Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Precies Miffy, dokter denkt ook dat mijn zoontje de 6e had maar neemt liever het zekere voor het onzekere.

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @miffy. He bah. Jij ook al een ziek kindje. Beterschap. Ik duim dat jij en Wendy allebei niet besmet zijn met de ziekte. Waarom moet het ook nou net de kop op steken. Zou zeker ff naar de ha gaan en bloed laten prikken.

3. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeee deel 2 gaat dat ff snel,zeg!!

@Love ik had van de week ook ongi krampjes was ff onzeker ,dacht onee nu gaat zeker beginnen?!
    Maar was meer me onderrug....nouja misschien zijn dat de bandentreken?!

Was een lui/misselijk dagje! Maar ach zijn ff middag gaan slapen. Ik daarna douchen toen knapte ik weer op, met zwager en schoonzus gaan eten heerlijk gezellig.
    😊😉

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Brigit dat is schrikken zeg!

Miffy wat zielig ook al een ziek kindje! Hoop dat het meevalt, kan het schadelijk zijn voor de baby?

Hier heel de dag niet misselijk, helaas dan wel een snothoofd van de hooikoorts :(

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Troy j eigenlijk moet het allemaal groeien natuurlijk.....maar opeens weer die krampjes dan schrik je weer....

Is ook nooit goed :D

Zijn er nog echo's de komende dagen?

6. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Birgit ook hier draaien mijn duimen adt het niets betekend!

Miffi en Wendy beterschap met jullie kindjes...

Mijn echo van gisteren bij de vk. Maar de kwaliteit is ver te zoeken.. iig het hartje zien kloppen na veel turen! Zaterdag weer een echo maar dan goeie kwaliteit ;)

vandaag steken.. neem aan dat ze dat met bandenpijn bedoelen!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Poeh net de afscheidscadeautjes afgemaakt voor mijn zoontje zijn laatste dag morgen op het kinderdagverblijf. Moest bij het gedichtje gewoon bijna janken en ik ben echt geen jankerd.....hallo hormoontjes! haha

8. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Hey, deel 2 alweer!
    ja ik heb ook wel steken als ik snel opsta ofzo.

en ja janken gaat hier ook snel, heb laatst vreselijk moeten janken om een film, niet normaal.

het word lekker weer morgen dames! heerlijk genieten dus.

9. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    hey brigit, hoeft niets te betekenen hoor! ik verlies al 7 weken bloed en iedere keer toch een kloppend hartje. ook bij mijn dochter heb ik de eerste 3 maanden bloed verloren. houd dus de moed erin!

10. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Wow deel 2 gaat snel!
    Sterkte brigit, hopelijk is alles goed!! En als je niet vertrouwd moet je gewoon aan de bel trekken!!

11. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Hier zijn de kwaaltjes wat minder. Hoop maar dat dat geen verkeerd voorteken is.
    Als het aan de omvang van m'n buik ligt in ieder geval niet. Heb het eindelijk aangedurfd een foto te maken. Niet schrikken he dames (schaam me rot, vooral als ik moet vertel hoever ik ben!) Ik ben natuurlijk heel erg trots op m'n buikje, al zijn het alleen maar darmen, maar had het liever nog een paar weekjes verborgen. Ben nu zo bang dat t mis gaat. Gelukkig mogen we dinsdag weer even spieken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      28
  12. Lau1984

Lau1984 Actief lid

19 mei 2012
    184
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

Daarnet moeten overgeven terwijl mijn maag nog leeg was. Er kwam alleen maar maagzuur uit. Echt zo vies!

Brigit sterkte meid hopen dat het niks is.

Pien mooie foto. Straks word dat darmenbuikje ook weer iets minder. Vanaf 11 weken ongeveer kan het van de baby komen omdat dan de baarmoeder boven je schaambeen uitkomt. Tenminste dat is me vorige keer verteld door de verloskundige.

Ben benieuwd hoe mijn baarmoeder gaat groeien deze keer. Vorige keer groeide die eerst de hoogte in en daarna pas in de breedte. Had een lange smalle baarmoeder vertelde de verloskundige. Daardoor kreeg ik het met 22 weken al benauwd omdat die al bijna tegen mijn ribben aanzat.

Vandaag dagje werken en dan morgen intake en echo. Spannend!

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik dacht dat als je al kids gehad hebt dat je bm sneller omhoog kan komen dus dan ook sneller een buikje...vandaar dat je bij tweede ook vaak sneller kan luisteren met angelsound en ook kan voelen Maar weet niet precies meer .

Vannacht in de camper geslapen, kids vonden geweldig alleen was de jongste uit bed gerold Maar gewoon slapend terug gelegd haha

Vandaag even boodschapjes doen en proefcamperen om te kijken wat we nog nodig hebben zodat we dan daarna voor t echt kunnen weggaan...

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    FF een vreugde dansje maken met 10w. :D

Check m'n... buikje!

Bijgevoegde bestanden:

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Nou er komt toch echt wat hoor!!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Schattig buikje mompelienje!
    Mooi hoor pientje!
    Tiger fijn dat je proef goed is gegaan haha.

Hier as we speak ineens allemaal misselijk wat krijgen we nu dat is nog nooit gebeurt???

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parika idd zeg, 9 weken ver zou je een mooi beeld moeten hebben, jammer he. Kon ze wel mooi meten?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooie buikjes meiden!

Tiger denk dat een bm hetzelfde groeit bij iedere zwschap?
    Weet ook niet hoe het precies kan dat een buik sneller gaat.....maar je kindje is even groot en je bm ook lijkt me?

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Mijn bm liep de vorige keer ook steeds voor in het begin, toen bleef het even staan en waa al normaal bij 10/11 weken zat ie al boven schaambeen in elk geval..

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké....

Deel Deze Pagina