http://www.prenatal.nl/shop/Holland-Unpublished-Category-Oude-push-collectie/Prenatal-Winterjas-95217.htm?id=95217eze heb ik alleen en andere gesp! Is uit 2011 Hij is super afgeprijsd nu 33 euro!!
[FONT="]B[/FONT][FONT="]evallingslijs[/FONT][FONT="]t[/FONT][FONT="] 3 Februari Paula1984-28 jaar-2e kind-th-bv/fv-Noord-Brabant Jongen[/FONT] [FONT="]4 Februari[/FONT][FONT="] Sunflower85-27 jaar-1e kind-zh-bv-Brabant Meisje 6 Februari[/FONT] [FONT="]Chanzz [/FONT][FONT="]-32jaar-1e kind-zh-bv-Hoofdorp[/FONT] [FONT="]7 Februari[/FONT][FONT="] Fren-22 jaar-1e kind-zh-bv/fv Meisje[/FONT] [FONT="]SBC[/FONT][FONT="]-30 jaar-1e kind-?-? Meisje 8 Februari Tigermommy-32 jaar-3e kind-zh-fv-Zuidoost-Brabant Jongen Mompelientje-30 jaar-1e kind-zh-bv- Kopenhagen Meisje Kimmarijn-30 jaar-1e kindje-??-??-Haarlem Jongen 9 Februari Bijnamama1988-24 jaar-1e kind-zh-bv-Omgeving Dokkum Jongen 10 Februari Babyboo92-21 jaar-2e kind-zh-bv-Nijmegen Sammy88-25 jaar1e&2e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen&Meisje Janneke00-31 jaar-2e kind-zh-bv-West-Brabant Jongen MamavanDonovan-27 jaar-2e kind-zh-fv Jongen missmaryw-27 jaar-1e kind-zh-bv Meisje Lov23-29 jaar-3e kind-zh-bv- Jongen[/FONT] [FONT="]Nyneave[/FONT][FONT="]-32 jaar-1e kind-zh-bv-[/FONT] [FONT="]11 Februari[/FONT][FONT="] Troy-29 jaar-??-zh-bv/fl ZuidHolland Jongen 12 Februari Jennifer2106-35 jaar-1e kind-zh-bv/fv-Zoetermeer Jongen Lau1984-28 jaar-2e kind-zh-fv-West-Brabant Jongen 13 Februari Liz84-29 jaar-2e kind-zh-bv 14 Februari Tessvdk-25 jaar-2e kind-zh-bv-Utrecht Verrassing 15 Februari Kahlan-32 jaar-1e kind-zh-bv-Helmond Meisje 16 februari Hamil-25 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 17 Februari Pien25-30 jaar-2e kind-zh-bv-Brabant Kiki33-37 jaar-2e kind-zh-bv-Gelderland Meisje Paprikaas-27 jaar-1e kind-zh-fv Jongen Aafketje-29 jaar-1e kind-zh-fv-Groningen Meisje[/FONT] [FONT="]Rockmade[/FONT][FONT="]-28 jaar-2e kind-zh-bv-Groningen Verrassing 18 Februari Maanhaasje[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]32 jaar-3e kind-zh-bv-Oegstgeest[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]19 Februari [/FONT] [FONT="]RoxyRoxx [/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind-zh(ks 3feb)-??-[/FONT][FONT="] Jongen[/FONT] [FONT="]20 Februari[/FONT][FONT="] Bibi25-25 jaar-1e kind-??-??-Friesland 21 Februari 00Wendy00-31jaar-2e kind-zh-fv Meisje 22 Februari Bemy-31 jaar-2e kind-zh-fv Jongen 23 Februari Dorte-31 jaar-1e kind-zh-bv-Groningen 24 Februari Gean85-27 jaar-3e kind-th-fv Verrassing[/FONT] [FONT="]Logo[/FONT][FONT="]-?? jaar-2e kind (1ste overleden)-zh-bv 25 Februari[/FONT] [FONT="]Ikkie[/FONT][FONT="]-21 jaar-1e kind-?