Fijn een beetje herkenning Ik spuug niet zo vaak ik denk 5 keer op een dag of zo soms vaker, 15 keer jeetje!!! Dat is echt vaak. Maar gewoon de hele dag zo beroerd voelen en zoooo moe, ik kan gewoon niks. Ik heb zelfs al hulp in de huishouding. Komt ook door mijn fibroyalgie natuurlijk maar jeetje word er niet vrolijk van. Alles doet mij zeer door het spugen, niet zo raar dat ik wat bruinverlies heb, zou goed door het spugen kunnen komen. Bedankt dames voor jullie antwoorden, doet wel beetje goed. Pff zonnetje komt hier alweer door, wolken verdwijnen normaal vind ik het heerlijk maar nu echt ff niet
Terug van de echo... Alles is prima, hartje klopt, kindje beweegt - wij zijn helemaal verlieft. Verder 1 dag vooruitgezet, dus voor de lijst zijn er 2 aanpassingen: termijn is nu 23 februari en intake vk is ook verplaatst naar 26-7 (ipv 31-7). Zoooo blij
Brigit, ik had helderrrood bloedverlies 2 weken lang maar alles zat goed! Niet teveel zorgen maken. Bij mij deed ook alles zeer van het spugen. Vooral mn hoofd en ik raakte er uitgeput van. Mn baas heeft geeist dat ik de ziektewet in ging tot 13 weken. Dus daar zit ik nu in. Het gaat nu al veel beter ik slaap ook veel. Dorte mooooooi
Goeiemorgen dames, Mooi buikje al Sammy! @Dorte : Super die echo! Lekker van genieten! @Combinatietest : Die gaan wij niet laten doen, lijkt ons niet nodig. Iedereen met vandaag een echo, succes en veel plezier!
Dorte wat mooi zeg!! Zo moeten ze er volgende week ook ong uitzien bij mij! Kan niet wachten hihi Sammy beginnend buikje ja! En wat een aardige baas heb je zeg! Die rust kan je goed gebruiken ja! Spugen hier (nog) nauwelijks last van gelukkig.
Wauw Sammy mooi hoor! Birgit gewoon hier alles effe lekker eruit gooien meid, wij beuren je wel weer op Dorte jeeeeeh! Mooie echo zeg!
Ja idd mijn hoofd doet zo zeer, maar ook mijn buik. Wat een goeie baas heb jij!! Ben blij dat ik geen werk heb, dat had ik er echt niet bij kunnen hebben. Ik slaap als mijn dochter ook slaapt, helaas is dat savonds nu heel laat omdat het zo warm is. Ze wil nu slapen!!! Jeeeh wat een goed idee
Van slapen ga je ook minder spugen. (Wat doe ik nog wakker?) Ik spuug ook net zoiets als Sammy. Fijn dat het nu beter gaat Sammy. Als ik zwanger ben voel ik me ook niet goed.voelt meer als er even doorheen bijten voordat het leuker wordt. Dorre mooie echo en Sammy prachtig buikje.
@babyboo ik mag vrijdag al om 9:05! Heerlijk zo vroeg! @tigermommy ik snap echt niets van die testen, wat is sie nipt dan? Is dat er in nederland niet??? @dorte wat een ontzettend lieve echo foto! Gefeliciteerd!
Mooie echo dorte fijn dat alles goed was. Sammy wat een mooi buikje krijg je super Combinatietest nee doen we niet. Waren er vandaag nog meer dames voor een echo? Zo ja sucses en veel plezier. Mama van d wat heftig allemaal met je sv hopelijk gaan de behandelingen goed hun werk doen. Meer weer ik niet meer Iedereen een fijne dag xxx
Wat een mooie buikjes komen er al voorbij. Mijn buik is ook echt aan het groeien. De vk belde net om door te geven dat ik op 9 augustus de nekplooimeting heb. (Mag ook op de lijst...) Nu is dat net het moment dat we de eerste vergadering op mijn werk hebben... Ik wilde dan vertellen dat ik zwanger ben... Er was geen ander tijdstip, dus moet ik de vergadering maar afzeggen. Beetje jammer, maar ja er zit niets anders op...
ik ben nog geen 12 weken maar voel me wel iets beter, alleen de warmte kan ik slecht tegen, alleen moeheid maar dat kan bij mij nog wel even blijven omdat ik ME heb maar daar dealen we wel mee. Mijn buikje begint nu echt te veranderen qua vorm, minder gassig (opgeblazen zeg maar) maar echt hard en meer babybuikje..
Goedemiddag!! Nou ik ben vannacht flauw gevallen in de douche toen ik moest plassen! Gelukkig viel ik tegen de kast aan dus heb me niet zeer gedaan! Alleen ik ben nu zo ontiegelijk duizelig de hele tijd!!!! Zelfs als ik gewoon in bed lig of als ik zit.. De hele tijd draait mijn hoofd en zie ik zwart. Ik ben ook niet aan het werk nu, want ik fiets altijd en dat vertouw ik nu voor geen ene meter. Dokter raadt het ook af trouwens.. Zo extreem duizelig ben ik nog niet geweest.. Volgens de dokter moet ik er maar mee dealen, omdat dat vaak zo is in het begin van een zwangerschap.. Nou lekker dan! Ik ga volgende week op vakantie en sta er niet echt om te springen dat ik de godganse dag duizelig ben!! Ik denk dat de hitte ook een rol speelt hoor!!! Enfin, ik doe vandaag de 12 weken dansje jeeeej
Mooie echo Dorte!! Oh wat naar voor jullie al dat spugen, hopelijk gaat het snel minder worden bij jullie! Kahlan, Ik ben zaterdag 12weken zwanger, en ik voel mij nu meer dan een week al veel beter, minder moe, minder misselijk gevoel, inmiddels gewend aan de pijnlijke borsten, alleen mijn darmen blijven rommelen... Soms kan ik niet naar het toilet, opgeblazen en darmkramp. En natuurlijk heb ik dagen dat ik denk, laat mij maar even languit op de bank liggen en even helemaal niets! Jeetje wat schrikken Fren! Wat vervelend dat je arts je niet even wil controleren. Goed drinken, en kijk of je voldoende ijzer en vitamine B en D binnen krijgt. Lekker veel appelstroop eten en ander ijzerhoudende voeding. En gefeliciteerd 12 weken!!!