Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zo de controle was weer helemaal goed! Kleine lag tw trappen tegen de dopler haha boefje.
    En nu controle over 3 weken! Whaaa het gaat veel te snel besef ineens als de tijd tussen afspraken verkort word de tijd naar de bevalling sneller gaat...
    Ook een stagiaire erbij leuk meisje beetje zenuwachtig was bang dat iedereen het vervelend zou vinden dat ze nog moest leren.
    Ik niet hoor toevallig had ik bij mijn zoon ook een stagiaire die is ook bij de bevalling geweest en heeft zelf mn hechtingen vewijderd.
    Dit stelde dit meisje ook erg gerust geloof ik hihi

2. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hier liep laatst ook een stagaire mee, ik heb daar geen moeite mee, hoor. Die meiden moeten het ook leren en de vk kijkt toch gewoon mee.
    Ze had wat moeite om het hartje van onze mini te vinden en daar werd ik wel even zenuwachtig van, maar toen ze stopte met zoeken en gewoon op 1 plek bleef, kwam mini af en toe voorbij :)

Ik kreeg gisteren bij de controle ook een boekje mee over het voelen van je kindje. Dat het goed is om je elke dag even lekker te concentreren op je mini en te herkennen wanneer hij/zij wakker en beweeglijk is.
    Ik deed dat eigenlijk toch wel. Mini is vooral 's avonds als ik naar bed ga erg aktief en verder voel ik de hele dag door kleinere bewegingen. Ik vind het heerlijk!

3. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Lov idd positiejas :)

fijn dat de controle weer goed was dames!
    hier morgen weer..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welke heb je ? Ben ook nog op zoek...

Nyneave stagiaires zijn idd hier ook geen probleem, ze worden uiteindelijk de vk van onze dochters :D

5. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Uhm ik was in de C&A bij de positiekleding en daar toevallig 1 jas gevonden die ik wel leuk vond, ze hebben niet zo heel veel maar wel een stuk of 4 ofzo in de winkel... De mijne staat niet op hun site...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier helaas geen positiekleding meer in de stad bij de c&a
    Misschien toch maar even een stukje verder rijden om eens te kijken

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Paula dat alles weer goed is!

Ml heeft gisteren voor het eerst een schop gevoeld! Fijn dat hij het ook ksn voelen nu. Ik moest hem zeggen dat hij zijn hand van mijn buik moest halen..... Zoveel getrappel!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah pfff hier doet hij me gewoon pijn,.., hij schopt soms zo hard!

9. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Ik lees veel over winterjassen...
    Ik heb er ook eindelijk een gescoord via de wehkamp. Is van C&A maar hadden ze hier niet in de winkel. Vet blij mee!!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welke welke? Hahahaah

11. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
  12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooie nette jas :)

13. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hihi, dank je. Was niet helemaal wat ik wilde, maar ik heb echt een onmogelijke mouwlengte geloof ik. Dit was de enige jas na een hele middag shoppen die gewoon paste... En ik moet zeggen, hij zit lekker en staat ook wel mooi :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik moet ook gewoon gaan passen denk ik. Is toch beter he

15. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik had ook willen bestellen via internet, maar achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan...
    Ik ben met mijn 1.83 vrij lang en heb dus ook lange armen. Alle leuke modelletjes hadden mouwen die ophielden halverwege mijn polsen. Niet echt hip :p

Maar goed, met broeken had ik hetzelfde probleem. Heb nu 2 positiebroeken in zo'n boyfriend model. Normaal gesproken hoor je de pijpen 1 of 2x om te slaan, maar bij mij past ie netjes met afgerolde pijpen :D

Zag net online bij Wehkamp ook weer erg leuke dingen voorbij komen, maar twijfel nog of ik wat ga bestellen. Mijn zomerjurkjes, topjes en tuniekjes hebben voldoende rek dus daar kan ik nog wel het eea van aan. Maar nu het frisser wordt heb ik toch ook graag wat vestjes en truitjes met lange mouwen...
    Gisteren wel bij H&M een paar dingen geshopt, dus ik kan er wel weer even tegen.
    Ik wil ook niet teveel kopen omdat het natuurlijk maar een paar maanden nodig is. Na de bevalling hoop ik toch wel weer wat in te krimpen ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vestjes kun je ook gewone van aan doen....

17. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

18. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Mooi, Aafketje!

19. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden hier ook al een jas gekocht , helemaal happy !
    Zo vaak zal ik niet meer buiten komen, normaal loop ik veel met onze hond maar aangezien hij erg groot en zwaar word .
    Zal ik in december etc hem niet meer kunnen uitlaten denken we😉

Deze dus😜😊😊😊
    image.jpg

20. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Mooi, Aafketje!

Deel Deze Pagina