-? Jongen Bibi26-28 jaar-2e kind-zh-fv Doula-23 jaar-1e kind-zh-Verrassing 26 Februari Firsttimemama-26 jaar-1e kind-zh-bv Meisje 1 Maart Yasmin84-29 jaar-2e&3e kindje-zh-bv-Zuid-Holland Jongen& Jongen[/FONT] [FONT="]19xJongen[/FONT] [FONT="]12xMeisje[/FONT][FONT="] 4xVerrassing [/FONT] [FONT="]~Afspraken~[/FONT] [FONT="]16/10[/FONT] [FONT="]Paprikaas [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Hamil [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]Ikkie [/FONT][FONT="]20 weken echo[/FONT] [FONT="]21/10[/FONT] [FONT="]Gean85 [/FONT][FONT="]Controle vk[/FONT] [FONT="]22/10[/FONT] [FONT="]Lov23 [/FONT][FONT="]Controle gyn[/FONT] [FONT="]24/10[/FONT] [FONT="]Yasmin84 [/FONT][FONT="]Extra 20 weken echo[/FONT] [FONT="]25/10[/FONT][FONT="] Doula 20 weken echo[/FONT] [FONT="]2/11[/FONT][FONT="] Sammy88 3d pretecho[/FONT] [FONT="]4/11[/FONT][FONT="] Yasmin84 [/FONT][FONT="]Controle gyn[/FONT] [FONT="]7/11[/FONT][FONT="] Hamil 3d pretecho 11/11 Lov23 pretecho 22/11 Paprikaas Extra echo[/FONT]
Ik denk dat ik een oude nu niet meer bestaande link heb neergezet sorry meiden dacht een koopje te hebben gevonden voor jullie
Hallo allemaal, Ik heb deze jas gekocht: Zwangerschapsjas zwart - bpc bonprix collection bestel online - bonprix.nl Ik zag dat jullie info misten voor in het lijstje. Ik ben 31 jaar en we krijgen een jongen Fijne avond! Ik ga lekker naar bed.
kijk dan gaan we het zo doen hihi ik heb dit niet mee gekregen!! maar ik ben dus 24 feb uitgerekent 1e kindje flesvoeding ziekenhuisbevalling en morgen mijn 20 weken echo
Love bedoelde je die van mijn😊😊😊 Die is van mamalicious MAMA-LICIOUS jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Helemaal happy ....ik kan nog flink groeien hihihi
Goedemorgen dames, Ik lees wel mee hoor. Maar ik voel me niet zo lekker dus een beetje minder actief. Dit is de 3e ochtend alweer dat ik boven de pot hang ppfff.
Ik heb mijn jas probleem anders opgelost, ik heb de winterjas van mijn vriend bovenwater gehaald haha. Is een sportief jack en genoeg ruimte erin om nog te groeien. En hij draagt 'm toch niet.
Ja super Doula, fijn gevoel he? Geniet er van! Mijn winterjas kan gewoon mee... Ik had hem vorig jaar al uitgeleend aan een hoogzwangere vriendin die hem een paar wrken nodig had. Los model met riem die boven de buik kan... Vandaag heb ik zon mooie buik! Brn zoooo trots ghihihi
Mooie jassen allemaal. ik moet er ook nog steeds 1 vinden. Doula fijn! Gefeliciteerd! Hier lekker dagje vrij vandaag. Heeeeeerlijk net pas ontbeten haha was laat mn bed uit. Heb 2 geboortekaartjes gemaakt op internet dus vanmiddag even manlief vragen welke hij het leukste vind ik kan niet kiezen haha.
Hooi ! Ik ben ook weer terug.. even een tijdje niks gepost vanwege vermoeidheid hoofdpijn enz enz.. had er even de puf niet voor sorry Heb niet alles bijgelezen maar zag wel dat er een nieuwe bij was.. leuk en welkom !! Hier vorige week de 20-weken echo gehad en alles is helemaal goed gelukkig ! Hele fijne gedachte ! Voor de rest gaat alles prima op vervelend bekkenklachten na maargoed we kunnen niet alles hebben helaas. Vandaag wel mijn 21 weken dansje Het schiet op zo hé ! Hebben ook al de eerste kleertjes gekocht, kinderwagen is besteld en kamertje is under construction