Hier ben ik dan weer. Na een lange tijd, maar het is een drukke tijd voor ons. Wij zijn bezig met de baby kamer voorbereiden, al de dingen kopen, etc. En dan nog druk op mijn werk. Pfff.... Soms wil ik gewoon een weekje vrij nemen ofzo, maar het is wel moeilijk, over 3 maanden gaat mijn zwangerschapsverlof in dus het is niet zo makkelijk vrije dagen te nemen en daarnaast wil ik met de Kerst vrij dus moet mijn vrije dagen sparen Nu heb ik pijn aan mijn rug met te lang staan of lopen, best wel vervelend want ik vind het best wel leuk in de stad te wandelen. Ben ook een beetje verkouden Hebben jullie de babykamer al klaar? Alles al gekocht? Hoe gaat het nu met je, Sammy? Oh bijna vergeten mijn 22 weken dansje te doen
Hier is een van de dames!! Vandaag 22 weken! :-D Welkom Logo! Wat een heftig onderschrift zeg, ik neem aan dat je ook extra onder controle bent bij de gynaecoloog? Als ik zo vrij mag zijn, weten ze de reden van de vroeggeboorte? Vreselijk zeg! Hoop dat je wel iets kan genieten van je zwangerschap! Liefs
Ik zie net dat ik een pagina was overgeslagen Sammy wat heftig zeg! Kunnen de baby's nog draaien? Had je nog gevraagd naar de vagina en rugklachten? Ik herken het ook als bekkeninstabiliteit maar ik weet natuurlijk niet wat ze bij de gynecoloog ervan zeggen.. Rustig aan blijven doen en als het niet gaat dan eerder stoppen hoor als 28 weken met werken.
Hoi Meiden, Ik had het even verschrikkelijk druk dus had weinig tijd voor computer, veel gewerkt, veel gedaan in huis, veel weg geweest, mijn stiefvader is afgelopen maandag geopereerd, hij had een tumor in zijn milt en zijn hele milt is verwijderd, hij doet het redelijk, maar is ver van beter nog. Dus ook daar veel zorgen om gehad. En ik kreeg ineens bericht van mijn echte vader via Facebook terwijl ik die al jaren niet heb gezien of gehoord, hij zou me bellen in de tijd dat in mijn tumor had voor wat uitslagen en wanneer mijn operatie zou krijgen en hij moet nu nog bellen zeg maar...dus ik weet niet wat ik er mee moet en het helpt helemaal niet nu, hij weet niet eens dat hij een kleindochter heeft... Dus ik weet niet wat ik er mee moet. Ik voel de kleine man in ieder geval goed, mijn vriend heeft ook al een paar keer de mazzel gehad dat hij het kon voelen, maar met die placenta voor is het toch lastiger. Ik mag 30 oktober weer naar de verloskundige, ik krijg dat meteen een test voor die streptokokken (die ik zeker weten heb) en zal dan meteen ook antibiotica krijgen. En dan daarna tijdens de bevalling weer. Mag hier overigens echt op zoek naar een winterjas, krijg mijn jas net aan dicht nu, dus dat is binnen 2 weken echt over haha. Ik ga nu even bijlezen!
@Maanhaasje: Wat heftig voor je, heel veel sterkte en beterschap voor je stiefvader. Misschien heeft je echte vader over je dochter van iemand gehoord en daarom zoekt hij contact met je op. Ik vind dat iedereen een kans moet krijgen voor een verzoening en misschien is het leuk voor je dochtertje de echte opa te kunnen leren kennen, nu het nog kan. Maar ja, dat is mijn mening. Hier hebben wij zaterdag mijn buik zien bewegen, manlief vond het zo leuk. Het is zoo wonderbaar!!
Maanhaasje moeilijk.... Hier ook geen contact met mijn ouders en nee ik vindt niet dat iedereen kansen verdient, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik kan nog even in mijn jas maar niet meer voor lang
Sammy heftig meid Hier ook mijn dansje jeej! Lastig zeg als je band met je ouders zo slecht is...sucses Winterjas ja die heb ik al mooi weer aan fris hoor! Hier kaartje en naam zo goed als zeker hihi Doula sucses morgen spannend!
