Haha wat toevallig!! Ik heb vroeger ook aan de meerpaal gewoond! Heb nu samen met mijn vriend een huis in Steiger (bij dukdalf)!! Heb er altijd al gewoond en het is een super wijk geworden!! Heb hiervoor 3,5 in Beijum gewoond en daar wil ik voor geen goud terug haha
Ja vind het nu ook wel lang duren voordat mompelientje iets laat weten. Hier in Cuijk hebben we pantain of pvg kraamhulp. Wij gaan voor pvg. Hebben we al eerder gehad en erg tevreden over.
volgensmij woont mijn zus daar...zij heeft een perm make up studio aan huis studio 257. Dukdalf is toch vlakbij die nieuwe wijk daar? Tis zo lang geleden hoor... Beijum is idd minder ik heb daar een tijdje gewoond en wil er ook nooit weer terug! De Wijert is ook niet zo leuk maar deze woningen werden nieuw gebouwd en ik heb die ruimte nodig. Beetje jammer dat ze nu een ringweg vanaf julianaplein hier recht achter aan het bouwen zijn. Wbt zou ik wel willen ruilen met mijn ex de woningen in lwb zijn ook mooi ruim.
Ik maak me stiekem een beetje zorgen over Mompelientje, ze zou toch komen melden?? Ze was ook bekaf zei ze maar toch...
Inderdaad wel vreemd dat mompelientje nog niets heeft laten horen... Ze schreef wel dat ze het liet weten...
sorry dat ik jullie liet wachten alles gaat goed! Straks uitgebreid verslag! tijdens browsen viel ik in slaap... Hehehe.
Fijn dat alles goed was mompelientje! Kraamzorg hier al wel een beetje uitgekozen, volgens mij ook niet zoveel keus. Ik wil nog even de echo afwachten en dan aanvragen. Grappig dat jullie vrienden van vrienden zijn en in dezelfde plaats wonen zeg! Wie doet er vandaag allemaal mee met de 10 weken dans? Whoop whoop whooooop!
Goedemorgen dames Even een kort bericht vandaag heb ik weer een gesprek op het werk en als het goed is is dat het laatste. ...dan krijg ik eindelijk weer rust in mijn hoofd en kan ik de energie weer vinden om gezellig mee te kletsen.
Thanks Yogiflow! Ik ben uiteindelijk 2 dagen vrij. Dus kan ik lekker posteeeeeeeen! Ik doe mee met dansje! Omdat ik blij ben voor jullie allemaal en de zon schijnt!
Fijn Mompelientje!!! Heb je ook een foto?? Hier tot nu toe sinds gistermiddag geen bloed meer gezien en net weer boven de pot gehangen dus ben wel weer een beetje positief!! Alleen mn bloeddruk was 180/100 dus echt te hoog! Zoutloos eten nu, morgen weer meten en als et zo blijft toch medicijnen geloof ik.
Hey lieve sammy, goed dat je positief ben. Ik was niet misselijk. Daarom was ik zo onzeker. Mijn zus was ook zwanger van een tweeling en wat ze deed was alleen overgeven. Het was een moelijke start, omdat ze een 1 eiige tweeling heeft moesten die twee met 1 placenta delen. Jouw babies heeft 2 placentas, dus een voordeel <3 Hier is de foto. In 2d en 3d. <3 Ik kreeg een usb stick. Ik hoop dat ik de foto ergens kan uploaden. Ik kan het uploaden op de facebook pagina maar op zp wil ik liever anoniem blijven omdat het een openbare forum is. Weten jullie waar ik ergens mijn video kan uploaden zonder te registreren? Ik heb een youtube, maar is een hele gedoe om te registreren. Mijn vriend en ik zijn zo blij. Ik was zo nerveus gistereb. Ik vond het ze ongelooflijk mooi hoe de baby begon te swingen! En ik zag een kloppend hartje. We kregen verschillende foto's en ze maakte ook 3d foto. Dat was wel bijzonder om te zien hoe het daar groeit in mijn buik. De mevrouw van de kliniek zei dat m'n baby ontzettend snel groeit en stelde mij gerust. Ze zei omdat de baby zo beweeglijk is is het een goed teken dat alles goed gaat. Ook is mijn due date geen 10 februari, maar 8 februari. Grappig dat het eerst 12 februari was, en bij de vorige echo 10 februari en nu 8 februari. Een teken dat je baby snel groeit en goed groeit. Bij de volgende behandeling krijg ik korting en kadootje. Echt lief die mevrouw. Ze heeft me nog een knuffel gegeven.
Wat mooi mompelientje! Fijn dat je gerust gesteld bent! En nu lekker gaan genieten hoor! Sammy fijn dat je wat positiever bent! Rustig aan met die bloeddruk! Mamasince succes vandaag, ik hoop dat je meer rust krijgt!
@mompelientje. Fijn dat alles goed is. Mooie foto. Aftellen is begonnen. Nog iets meer dan 3 uur. Pppff hoe moet ik die doorkomen. Alle meiden met een echo vandaag. Succes en heel veel plezier.
Mompelientje mooi!!! Maar dat van het snelle groeien snap ik niet zo hahahaha.... Jen spannend!!p Kraamzorg wij pakken een bureau hier in de buurt en vragen dezelfde kraamhulp als we bij de jongste hebben gehad, ze was zo leuk! Alleen wil ik deze keer wel alle uren. Vorige keer kreeg ik maar 3-4 per dag en dat met 2 kids alleen!
Ja alle babiea groeien nu snel, eerder hebben ze gewoon verkeerd gemeten dat gebeurd vaak bij vroege termijnen...