Herkenbaar hoor!! vooral omdat ik waarschijnlijk nog terug gezet zal worden bij de volgende echo dus ik lijk wel al wat verder maar ben het waarschijnlijk niet en sommige zijn al bijna 12 weken vorige x bij de meimama's zat ik in het begin van de maand en dan is het toch heel anders
Als het zo door blijft gaan denk ik niet dat mijn man en ik het gaan redden tot het eind van de zwangerschap. Ik moet er niet aan denken dat ik de rest van mijn leven aan zijn familie verbonden zit door ons kindje. Nooit gedacht dat ik er nu zo voor zou staan...hij lijkt alleen maar zieker te worden, hoe meer hulp we krijgen... Ik trek dit echt niet meer.... Sorry moest het ergens kwijt...
Kahlan, je mag me altijd PB-en he?? hier ook een man met gebruiksaanwijzing dus weet hoe zwaar het kan zijn!!
hi dames! Hier weer back in NL na twee weken vakantie. en ik zie gewoon een deel 2!! hihihi, heerlijke kletsers! Denk niet dat ik het ga redden om alles terug te lezen . Hoe is het met jullie?? Hopelijk gaat het goed. Hier een heerlijke vakantie gehad. En nu nog maar een paar nachtjes slapen en dan mijn eerste echo..... spannend! Was het alvast maar woensdagavond Nou, ik ga teruglezen.....
Oh jullie zijn allemaal zo lief! Het is zo fijn om te horen en het helpt! Dikke knuf Welkom terug Kiki!
Kahlan, vervelend zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo goed weet wat er met je man is? Iig heel veel succes de komende tijd, en je mag en kunt hier altijd je ei kwijt hoor
kahlan, je kan altijd je ei kwijt bij ons. Mannen zijn eenmaal moeilijke wezens. Hier heb ik er eentje die geen aandacht geeft maar hij doet het niet expres! Vrouwen die zwanger zijn hebben eenmaal support nodig. gisteren hebben we nine months gekeken, ik herken ons heel veel in die film maar gelukkig had ie film een goede einde. dus mocht je rot voelen, we zijn allemaal mensen met wensen.
Aach yogiflow wat erg dit! Heel veel sterkte met dit verlies!! Vreselijk ik schrik hier zoooo van 😢😢😢 nogmaals veel sterkte en ik wens je heel veel geluk en kracht toe dat het hierna snel goed mag gaan! 😳😪💋dikkeknuffel van hier!!
@Mompelientje, beetje late reactie maar oke sorry haha,. het weekendje centerparcs was echt super leuk en we hebben heerlijk genoten met zijn 3en! @Yasmin84, jeetje meid! 2 hartjes, gaaf! Hadden jullie dat ook verwacht? ook ik zie het al totaal niet verwacht haha. @MamaDeluxe, ja hier hele wisselende kwaaltjes. Daar wordt ik helaas ook vreselijk onzeker van, zoals vandaag vrijwel niks! Dus echt lang nog aftellen tot vrijdag pff @Doula, jeetje meid! in het ziekenhuis bah, Hoe is het nu met je? Fijn dat je weer lekker thuis bent! rustig aan meid @Fren, hier ook vreselijk veel pukkels terwijl ik dat nooit had! Vooral mijn voorhoofd bah bah! Mag ik nou is vragen wat mmm precies inhoud? @Paprikaas, joepie fijn een goede echo!! @00Wendy00, jeetje wat een bult! en het springt inderdaad nog net niet open! Hoe is het nu met hem? @Yogiflow, oh gatver vreselijk meid. Heel veel sterkte! @Rrianne, fijn dat ze je willen geruststellen meid! Nog eventjes afwachten en dan hopelijk weer wat meer ontspannen! @Kahlan, dat zijn geen goede berichten brr.. Was jij nou degene die laatst ook al tijdelijk uit elkaar was of was dat iemand anders? En zieker te worden? @Aafketje, bijna zover meid! Heel veel plezier alvast met je echo zo ik weet niet hoeveel pagina's gelezen maar weer helemaal bij gelukkig! hier lekker genieten in de tuin maar wel in de schaduw. momenteel weer vreselijk onzeker dus heel blij als het zaterdag is! Verder gewoon lekker rustig aan en veel afkoelen. Gelukkig nu ook een zwembad in de tuin dus heerlijk! Nog even de lijst bijwerken en dan ben ik gelukkig weer helemaal bij haha.
