Oooohhhh meis. Wat erg voor jullie. Geen woorden voor. Heel veel kracht en sterkte. Dikk digi knuffel.
Yogiflow, wat ontzettend naar zeker na je onderschrift te lezen. Heel, heeeeel veel sterkte! Janneke, smelt, de actie van je zoon! Zo zegt onze schat tegenwoordig als ik gaap; 'mama moeee?'. Hahha vind dat ook zo cute! Wendy, och ziel! Hier vanmorgen contact gehad met de VK, om even te overleggen, zat me allemaal toch niet lekker. Gister in contact geweest met een jongentje die de vijfde ziekte heeft (werk op kdv) en ook het lichte bloedverlies van van de week bleef wat aan me knagen. Al gauw stelde ze voor of ik het fijn vond om de echo te vervroegen. Hierover hoefde ik natuurlijk niet na te denken. Nu dus maandag even afwachten en hopelijk kan ik diezelfde dag nog terecht, spannend, maar we een opluchting!
ooh lieve yogiflow, veel sterkte dit heb ik niet verwacht... rriane ik hoop dat je maandag terecht kan.
he wat vind ik dat erg om te horen!!! wat vreselijk voor jullie, ben je al zover en dan hoop je dat het eindelijk goed gaat en dan toch niet. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst!
Yogiflow, o nee toch. Ik verwacht het nu steeds minder, omdat we al zo veel verder zijn dan in het begin. Maar het is dus geen garantie.... Heel veel sterkte.
Oh Yogiflow, ik lees het net. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Als ik je bericht lees wordt ik heel verdrietig voor je. Veel sterkte voor jullie. Dikke knuf....
@kahlan, ja idd lang, maar wie weet hebben we voor die tijd al de eerste schopjes gevoeld! Na lang nadenken heb ik besloten om toch de nekplooimeting te doen, in eerste instantie vond ik het niet nodig gezien mijn leeftijd maar ik besef me dat mocht er een kindje met down oid geboren worden in mijn gezin met al 8 kinderen, dan is het erg belangrijk dat wij voorbereid zijn, dat zal een hele grote impact hebben. Morgen bij de echo zal ik het aangeven.
voorbereiding kan nooit geen kwaad, dan is volgens mij je bevalling en kraamperiode ook een stuk leuker (anders word het een wenperiode) Ik voel me echt beroerd vandaag, klote warmte, ik vind het leuk voor de kids maar voor mezelf echt helemaal niet!
@tigermommy, ik zit ook binnen een beetje te overleven hoor, ik lig wel iedere dag een paar uurtjes bruin te bakken maar verder zoek ik verkoeling binnen. Ik was vanochtend om 5 uur ook al op, veel te warm in de slaapkamer.
Pfff ik heb net was opgehangen maar nee....dit is niet vol te houden. Heel de week blijft het zo, ben wel blij da het de week erna koeler wordt en wat gaat regenen hoor,