Ik kreeg een krantje van Van Asten in Tilburg. Wij hebben onze zinnen gezet op de Maxi Cosi Mura. Mijn zusje werkt bij Maxi Cosi, en kan accessoires ed altijd bij bij regelen met personeelskorting Maxi Cosi autozitje hebben we al, dus het gaat vooral om de kinderwagenset met bak. Er zijn meer kinderwagens in de aanbieding volgens mij, maar heb daar niet zo op gelet. Dit is niet het allernieuwste model, maar 1tje ouder. Maar ja, wij geven daar niks om eigenlijk.
Thanx logo! Ga het zeker proberen! Heel erg last van, heb ik nu niet gelukkig...maar zit er wel tegenaan zegmaar😁 Ik deed wel de vagina mee, dacht lekker fris zeg maar 😊 Maar denk toch dat ik het daardoor te schoon heb gemaakt ,waardoor de bacteriën kans kregen😢 Het is gelukkig al minder met de jeuk, eigenlijk al weg, alleen de eerste pil van eergisteravond wowwwww branden jeukaaaaa dat was echt bijna niet te houden. Maar goed overleeft en vanacht geen last gehad😄👍 Nogmaals bedankt voor de tip logo.👍
Ik ben op internet leuke geboortekaart ideeën aan het opdoen. Wat zijn er ontzettend veel leuke kaartjes te krijgen! Gelukkig is er nog even tijd om te kiezen... Hebben jullie al een kaartje in gedachten?
We hebben een kaartje uitgezocht en we hebben bijna de hele tekst al af. Ben aan het twijfelen tussen twee teksten. Pffff lastig hoor, zo veel keuze. Afgelopen weekend vrij rustig aan gedaan. Vandaag bijna niets, behalve boodschappen. De kleine in mijn buik is rustig ik voel hem gelukkig wel steeds zacht trappen. Pffff, soms word ik zo moe van mezelf... Ik zag trouwens net in het Hema boekje dat de hydrofiel luiers in de aanbieding zijn. Misschien hebben jullie er iets aan. Verder ben ik op zoek geweest naar zwangerschapsfotografie. Duur zeg, maar wel erg leuk! Morgen 23 weken zwanger!!! En dinsdag weer voor controle naar het ziekenhuis. Ik heb trouwens een chocolade verslaving. Oeps!
Zwangerschapsfotografie? Foto's van jou met dikke buik en partner, of moet ik aaniets anders denken? Lijkt me ook super leuk, net als een bodypaint op mijn dikke buik over een tijdje Hier geen gekke eetverslavingen nog, hoewel ik wel liters melk per dag drink op het moment. Normaal houd ik daar niet echt van, maar nu... melk, vruchtenyoghurt, kwark... mmmm!
Hey meiden! Kaartje ja uitgezocht was snel besloten welke we doen. Naam ja ook al gevonden! Zwangerschap fotografie haha van de week gewonnen met een like raad en share winactie van facebook haha inclusief 2 afdrukken op canvas dus word een dikke buik shoot met me man en zoontje!
Super leuk! Morgen alweer 25 weken. Hebben jullie ook het idee dat het zo snel gaat nu? Voor mijn gevoel vliegen de weken voorbij!
Wat leuk Paula! Ik ben druk op zoek. Weet jij al wat voor soort foto's je wil laten maken? Laatste tijd vind ik ook melkproducten lekker. Bosvruchtenyoghurt, soms wel een halve liter. Heerlijk! Mijn man is druk bezig met klussen. We zijn een boom aan het maken in de kamer. Ik ben zo benieuwd hoe het wordt.
Ja het Gaat echt supersnel, vandaag de boom opgehangen, staat in mn andere topic effe kijken of ik hier ook kan showen...
Hé Lov, gefeliciteerd meid! Alles goed gegaan: Bellypaint en fotografie, ik heb echt geluk denk ik. Mijn zus doet bellypaint en mijn beste vriendin is fotograaf, dus dat is hier al geregeld hihi. Wat betreft kaartjes ben ik nu aan het rondkijken. Heb wel al wat mooie gezien maar mijn man moet ook even kijken want ik heb geen idee wat hij leuk vindt. Ook qua namen moeten we nog flink verzinnen. Ik heb wel 1 goede kandidaat hihi. Daar zit ook een gedachte achter aangezien het is gemaakt van de namen van zijn zus en mijn zus. Maar ook daar heb ik mijn man opdracht voor gegeven om ook tenminste 2 namen aan te leveren voor op het lijstje. En aangezien hij niet erg snel is met dat soort dingen haha. Nu op de bank. Heb 2 kasten met kleertjes van mijn zoontje uitgezocht poehhhh. 1 zak voor de vuilnisbak, 2 zakken om te doneren en 4 dozen om te verkopen/weg te geven. O man wat heb ik pijn in mijn rug.
Nee vind het best moeilijk eigenlijk. Zie wel veel wat ik mooi vind maar ja zn streeploze buik zonder heup vet heb ik niet helaas
Ik heb van de week toevallig de boeken met geboortekaartjes terug gebracht naar de drukkerij. We hebben nog niet definitief een kaartje gekozen, maar wel leuke gezien. Ook wij hebben nu een naam die het waarschijnlijk wordt. Ik moet er nog wel even aan wennen, maar hij blijft wel hangen. We blijven open voor andere namen, maar tot nu toe nog niets anders gevonden...
Hihi hiiii hier ook bezig met geboorte kaartje.....we hebben een NAAM!!! Ik zeg hem nog even niet want ben bang dat ik hem toch niet leuk of iets ga vinden! Tot nu toe SUPER en ML vind hem ook mooi en dat terwijl je hem niet vaak hoort jeeeeee hihih Over hydrof luiers ,thanx voor de tip ga meteen ff checken😉😊 Veders zijn we nu ook druk bezig met de kamer, morgen laatste stuk stukken (glad maken muren) en dan.... Verf uitzoeken en behang!! Heb trouwens wel een idee over de mdf boom....nou dat word geen boom ...maar mdf karper cartoon visjes?! Hihi ML is gek van karper vissen dus vandaar. Nog even wel een achtergrond of iets verzinnen, zoals een boom maar dan boot...of onder water grot waar ik de vissen op kan hangen. Ik bedoel inplaats van uil in boom ,vis in ...... Juist.... Iemand ideeën? Hoor het graag 😊😉👍 Laat alweer ,welterusten 😄
Joehoe meiden.... Daar ben ik weer... Terug als getrouwde vrouw hahaha. We hebben een superdag gehad en heb heel het weekend nodig gehad om bij te komen zeg pffffff...
En als je nou koraal of zeeplanten doet ipv de boom met hierom de vissen? Dan heb je beetje hetzelfde effect. Niet helemaal maar hier zie je een paar plaatjes http://img0.etsystatic.com/001/0/6065250/il_570xN.371889120_i3ik.jpg http://images.cdn.bigcartel.com/bigcartel/product_images/38406104/max_h-1000+max_w-1000/Underwater_Theme_Decal_Stickers_for_Nursery_Kids_Room_-_dd1057_2_-_Copy.jpg
ach we kunnen niet allemaal modellenstrak zijn toch, jij bent net zo goed mooi zwanger en mag dat laten zien hoor! OJA nog even mijn boom hier ook showen (zit nu weer achter pc)