Mommies in waiting 4 Februari Sunflower85 - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Brabant Paula1984 - 28 Jaar - 2e kindje - thuis - BV/FV - Noord-Brabant 7 Februari Fren - 22 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV/FV Debougnie - 27 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 8 Februari Noenie - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Mompelientje - 30 Jaar - 1e Kindje - ziekenhuis - BV - Kopenhagen Kimmarijn - 30 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? - Haarlem 9 februari Mamablueyez - 27 jaar - 2e kindje - thuis - BV - Zuid-Holland Mamasince2010 - 32 Jaar - 2e kindje - thuis? - FV - Brabant 10 Februari Babyboo92 - 21 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV - Nijmegen Sammy88 - 24 Jaar 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV - Zuid-Holland 11 Februari Inkie86 - 27 Jaar - 2e kindje - ?? - ?? MamavanDonovan - 27 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV Troy - 29 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 12 Februari Janneke00 - 31 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - West-Brabant Bijnamama1988 - 24 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Omgeving Dokkum Jennifer2106 - 35 Jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV/FV - Zoetermeer 13 Februari Lov23 - 29 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - BV - Limburg Liz84 - 29 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - BV 14 Februari Brigit - 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV/FV missmaryw - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV Tigermommy - 32 Jaar - 3e kindje - ziekenhuis - FV - Zuidoost-Brabant Tessvdk - 25 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Utrecht 15 Februari Roxy123 - 21 Jaar - 1e Kindje - ziekenhuis - FV - Spijkenisse Paprikaas - 27 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV 16 Februari Lau1984 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV - West-Brabant Rockmade - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Groningen Kiki33, 36 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Gelderland Aafketje - 29 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - FV- Groningen Purringkitty - 30 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 17 Februari Pien25 - 30 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV - Brabant Kahlan - 32 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Helmond 18 Februari Volverwachting - 30 Jaar - 2e kindje - thuis - BV - Enschede Mamadeluxe - 31 Jaar - 9e kindje - thuis - BV 20 Februari Miffy - 24 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV - Omgeving Heerenveen 00Wendy00 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV Bibi25 - 25 Jaar - 1e kindje - ?? - ?? - Friesland 22 Februari Bemy - 31 Jaar - 2e Kindje - ziekenhuis - FV 24 Februari Dorte - 31 Jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV - Groningen 25 Februari Gean85 - 27 Jaar - 3e kindje - thuis - FV Bibi26 - 28 Jaar - 2e kindje - ziekenhuis - FV Doula - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis 26 Februari Liefsvanmama - 2e kindje - ziekenhuis - bv 28 Februari Yasmin84 - 29 Jaar - 2e kindje - thuis/kraamhotel - BV - Zuid-Holland AFSPRAKEN 22/7: Intake (tessvdk), Eerste echo (Aafketje), termijnecho (Mamablueyez), 2e termijnecho (Mamadeluxe) 23/7: Termijnecho (Janneke00), eerste echo + intake (Doula), 2e echo + Intake (Doula), NIPT Test (Tigermommy) 24/7: Eerste echo (Dorte), Eerste echo (Kiki33) 25/7: Intake VK (Kiki33), 3e echo gyn (Yogiflow), nekplooimeting (sunflower85) 26/7: termijnecho + Intake (babyboo92), termijnecho (paula1984), termijnecho (Sammy88) 29/7: Nekplooimeting (Fren) 30/7: Intake + echo VK (Yogiflow) 31/7: Eerste echo + intake VK (00Wendy00), Intake (Dorte), Eerste echo + intake (Yasmin84), echo (Miffy), Echo (Yasmin84) 1/8: Combinatietest (Jennifer2106), termijnecho (Lau1984), termijnecho (tigermommy), nekplooimeting+Echo (Kimmarijn) 2/8: 2e echo (tessvdk), termijnecho (Rockmade) 4/8: Echo (Bibi25) 5/8: 3e echo (MamavanDonovan) 8/8: Nekplooimeting (Mompelientje), Echo (Lov23) 12/8: Pretecho (Fren), controle vk (Noenie), Controle vk (Tessvdk) 14/8: Echo (Bijnamama1988) 20/8: Controle VK (Janneke00), controle vk (Tigermommy), controle vk (Kimmarijn) 21/8: Geslachtsbepaling (mamavanDonovan) 26/8: Geslachtsbepaling (Sammy88), geslachtsbepaling (Jennifer2106) 30/8: Echo (Bemy), Controle gyn (Lov23) 23/9: 20 weken echo (Fren)
Zooooo gaaf!! Net even geprobeerd met de Angelsound de kleine te horen en al snel zonder enige twijfel mogelijk luid en duidelijk het hartje gehoord!! Ben zo heerlijk blij en weer even opgelucht. Want gaat zo'n hartje toch weer verschrikkelijk snel zeg hihi!!
Babyboo zou jij mijn gegevens kunnen aanpassen, durf het haast niet te vragen met zo'n lange lijst... Uitgerekende datum is 8-02 1-08 nekplooimeting/echo 20-08 2e afspraak vk