Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dank jullie wel lieve meiden!

Het was me een dagje (weekje) wel. Was om 8 uur al in het ziekenhuis om de beginnen met die glucosetest (mocht niets eten en drinken). Krijg je een prik in je vinger, dan 2 grote bekers met vies suikerspul om te drinken, dan moet je daar 2 uur wachten (mag ik niet weg want je moet zo min mogelijk bewegen) en dan weer vingerprik. Toen even tijd om eindelijk wat te eten. En daarna afspraak voor de echo wat meer dan een uur uitliep. Echo gedaan en de metingen klopte met die van de 20 weken echo. Vooral buikje is aan de grote kant, die loopt 1,5 week voor (kleine meid verder gelukkig gezond hoor). Gynaecoloog zei dat ze het ging bespreken met de verloskundige en dat ik waarschijnlijk meerdere groeiecho's zal krijgen. Toen 's middags gebeld voor de uitslag van de glucosetest. Je mag na het drankje maximaal uitkomen op 7.8 en ik had 7.7. Eigenlijk net goed maar omdat het kindje zo aan de grote kant is moet ik de test volgende maand weer doen. Ook zij gingen het aan de verloskundige doorgeven en dan denk ik dat ik morgen wel door de verloskundige gebeld zal worden om het hele plan even door te nemen.

Ik duik mijn bed in. Morgenochtend krijg ik een vriendin op visite en vanaf morgenavond komt mijn schoonmoeder een heel weekend logeren pppfff....

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Net op jey randje dus van de test, ben blij dat ze hier met eigen eetpatroon testen, hier Gaat testen een stuk fijner hihi

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké Wendy.... Eigenlijk is alles gewoon goed toch?

4. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Gisteravond toen ik na het werk op bed lag ineens een drukte in mijn buik. Dus snel de hand van vriendlief gepakt en op m'n buik gelegd aangezien hij de kleine nog niet gevoeld heeft. Ontzettend mooi, wel een kwartier lang allemaal schopjes die ontzettend goed te voelen waren door hem en toen hij z'n hoofd op m'n buik legde een "schop in z'n gezicht" haha!! Je zag het ook van buitenaf ontzettend goed.
    En nu ik dit typ begint er wederom vanalles te bewegen in m'n buik.
    Wauw!! Wat is dit mooi!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi :D hier leg ik ook zo vaak zijn hand op mijn buik maar hij is dan iedere keer stil de bengel :D

6. Aafketje

Haha ja dat was hier ook steeds zo, maar gisteravond was het zo extreem dat kon gewoon niet missen...:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cool :D hier zie ik ook mijn buik vaak op en neer gaan, maar ja dan is hij er dus nooit hahahaa. Ik wil ook perse dat hij het voelt grrrrrr

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Aafketje wat fantastisch meid heerlijk!
    Zo voelde ml in de vorige zwangerschap ook onze zoon met een trap tegen zijn wang haha

Lov herkenbaar zie mijn buik ook bewegen en heb een druk mannetje in mn buik maar elke keer als papa het probeert te voelen stopt ie kleine boef!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaahu Paula bengels he :D
    Sta je nu ook zo te kijken van die meiden die altijd maar roepen dat drinken tijdens zwschap gewoon kan? Ik snap dat nooit.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier trouwens nog wat foto´s van de 20 weken echo. Het was moeilijk om een profielfoto te maken want de kleine meid ligt steeds (gister ook) met haar gezicht naar mijn rug hihi.

Profiel
    Bekijk bijlage 354501

Lekker duimen
    Bekijk bijlage 354502

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haal ze straks denk ik wel weer weg want er staan toch wat privègegevens op.

13. Aafketje

Mooi hoor Wendy!!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah mooi Wendy!
    Had hier deze keer ook minder mooie echofotos omdat hj zo druk was.... Maa het staat op de film ;) hebben jullie ook de kans gekregen om het te laten opnemen eigenlijk?

15. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    23 weken dansje dames! Whiehoeeew

16. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's Wendy!

Whoehoe 23 weken alweer gaat snel he SBC!

Wat word er trouwens weinig gekletst hier :-S
    Ik had gisteren avond om de uur zo een beetje een harde buik.
    Had het ook best druk gehad dus ik ben er vroeg op gegaan.
    Vanmorgen had ik ook weer 1.. Maar even afwachten, maar veel harde buiken terwijl ik nog maar 21 week ben is toch ook niet goed?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei rockmade dan moet je rustig aan doen meid ;)

18. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Inderdaad, rustig aan doen!

Ik heb sinds gisteren ineens ontzettend last van (ik denk) mijn banden al ik loop. Ik moet echt zachtjes lopen, snel ging gewoon niet. Ook mijn onderrug voelt niet echt lekker aan... Meer meiden hier last van? Ik herken het niet vanuit mijn eerste zwangerschap.

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @wendy. Prachtig meisje. Leukkkk

@rockmade. Rustig aan meis.

@janneke. Lijkt idd wel bandenpijn of beginnende bi. Hopelijk dat een beetje rust helpt.

Hier eindelijk klaar met verven en laminaat leggen. Deze week komen de gordijnen en lamp en de 25ste de kamer enz. Zal een foto showen als het klaar is.

Zijn jullie al lekker op dreef qua kamer enz? Ben zo benieuwd naar iedereens kamertjes.

Wij hebben gisteren trouwens alles geregeld. Wij gaan 12-12 trouwen. We houden het heeeeel klein en geen poespas. Nu nog een leuke jurk vinden (geen trouwjurk). Iemand suggesties. Heb wel leuke gezien op asos.

Fijne avond.

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik ook last van (banden) sinds 1,5 week of zo. Had ik bij m'n vorige zwangerschap pas tegen het eind last van.
    Tot nu toe geen last van m'n rug.

Deel Deze Pagina