Wauw Babyboo! Ik wist niet dat dat al mogelijk was!! Super leuk! Ik heb het hartje van ons kindje nog niet mogen horen bij echo of bij vk, dit vinden zij te belastend voor de kleine...
Sooo, bijna 2 uur geleden mijn 'ik ben terug van vakantie berichtje' geplaatst en nu net deel 2 helemaal doorgelezen . Heb mooie echos voorbij zien komen, maar helaas ook enkele verdrietige berichtjes. @yogiflow: heel veel sterkte, een dikke knuf! En Kahlan, helaas kunnen we je situatie niet veranderen maar mss dat het iets helpt dat je weet dat we hier aan je denken... veel sterkte meissie! Ik ga maar niet reageren op die leuke onderwerpen die tot nu toe voorbij kwamen, beetje mosterd na de maaltijd hè maar ga lekker weer meeschrijven vanaf nu. Trusten voor nu, hopelijk kunnen we een beetje slapen met deze warmte .
@Kimmarijn haha tuurlijk mag je dat vragen en zelfs zeggen. Ik heb er toch voor gekozen om die lijst bij te houden Wij hebben ook maar even heel snel en kort geluisterd. We hebben hem gekocht bij onze dochter en toen konden we het tussen 11 en 12 weken horen dus nu hebben we gewoon heel veel geluk!! en je moet ook niet lang luisteren hoor, gewoon eventjes snel voor de geruststelling en uit nieuwsgierigheid of het al zou lukken,. Eerst mijn eigen hartslag opgezocht en toen naar het midden op de rand van mijn schaambot en ja hoor overduidelijk hihi! Kleine zwom mooi naar boven haha, @Kiki33, haha veel teruglezen he Slaap lekker!
Thanks meiden, ik was overigens niet diegene die even uit elkaar was, ik vraag met wel af hoe het met jullie is overigens. Mijn man heeft een chronische vorm van depressie genaamd dysthymie. Meiden met echo vandaag, geniet ervan met volle teugen. Kun je de hartslag van de baby trouwens ook met een stethoscoop (hoe schrijf je dat??) horen?
Kahlan straks als je veel verder bent in de zwangerschap zal dat wel kunnen, maar nu nog niet. ML kon toen zelfs als hij met zijn oor op mijn buik ging liggen de hartslag van mijn zoontje horen.
Goedemorgen meiden, ik heb niet echt bijgelezen nog (even kijken of ik wat concentratie kan vinden hihi) Ik las wel over Kahlan dat het niet lekker gaat met je man (en dus ook niet zo met je relatie) wat moet dat moeilijk voor je zijn meid ik wens je veel kracht toe en spui je hart lekker hier, je moet het toch ergens doen en hier snappen zwangere vrouwen elkaar Babyboo; leuk dat je al het hartje gehoord hebt, ik had van het weekend even snel geprobeerd met de angelsound maar nog niet, nu moet ik zeggen dat ik ook niet echt veel geduld had haha dus komt wel even, dinsdag heb ik weer een echo (gaat mn man ook gezellig mee) dus daar moet ik het even mee doen Verder hier de airco aangezet in de woonkamer vanmorgen , wel een groot kabaal maar straks heerlijk, ik kan echt niet tegen die warmte, ik word misselijk, duizelig...ik denk omdat mijn bloeddruk dan verder daalt ofzo.. Morgen al heel vroeg naar Brussel rijden ik moet er om 09.20 uur zijn dus met de nodige verbouwingen aan de weg zal de reis wel heel wat langer duren, mijn zoontje gaat bij opa slapen (en die gaat een dagje mee "werken" vind ie helemaal te gek en wij nemen dan alleen onze dochter mee naar Brussel, als je er maar eentje hebt dat is makkelijk, die houd zichzelf wel rustig en ook wel leuk voor haar eens even een op een aandacht en ze kan natuurlijk naar de baby kijken dan...
Hey Kiki, we zijn een super gezellig clubje. En jaaaa al een deel 2!!! Kahlan, mijn vriend vindt dat het juist heel goed gaat, maar ben zo snauwerig. Ik denk dat het met jouw vriend's aandoening en jouw zwangerschap, met elkaar botst. Als je je emoties en gevoelens kwijt wil, kun je het beste schrijven. Je kan bij ons alles kwijt. We willen heel graag dat je je goed voelt en we moeten elkaar supporten. Hey babyboo, ik ben benieuwd over angelsound. Ik ga dat de volgende keer navragen. Wat fijn dat centerparcs niice was! Ow ja, mijn nekplooi meting moet op 9 augustus. Hey Kimmarijn. We lopen precies hetzelfde met de weken, echo en onze afspraken hihi.
Dankjewel Babyboo voor het aanpassen! Ja leuk he Mompelientje! Ben ook erg benieuwd wie er van dit clubjes als eerste gaat bevallen.. Maarja dat is nog ver weg hihi
Pppfff hier ligt alles er alweer uit. Ik kan zo slecht tegen dit warme weer. Ook last van een lage bloeddruk net als Tigermommy. Steeds het gevoel dat je tegen flauwvallen aanzit. Best beangstigend aangezien de laatste keer dat ik out ging ook heftig was met shaken, ogen rollen etc.
Ik zie er trouwens erg tegenop om morgen te werken. Op het werk hebben we wel airco maar die rit terug met de tram. Ik ben al snel wagenziek en vorige week werd ik onwel en toen was het zelfs minder warm.
zorg lekker dat je wat zoutigs heb gegeten vlak voor je vertrek en evt iets van een slush puppie of beker met ijsblokjes mee lekker koel!
Onze echo was super!!! Spartelend kindje, erg beweeglijk... Hartje zien kloppen. Erg bijzonder en blij!! Weet niet hoe ik foto moet plaatsen, misschien later. Nu lekker van het weer genieten en nagenieten van de echo! Termijn trouwens aangepast, vandaag precies 10 weken
Hahaha, ik ben ook wagenziek. Ik smokkel altijd een slush puppie in de bus! Goed zeg aafketje! ♥
ik heb er ook veel last van, verschrikkelijk he?? gelukkig nu nachtdiensten dus hoef ik niet in de warmt te werken, want het is op me werk zo warm op de hoogste verdieping geeft de thermostaat in de kamer 29gr aan