Wat fijn mamadeluxe! Hier al heel de middag in het zwembad.. Komt niks anders uit mujn handen! Voel me door de warmte wel wat lichtjes in mn hoofd maar Zo ff ijsje erin denk ik
precies het is altijd meteen zo extreem in NL, kunnen we niet gewoon een heerlijke paar weken hebben met 20/25 graden ergens, dat is ook heerlijk maar dan kan je beter functioneren haha
Mamadeluxe fijn van de mooie boogie echo! hier vandaag de vk gehad ook weer alles goed.. leuk om toch weer even te kunnen spieken.. kindje zwaaide zelfs.. verder bloedprikken enz enz... Hier 2 aug termijn echo en 21 augustus VK
Ik ben ook echt niet gemaakt voor dit weer hoor... Verder aanstaande woensdag weer bloedprikken en hopen dat ik het virus niet heb opgelopen. En volgende week woensdag echo!
Super zeg. Allemaal goede echo's vandaag. Gefeliciteerd meiden. Heerlijk. Wat het weer betreft is het idd van de uitersten. Lig al de hele dag op bed met ventilator aan het voeteinde. Heb echt geen puf. Normaal lig ik echt te bakken maar trek het nu niet. Graad of 22 is genoeg.
Ik heb nu waarschijnlijk het tegenovergestelde. Bij mijn zoontje met 30 graden (en onweer onderweg naar het ziekenhuis) bevallen en nu zal er wel een extreem pak sneeuw liggen ofzo....haha.
Gaat gelukkig goed. We hadden wekadvies voor die nacht gekregen maar gelukkig geen alarmsignalen zoals overgeven of flauwvallen. Het is nog steeds wel een beetje gezwollen en waar die spleet zat waar steeds wat vocht uitkwam is nu een soort schaafwondkorst geworden. Gister zijn we ook gewoon naar het strand geweest want hij had, eigenlijk vrij snel daarna, alweer grote praatjes en de dokter gaf geen reden waarom we niet konden. Lief dat je het vraagt.
Ik sta nu boven de aardappels en bloemkool.....het staan en die warmte zijn geen goede combi. Maar ja, al dagen slecht gegeten met dat weer dus wil dat mijn kleine man echt even wat goede groeten binnen krijgt.
Hier gister al frietjes, vandaag beef shanghai, morgen geen idee..... zal wel weer iets simpels worden