Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb er eentje van little company

2. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiiii goeie tip love, zal er ok aan denken...want volgens mij word het erger!😩😪
    Wendy bedankt. Pfff was een hele zit ...maar een hele mooie dienst,
    daarna als afsluiter lekker gegeten!
    Maar net thuis en echt gebroken dus....welterusten 💤💤😉

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik heb gewoon een simpele merkloze zwarte luiertas

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sorry, voel me een beetje ego dat ik niet op iedereen reageer, maar druk druk druk.
    Gisteren weer tante geworden van een heel mooi meisje, 13 dagen later dan verwacht, pffff ...
    Maar alles is goed gelukkig.
    Over een week of drie nog een klein nichtje of neefje en dan aftellen naar februari :D!

Luiertas, ik heb al jaren zo'n goedkope tas van de Kruidvat, maar wil nu toch eens een leuke kopen. Maar ja, dat kan pas als de kleine geboren is, omdat ik het geslacht nog niet weet. Of ik moet de envelop open maken waar het in staat :D!

5. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Goedemorgen dames. Ik een paar dagen niet meegeschreven want druk maar leuk weekend gehad en weer aan het werk.
    Ik heb een luiertas van Lief! Erg roze met blauw... Vond em heel schattig.

Verder heb ik een vraagje. Vorige week voor het eerst weer gewerkt na m'n vakantie. Na 4 dagen werken kreeg ik op de 4de dag eind van m'n werkdag een spierpijnachtige pijn bij lopen en wat pijn in m'n onderrug. Hier heb ik ook zaterdag nog last van gehad maar zakte wel weer af.
    Nu heb ik gister weer gewerkt. En gisteravond had ik wederom dezelfde pijn en nu nog steeds. Pijn zit bij liezen en schaamstreek en gevoel alsof er op m'n schaambot een blauwe plek zit.
    Weet iemand waar die pijn vandaan komt? Heeft dit met zwangerschap te maken? Kan het iets met m'n bekken te maken hebben?

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb een grote luiertas van bebe jou in het begin gebruikt.
    Nu gebruik ik een kleinere luiertas van lief!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

Ik heb precies hetzelfde!!! Maar geen idee wat t is!

8. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, ik had aan ern kunt erge pijn, gistern ff bij de gyn geweest die zei bandenpijn... Maar ik heb mijn twijfels. Wel ook onderrug.

Goed opletten iig! Misschien teveel staan?

9. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook!

Dat is dus de bekkeninstabiliteit.
    Had ik bij de eerste en nu ook bij de tweede.

Je kan er fysiotherapie voor krijgen ;)

10. paula1984

PAPRIKAAS!!!!ik zet dr gegrvens voor de echo in rotterdam hier want ik kan jou geen privemail sturen omdat jij dat zo heb ingesteld hopelijk lees je het hier nog

Adres:Rochussenstraat 198 (voormalig Eneco gebouw)3015 EK RotterdamU kunt10 minuten voor aanvang plaatsnemen in de wachtruimte op de 3de etage (naast kamer RS.03.420).Mocht u onverhoopt vertraging hebben, dan kunt u contact opnemen via: 010-794.42.41.Klik op de link voor een routebeschrijving:Whoooooops! - Hogeschool Rotterdam vervoer:Neem vanaf Rotterdam Centraal Station metrolijn D richting De Akkers of E richting Slinge. Op station Beurs stap je over op de A, B of C lijn richting Schiedam Centrum. Stap uit bij halte Dijkzigt, deze ligt pal voor locatie Museumpark. Loop verder met Museumpark in je rug en steek het kruispunt over.Met de auto:Locatie Rochussenstraat ligt iets buiten het centrum, tegenover het Erasmus MC, naast locatie Academieplein. Neem vanuit het zuiden de Maastunnel en sla linksaf na het benzinestation. Rij vanuit het centrum over de Westblaak. Vervolgenskom je langs locatie Museumpark. Locatie Rochussenstraat ligt één kruispunt verder.Er is beperkte parkeergelegenheid op straat en hier kunt u uitsluitend met een Chipknip te betalen.U mag 1 volwassen persoon meenemen naar de echo.Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Thx haha zag idd dat het uitstond. Bedankt!

12. paula1984

Alsjeblieft hoor!

13. paula1984

Is het gelukt?

14. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Ja..

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames, even een kort bericht want ik voel me echt belabberd.

Vanmiddag voor de afspraak in het ziekenhuis geweest. Was meer een intake gesprek met een assistent (ook geen echo gehad). Zij ging toen het e.e.a. bespreken met de gynaecoloog en deze liet haar patiënt even alleen om bij mij te kijken. Wat gesproken en zij had naar de metingen van de echoscopiste gekeken. Toen liep zij mee naar de balie en gaf aan bij de baliemedewerkster dat ik z.s.m. een suikertest en echo moest hebben. Morgen was er een uitvaller dus kon ik terecht. Ik heb morgen eigenlijk cursus maar de baliemedewerkster gaf al aan dat als de gynaecoloog zelf meeloopt naar de balie en aangeeft z.s.m. dat ik maar beter iets moest proberen te regelen (aardig bedoeld dan hoor). Dusssss....dat is even de stand van zaken.

16. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Over een uurtje begint mijn eerste les zwangerschaps yoga! Zin in! Ben benieuwd:)

17. paula1984

Oei wendy dat klinkt erg serieus sucses vandaag!

18. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Succes vandaag Wendy!

19. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Wendy!

20. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy hoop dat het vandaag allemaal meeviel! Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina