Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah ja maar eigenlijk zit ik al sinds 2007 op het forum....daar zijn ook al die berichten van.
    Heb ooit de naam verandert maar de teller bleef staan....beetje stom hoor....ben er vaak maar heb ook gewoon een leven hoor hahahaha

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Kijk's wat ik eet. Grof volkoren brood lekker vers met kaas. Melk en een vitamine pil speciaal voor zwangeren.

Bijgevoegde bestanden:

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jeeehh hier een 9 weken dansje (stiekem vanaf mijn werk hihi).

Mooi zeg Mompelientje, die 3D echo!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jij wint...ik zit hier vanaf juli 2008 :D.

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Goedemorgen, heerlijk dagje vrij!

Kraamzorg moet voor je 16e week al geregeld zijn toch! Dat zei mn vk, ik wacht de echo van volgense week af wn dan zal ik me eens verdiepen. 4 euro per uur ofzo toch?

6. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Thanks wendy! Ik vind de 3d wel bijzonder. Mijn vriend vind het maar eng. Watje is hij zeg.

Oh lov23. je hebt 24k posts! Hahaha! Maar je bent ook member vanaf 2007.

Ik was ooit permanent gebanned. Ik zei iets op het forum (kan me niet meer herinneren en kreeg een perma ban. Gelukkig heeft een groep meiden die me steunen een brief geschreven naar de administrator. Dus ben weer hier. :D

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik zit hier al vanaf 2006 Maar onder andere naam hihi nu met deze zwangerschap wilde il niet dat iedereen meteen wist Maar moest toch mn verhaal kwijt dus aan beheer een ander account gevraagd en merk dat mensen heel anders reageren op me al zeg ik nog steeds hetzelfde haha

8. YogiFlow

YogiFlow Actief lid

10 jun 2012
    260
    0
    16
    Vrouw
    Hoe oud zijn jullie kinderen allemaal? Was ik benieuwd naar, ook naar die van Mamadeluxe met zo'n groot gezin :D

Ik snap wel dat je geen kraamzorg wil mamadeluxe, je kent de klappen van de zweep dus zoveel valt er niet meer te leren gok ik :p

Mompelientje hier ook geen buik hoor. Behalve van het aankomen, maar geen babybuik :p

Ik eet voornamelijk veel droge crackers en noten, helpt tegen misselijkheid en noten zijn daarnaast ook gezond, dus dat vind ik wel fijn. Daarnaast brood. Eerder veel fruit en yoghurt met muesli tegen de honger, maar dat vind ik niet meer zo lekker.

9. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik eet ook crackers en noten.

En het gekke is, dat ik amandelen erg vies vond! En toen ik bepaalde noten ging proberen. het smaakt zo goed! En is ook nog's gezond wat jij zegt yogiflow.

Mueslirepen eet ik wanneer ik suikers nodig heb. Maar wel die gezonde, met honing ofzo.

Ik ben zo verslaafd aan slush puppy! Maar er zit zoveel suiker in, kan toch nooit goed zijn?

Ik ben gestopt met koffie, wat ik op zich wel jammer vind. Af en toe drink ik caffe latte.

Ik mag dus geen vis eten in Denemarken. Ik vertrouw het niet. 1 dokter zegt dat je wel rauwe vis mag eten, andere dokter zegt dat je geen enkele vis mag eten uit de noord zee. Dus weet niet wie ik moet geloven.

Ik mag alleen vis eten uit meren. Maar dat is duur en obetaaldbaar (sorry, ik ben ook maar een simpele verkoop medewerker). Dus neem ik 1 keer per week een vispilletje :( Ik wou dat ik m'n zwangerschap kon doorbrengen in Nederland. eten hier is zo VIES!!!

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lov. Ik heb ook de hele dag honger. Niet normaal meer. :D

@mompelientje. Dat kalief van die meiden dat ze ervoor hebben gezorgd dat je permanente ban is opgeheven. Dan moet je wel iets heel stouts gezegd hebben;)
    Geen buik op dit termijn is trouwens normaal hoor. Het is nogal klein allemaal. Meiden die al kinderen hebben zien het gewoon veel eerder maar daar moet jij je niet aan meten hoor.

@tigermommy. Lekker toch. Schone lei en geen gezeik:D

@mamadeluxe ik begrijp dat jij geen kraamzorg wilt. Lijkt me lastig met zo een groot gezin. Ben oogheelkunde benieuwd hoe ik het ga vinden. Ben ook niet zo van een vreemde in m'n huis en ze moeten me zeker niet gaan zeggen wat ik wel mag/moet of niet. Dan vliegen ze zo weer de deur uit:p

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mijn zoontje is 2 weken geleden 4 geworden.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah idd mompelientje wat heb je dan gezegd zeg ... :D

Tiger zo herkenbaar hahahaha maar vele herkenden mij ook alweer omdat ik nogal een uitgesproken mening heb en die valt schijnbaar iedere keer op :p

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wendy weet je al meer van je uitslag?

14. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Bij the lounge, was ik niet zo geliefd en er was 1 meisje die mij hele tijd verrot scheld op het forum.

Toen heb ik iets naar tegen haar gezegd, en kreeg een perma ban. het was wel heel erg en ik schaam me ook wat ik zei....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En die werd niet geband?

16. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Das niet zo netjes inderdaad. Maar is zij ook gebannen dan, want zij schold toch ook op jou?

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mompelientje fijn dat je zn mooie echo heb gehad!
    Sammy gelukkig dat is een rust nu afwachten voor de echo slopend lijkt me.
    Kraamzorg.mmm we willen graag dezelfde als bij mijn zoon zoon.na de echo van volgende week ga.ik het gelijk aanvragen en stuur ik haar zelf de ook vast ee sms kan ze er ook rekening mee houden. Ja ja we hebben nog steeds contact ;)

Dames met een echo veel plezier vandaag!

Onze zoon is bijna 16 maand en echt een enorme ondeugende dreumes heerlijk maar zeer vermoeiend haha.

18. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Het was niet alleen zij, maar een groepje meiden die achter me aan zitten. En tja, 6 tegen 1, de moderators konden niet zomaar 6 mensen bannen, maar moesten ze maar mij bannen. Vindt wel erg. Ik kon niet eens een nieuwe account maken. Was zelfs ip gebanned.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is niet eerlijk eigenlijk hoor.....

Kraamzorg heb ik al aangevraagd trouwens

20. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ben ook al lid vanaf 2006, geband geweest als "Maisy" en nu weer onder een andere naam een tijdje aangemeld. Grappig ben wel benieuwd hoe lov en tiger heetten eerst :)

@yogi mijn kids zijn 16 (m), 13 (m), 12 (m), 9 (m), 6 (j), 3 (j), 2 (m), 1 (j)

Deel Deze Pagina