Goede dag vandaag met al die goede echo's! Mamadeluxe, Superrrr en idd shoppennnn..... hoelaat moest jij?! Neem aan dat je ook bij Vita was? Eten, ik vind het ook zo lastig met dit weer. Ben al geen warm eter. Vandaag natuurlijk 'ons' feestje gevierd, daar hoort een feestmaal bij. Pizza laten bezorgen, morgen denk ik maar een pastasalade..
@rrianne nee bij de stadspraktijk (bij umcg) zij doen controles in gron. zuid. Voorheen zat ik idd dan bij Vita! Moest om 14.45
Wie heeft er ook zo'n zin in een lekker koud glas witte wijn?? Yummie... Ohhh ik was ondanks de eerste echo toch nog zo terughoudend maar heb nu zooo zin om alle babyspullen door te spitten! Het is dat het te warm is.....
Hier tortilla's gegeten hmmmm met veel kaas! En vergeet niet dat er 0.0% bier bestaat! Best ok als het gied koud is... Wijntje .... Hmmmm ach ja daar hebben we nog rest van ons leven voor!
Nee bier zonder alcohol os niet lekker ... Had m laatst geprobeerd maar niet lekker Ach zeker we kunnen wel even zonder...alhoewel ik weer 1 jaar bv ga geven dus voor mij is het nog best lang. Ennuh ben geen alci he maar zo op zijn tijd is het best lekker
Zelfde verhaal hier ga ook weer lang bv geven. En heb al 8x 9 maand uitgezeten plus de borstvoedingsperiodes dus lang zonder wijntjes steeds hahaha!
Mijn zoontje heeft 3 maanden borstvoeding gekregen. Toen was ik er echt klaar mee... Mijn zoontje was echt een verschrikkelijke drinker, dus het gaf alleen maar stress... En daarbij zag ik het ook niet zitten om te kloven op mijn werk. Dus de keus was daardoor iets sneller gemaakt...
Ja ik ga het zeker weer proberen! Vond het wel een bijzonder iets... En is inderdaad wel heel goed voor het kindje (en jezelf).
Moeilijk idd, eten bedenken met het warme weer. Ik heb dan echt nooit zin in gekookte aardappels, wij hebben lekkere mexicaanse wraps gehad met een frisse salade, heerlijk! Zal morgen wel weer iets makkelijks worden Idd met dit weer zin in een lekker rosè biertje, heb hier de 0,0% staan en die is ook prima in te nemen hoor met dit warme weer Borstvoeding, ik ben er nog niet over uit. Ik denk wel dat ik het wil gaan proberen. Maar ik ben niet zo'n iemand die in het openbaar de kleine de borst zou geven. Hoe zien jullie dit voor je?