Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ook wakker veel te warm! Lig nu beneden met achterdeur open.

Ahh Doula fijn dat de pillen helpen!

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    nou we gaan weg naar Brussel , beter te vroeg dan te laat haha

3. rockmade

rockmade Actief lid

23 feb 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Tigermommy!

@Doula, fijn dat de pillen helpen en veel succes vanmiddag!!

Ik had een nachtdienst, dus ik kom er straks achter hoe warm het is / word op onze slaapkamer door de stralende zon.

Ik ga in ieder geval alvast de ventilator laten draaien zodat het bij voorbaat wat afkoelt anders broei ik weer mijn bedje uit aan het eind van de ochtend.

Fijne dag dames!

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #944 Mompelientje, 23 jul 2013
    Laatst bewerkt: 23 jul 2013
    Wow in Nederland is het echt warm, In Denemarken is het wat koeler. :D

Natuurlijk mag je het vragen!
    Mijn vriend is een Deen. Ben naar Denemarken verhuisd vanwege de liefde. Ik heb aan m'n vriend gevraagd om in Nederland bij me te wonen maar hij heeft zijn werk hier bij de Deense de koninklijke marine. Dus ging ik een poging beginnen om een een vreemd land te wonen.
    Moest wel aan het weer wennen, want het is kouder dan Nederland maar minder regen.
    Het eten hier sucks! Ik mis de kroketten, haring, kaas en appelflappen.
    Ik woon er meer dan 2 jaar. Mijn Deens sucks. Het is een moelijke taal. Een taart noemen ze lagekage. Dat is wel makkelijk, Deens lezen. Want de vertaling is gewoon een cake met lagen = taart. Maar de uitspraak is meteen wat anders:

lagekage = LOUWKEJE.

It make no sense!

Het enige verschil tussen Nederland en Denemarken is dat we groter kunnen wonen en dat we financieel geen zorgen hoeven te maken (geen verrotte acceptgiro's of automatische afschrijvingen meteen). Alles is duurder dan NL maar in DK verdienen we ook meer. En we kunnen met onze salarissen een mini villa (het is gewoon een klein alleenstaande huisje met een grote tuin vlakbij Kopenhagen) kopen wanneer we onze kleine appartement hebben verkocht.
    We hoeven geen ziektekosten betalen. Alles is inbegrepen omdat we ze belachelijk veel 38% belasting betalen. En school is ook gratis als ik ga studeren.

In Nederland kan ik het niet betalen... vanwege mijn loon en woningen (koop of huur) is verschrikkelijk duur.

Ik mis Nederland soms, maar als ik aan de toekomst denk, is DK een beter land dan Nederland.

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Doula fijn dat de pillen helpen! Welke heb je als ik vragen mag? Want ik heb nu al 2 verschillende gehad maar helpen niet 😭😭

Pffff warm he meiden! Heb er ook zo slecht van geslapen! Maar goed gelukkig staan we niet op het punt van bevallen! Dat lijkt me nou vreselijk met dit weer!!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag??
    Wij gaan zo naar de camping ff langs familie en dan daar lekker bij et zwembad liggen heerlijk!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw :$ mooi hoor!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja klinkt ook erg vermoeiend voor beiden:(.... Soms heb je idd kindjes die de rust niet hebben he.
    Die van mij wel,,,die dronken gerust een half uur 3 kwartier hahahaha....das wel lang hahah.

Ik voed wel in het openbaar als het echt niet anders kan, en dan idd bedekt. Hoef anderen er niet mee lastig te vallen vindt ik. Maar mijn kids spuugde altijd veel en dan is het gewoon niet fijn om dat te doen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei....nee dan gaat de tijd niet zo snel als je zo vroeg opstaat :D

Komt helemaal goed meid;)

Hier al vanaf 6 uur wakker....de meiden hebben het gewoon te warm en worden vroeg wakker...arme schatten

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mompelientje......lijkt me toch wel zwaar voor je straks met een baby daar. Ja mer dat je daar zoveel meer verdient he.... Want eerlijk, zoals jij het vertelt lijkt het me helemaal niks daar.

