongen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen 18 Februari Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]19 Februari [/FONT] [FONT="]RoxyRoxx [/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind-zh(ks 3feb)-??-[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]20 Februari[/FONT][FONT="] Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv Jongen 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv[/FONT] [FONT="]Ikkie[/FONT][FONT="]-21 jaar-1e kind-?-? Jongen 25 Februari Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e&3e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen& Jongen[/FONT] [FONT="]19xJongen[/FONT] [FONT="]9xMeisje[/FONT][FONT="] 2xVerrassing [/FONT] [FONT="]~Afspraken~[/FONT] [FONT="]3/10[/FONT][FONT="] Rockmade [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]4/10[/FONT][FONT="] Kiki33 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]00Wendy00 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]7/10[/FONT][FONT="] Mamadeluxe 20 weken echo[/FONT] [FONT="]Tessvdk [/FONT][FONT="]Controle vk [/FONT][FONT="]8/10[/FONT][FONT="] Dorte [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]9/10[/FONT][FONT="] Firsttimemama [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT][FONT="] 14/10 Yasmin84 20 weken echo [/FONT] [FONT="]Ikkie [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]15/10[/FONT] [FONT="]Janneke00 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Paula1984 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]16/10[/FONT] [FONT="]Paprikaas [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Hamil [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Ikkie [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]21/10[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]22/10[/FONT] [FONT="]Lov23 [/FONT][FONT="]Controle gyn[/FONT] [FONT="]25/10[/FONT][FONT="] Doula 20 weken echo[/FONT] [FONT="]2/11[/FONT][FONT="] Sammy 3d pretecho[/FONT] [FONT="]7/11[/FONT][FONT="] Hamil 3d pretecho 11/11 Lov23 pretecho 22/11 Paprikaas Extra echo[/FONT]
Gean ja zeg laat je ons zo lang wachten hahaah Het moet bijna wel dat alle meiden die het niet willen weten meisjes krijgen. Rockmade succes!
Gefeliciteerd Yasmin met je knullies!! Ach wie weet kom ik vandaag team meiden versterken! Wie heeft er nog iets speciaals vandaag?
Alles ging helemaal super met de kleine, was druk aan.het spartelen etc hartstikke mooi. Ivm meelezers die mij persoonlijk kennen mogen jullie mij als "verassing" aanduiden en dan PM je me maar voor geslacht
Tadaaaaaaa! Drie echo's gehad vandaag! Vk wilde ff spieken, toen terug naar gezondheidscentrum, en toe mocht ik ook nog naar het pretecho bureau! Wel fijn wamy zo kon ik het afsluiten en heb ik 'zekerheid'