Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ooohh ik moest zo lachen vandaag. Mijn zoontje probeerde zijn mama iets uit te leggen. Hij zegt `mama, rupsen zijn net kleine wormpjes en als ze uit hun komkommertje (coconnetje) komen dan worden het vlinders`......wahaha komkommertje.

Nou, hier alvast in etappes beginnen aan de aardappels met bloemkool en gehaktbal *burp*.

2. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nog steeds in het ziekenhuis. Morgen mag ik misschien naar huis.
    Voel me wel goed. Ze willen alleen geen echo maken... Heel jammer.
    Maar ze zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, dus daar probeer ik
    me aan vast te houden.

Dinsdag heb ik zoiezo echo bij de verloskundige praktijk.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jammer doula....

Wendy hahaah grappig soms die kids he.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    had je al een eerste echo gehad of dat nog niet??

5. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Oh waarvoor lig je in het ziekenhuis Doula? Heb ik even gemist... Wel fijn dat je nu dinsdag een echo hebt!

Even een vraag, heb nu last van soort zeurderig menstruatie pijn, begon gisteren eerst met darmklachten opgeblazen niet naar toilet kunnen etc. Nou dat is inmiddels wel gelukt (sorry vies praatje) maar waarom nu menstruatiepijn... Is dat het oprekken van de baarmoeder of de banden? Iemand ervaring?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

groeien van je bm kim ;)

7. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Tnx Lov,
    Kan ik iets doen om de zeurderige pijn te verlichten? Voelt echt niet fijn... Dat gaat wat worden hoor, zit nog maar in het begin...

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

volgens mij niet echt al mag je altijd wel gewoon een PCM maar om die nou ervoor in te nemen zal ik zelf niet snel doen, gewoon lekker rustig zitten als het kan lekker in bad of onder de douche wil ook wel eens helpen..

9. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Wat een verhalen allemaal weer. Leuke om te lezen!!! Respect mamadeluxe hoe je alles voor elkaar hebt en doet!! Je mag trots zijn op jezelf.
    En Yasmin geloof ik een tweeling op komst? Bijzonder hoor. Ik zou denk ik wel even schrikken wanneer ik zelf dat ineens te horen zou krijgen.
    Wat een heerlijk weer hè, maar een hittegolf dat hoeft van mij dan weer niet.
    Wij hebben pas in september vakantie en willen wel graag weg maar niet te ver en niet te duur maar wel mooi weer... Eens zien waar we op uitkomen.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @wendy, hahaha wat schattig :)

@lov, ja laatste kinderen zijn als bam gekomen en nu een verrassingkje, dat je single bent btekent niet dat je nooit sex hebt :p hallooo, ik ben ook een jonge wilde vrouw whehehehe.

@liefsvanmama, ik werk wel vanuit huis maar niet officieel, heb wel gewerkt en gestudeerd (hbo) maar ik word vanwege mijn kinderaantal overal afgewezen, du toen deze zich plots aankondigde dacht ik ach what the hell....tis niet zo dat ik er nu wat verandert ofzo.

Na deze baby wil ik graag een berg eicellen doneren in belgie (daarkan het anoniem) om onvruchtbare stellen te helpen en daarna laat ik me steriliseren.

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Mamadeluxe,
    ik vind het ook zo jammer dat het hier niet anoniem kan...
    ik vind het niet erg om te doneren maar het zal niet mijn kindje zijn dus wil ik ook niet ooit opgezocht worden bijv
    ze mogen best een heel medisch dossier en alles van me, maar neee het kindje hoeft niet te weten dat het onstaan is uit "mij" dan

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @miffy, precies daarom wil ik het ook niet in nederland doen!

13. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mamadeluxe leuk om te lezen hoe je alles op de rit hebt! Zoals ik al eens eerder heb gezegd, heb ik respect voor je. Zo te lezen heb je alles goed voor elkaar en hebben je kinderen het goed bij je.
    Ik heb inderdaad ook die aflevering gezien van 16 kids and counting. Ik vond dat Pakistaanse gezin ook echt een chaos en irriteerde me er een beetje aan.

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    hahah nee Fren, ga maar lekker raden;).
    Om dezelfde reden dat ik je pb stuurde ivm meelezers!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kim niet veel denk ik...warme douche zal je nu geen zin in hebben :p

Eiceldonatie zou ik nooit zomaar kunnen...is toch een deel van mij, helft van een kindje.

16. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Kim, een warme kruik kan ook lekker zijn. Of een kersenpittenband warm maken. Wij hebben een paraffine band en als ik last heb van mijn buik, maken we die warm.

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Voor mij is het niet perse een deel van me, een kind word geboren uit liefde met wat bouwstenen (ei en sperma, maar die dingen an sich zit VOOR MIJ geen gevoel bij, het is de liefde wat een baby maakt, dus als iemand anders er een portie liefde bij wil gooien en het hun baby wil maken dan is dat helemaal geweldig.

Het enige nadeel vind ik in NL dat het inderdaad niet anoniem kan, ik heb geen zin om later kinderen aan mijn deur te krijgen die wel het gevoel hebben of een eicel wat meer is dan een bouwsteentje zeg maar.

Ieder zo zijn eigen gevoel erover natuurlijk maar het is wel goed dat er donoren zijn want iedereen verdiend dat mooie wondertje!!!

Zelf word ik trouwens afgewezen vanwege mijn medische condities en afwijking aan nieren (in NL tenminste) wat ik op zich goed snapt, ze kunnen beter een echt gezond iemand zijn eitjes gebruiken :D

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @lov, eiceldonatie is ook niet niks, ik zou dus ook niet geconfrnteerd willen worden met de stellen, dat komt me emotioneel te dichtbij, maar ik besef me dat ik een ontzettende bofkont ben en mijn kinderwens is eer dan vervuld, ik lees weleens verhalen van stellen die een oproep doen voor eiceldonatie, dat grijpt me zo vreselijk aan, ik zou nooit draagmoeder kunnen zijn maar op deze manier kan ik toch ook een ander helpen met mijn belachelijke super vruchtbaarheid :)

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @tigermommy, jij verwordt in principe zo hoe ik er tegen over sta, ik wil later ook niet kinderen aan de deur krijgen, ik zou natuurlijk het liefste een stel uit nl helpen en t liefste een stel dat het naar mijn mening super verdient, maar dat betekent ook dat er dan banden ontstaan, ik weet wie ze zijn, waar ze ongeveer wonen enz enz, dat is teveel emotionele bagage erbij voor mij helaas. Stom he dat nl weer vond dat er nog niet genoeg regeltjes overal voor was....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik vindt het heel erg voor die mensen maar ga niet een deel van mij weggeven....dat kan ik niet.

Deel Deze Pagina