Rockmade heb met je te doen hoor....hoop dat je lekker kunt slapen ...

Hier gaan we niet veel doen hoor....veeeeeeeel te warm.

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Fren moooi buikje al zeg!!!

Doula succes met je echo!

11. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Straks bloedprikken en echo...
    Ik geloof dat ik zenuwachtiger ben voor het bloedprikken... Oh ik heb daar toch zo een hekel aan. Ben gewoon misselijk van de zenuwen...

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Oh ik heb daar ook altijd zo een hekel aan! Ik heb diepliggende rollende aders, dus ze prikken altijd eerst 3x mis! Word er helemaal eng van (maar heb wel 5 tattoo's;)) haha

Succes en plezier met je echo!!!

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Mooie buik al fren.
    Hier vandaag eerste keer naar de vk.
    Ik ben alleen zoooooo moe, onze dochter was vanacht aan het spoken en vanmorgen heek vroeg wakker....

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb het prima naar me zin in Denemarken maar ik mis Nederland natuurlijk omdat ik zelf uit Nederland komt.

Ik denk aan de toekomst. En mijn toekomst is beter in Denemarken. Ik ken Nederlanders die ook niet terug willen wonen in Nederland. Voor hetzelfde reden. Meer ruimte en meer vrijheid.

15. MamavanDonovan

MamavanDonovan Actief lid

7 mei 2013
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen. Ben zo ontzettend moe en mijn concentratie is ook echt niks meer en vergeet ook alles.
    Van mij mag het wel een paar graadjes koeler. Op de slaapkamer is het 29 graden. Dat is echt niet fijn.

Vandaag alweer 11 weekjes zwanger. Wat gaat het snel en langzaam tegelijkertijd.

Ik heb erg mooie echo's voorbij zien komen. En een heel mooi buikje van fren.

Mijn zoontje heeft erg last van de muggen hij is er overgevoelig voor en krijgt er dikke bulten van.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,5 KB
      Weergaven:
      5
  16. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Goedemorgen dames.

Vandaag lekker een keer uitgeslapen heerlijk.
    Dames met een echo succes en plezier!
    Fren mooie buik!
    Janneke zo herkenbaar ik moest vorige week ook bloed prikken en het lukte niet van de zenuwen ging ik nok.... ach ja

Morgen afspraak vk en donderdag weer een echo...vind het weer zo spannend

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook al tijden niet meer geschreven ... Gaat me een beetje te snel hier ;)
    Heb 2 augustus mijn eerste echo, zou de 5de zijn, maar we gaan onverwachts 2 augustus 's avonds naar Frankrijk op vakantie. Ben zo zenuwachtig, nu al ;)
    Van de week of begin volgende week ook nog even bloedprikken.

18. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ooklekker genieten van onze vakantie!
    Sorry wel gelezen (veel) maar had geen puf om te reageren.

Meiden met goede/mooie echo gefeliciteerd ,heerlijk gevoel!
    Degene die op vakantie gaan.... Fijne vakantie😉
    Hoop niet vergeten te zijn😊

Vandaag 11weken och och wat heerlijk!! Nog 1weekie 😄😄😄
    Fijne dag allemaal!🌸🌞🌸

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ach gossie, ben je al naar de huisarts geweest? Mijn vader is ook allergisch voor steken. Van muggen gaat het idd al erg opzwellen en een steek van een wesp kan fataal zijn. Hij heeft nu altijd pillen bij zich. Zou ik wel even naar informeren.

20. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Meiden met echo veel plezier!!

Mompelientje klinkt wel mooi hoor!!
    Ik heb zelf met mijn man 10 maanden in amerika gewoond, miet zeggen dat het goed went behalve het eten, wij zijn echt verwend innederland! Haha ik miste alleen heel erg onze familue en vrienden. Maar we konden natuurlijk niet veel opbouwen als je maar 10 maanden gaat!

Hier gaat het slapen eigenlijk wel goed!

Ik doe ook nog even mijn 12 weken dansje!!!!

Hoop zo dat donderdag alles goed is

Deel Deze Pagina