Vindt het vandaag anders warm....pffff als ik zwanger ben heb ik het eerder warm dan koud. Hoop zo dat het volgende week vrijdag mooi weer is als we gaan trouwen. Dacht eerst....ach is gewoon leuk voor dezelfde naam te hebben, maar jeetje wordt nu toch wel zenuwachtig hahaha
Hoi allemaal! Ik ben ook weer terug van huwelijksreis! 8 dagen prachtig weer gehad op Gran Canaria, 30 graden, dus ik moet weer even acclimatiseren hier Vandaag een winterjas gekocht, want ook hier ging het bijna niet meer. Mijn normale winterjas is een heuplengte, dus dat zat echt niet lekker meer... Viel trouwens niet mee. Bij prenatal een mooie jas gezien, maar er hingen alleen nog kleine maatjes. Ook niet meer te bestellen, helaas. Uiteindelijk bij C&A wel een jas gevonden. Ik ben vrij lang en meestal zijn de mouwen te kort. Gelukkig toch nog wat gevonden voor ik chagrijnig werd De bedoeling was om de komende dagen de babykamer verder in orde te maken, maar helaas hebben we sinds een paar weken een lekkage waarvan de oorzaak nog niet gevonden is. Het zou de vloerverwarming in de babykamer kunnen zijn, dus dat moet eerst opgelost worden. Hopelijk komt ee aannemer morgen. Vorige week waren ze ook geweest, maar toen hadden ze geen leidingschema bij zich... O ja, en vandaag op controle geweest bij de vk. Alles in orde. Over 3 a 4 weken even bloed prikken om de bloedgroep van onze mini te bepalen (ik ben a neg) Ik voel mini al veel bewegen, soms kan ik het van buitenaf ook al voelen. Manlief heeft het afgelopen weekend ook voor het eerst kunnen voelen. Heel bijzonder! En nu ga ik even een uurtje plat en zal ik straks alles even bijlezen!
Aaaaah klinkt heerlijk allemaal ! Balen van de vloerverwarming jeetje als die eruit moet. Maar had je een positiejas gekocht dan..?
Net terug van 20 wk echo. Ze kon niet alle metingen doen. Ze lagen met hun hoofdjes bij elkaar naar beneden en ook nog eens diep. Qua gewicht en buikomvang liggen ze wel goed op schema! Moet nu wel volgende week weer terug en hopen dat ze er beter voor liggen. Welkom terug Nyneave! Zeker wennen zeg met dit wee hier! Lov nog 1,5 week dus! Spannend hoor! Namen zijn we nu ook zo goed als uit. Kaartje zijn we nog naar op zoek.
Hallo allemaal, Bedankt voor alle reacties. Wat een gezellige groep. Het is inderdaad een moeilijke tijd geweest en deze zwangerschap is psychisch ook heel zwaar. Gelukkig lijkt alles beter te gaan (20 wk echo was goed) alleen loopt mijn bloeddruk nu op en ben ik extreem moe. Maar vermoeid zijn sommige van jullie ook lees ik! Ik ben nu 21 weken zwanger. Bij mijn eerste zwangerschap waren er heel veel afwijkingen te zien bij onze kleine. Bij de eerste echo met 20 weken moesten we terug komen met 21 weken en met 22 weken werden we naar het ziekenhuis gestuurd. In het ziekenhuis weer een echo en toen werd het duidelijk dat het ernstig kon zijn. Op dat moment moesten we besluiten om de zwangerschap af te breken. Daan* is een paar dagen voor de 24 weken geboren. Maanhaasje wat een naar bericht zeg. Het lijkt me lastig om met zo iets om te gaan. Sterkte! Ik heb trouwens een jas gekocht bij bonprix. Ik ben er helemaal blij mee. Doula succes! Ik hoop dat alles goed is. Wij weten ook al hoe ons kindje gaat heten. En waarschijnlijk hebben we ook al het kaartje gezien. Wat een keus, he! Weten jullie of jullie een jongen of meisje krijgen? Lov23 wat leuk dat je gaat trouwen!
Jeetje logo, dat lijkt me echt een vreselijke beslissing die je dan moet nemen! Gelukkig was nu alles goed met de 20 weken echo. Ik hoop dat je nu lekker kunt genieten van je zwangerschap, want ik kan me voorstellen dat dat tot nu toe moeilijk voor je was... Er weten hier een heleboel wat het wordt. Dit kun je in de lijst lezen... Wij krijgen in ieder geval een jongetje! mijn man kwam van de week ineens met een naam die blijft hangen... Dus we hebben nu zo goed als de naam. Ben zo blij, want vond het erg moeilijk deze keer en had echt het idee dat we nooit een naam zouden krijgen... Ik begin nu ook steeds meer te wennen aan de naam en begin hem steeds leuker te vinden. We blijven open voor een eventuele andere naam, maar ik denk dat dit hem gaat worden. Ik ga van de week even langs de drukker om boeken met geboortekaartjes te halen. Ik denk dat we er een nemen uit dezelfde serie als van mijn zoontje destijds. Ik vind dat nog steeds een leuke kaart.