Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zo lachen als ik hoor dat anderen aan het verven zijn. Bij ons ligt dw badkamer in puin om over de babykamer nog maar te zwijgen.... Ik begin het wel warm te krijgen. We hebben alles zelf gedaan, dus weet hoe lang het duurt!

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

cool!!!! ik wou dat ik al bezig kon, wij moeten eerst de zolder doen maar dat is geen doen met dit weer :(

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

wij hadden met 12 weken de kamer al klaar bij de eerste, nooit geen spijt gehad, alleen maar voordelen moet ik zeggen, mijn wagen met 8 weken besteld en kwam pas met bijna 30 weken binnen!!! zo'n lange levertijd dus was blij dat ik hem toen al had besteld..

En ja als er wat mis was gegaan dan hadden mijn man en vader die kamer leeggeruimd, in de fik gezet en klaar ermee, ben daar niet zo moeilijk in..

4. Dorte

Dorte Lid

16 mei 2013
    34
    0
    0
    Ik hou me er nog helemaal niet mee bezig, is echter ook pure zelfbescherming, omdat we toch gaan verhuizen per december/januari en dus is het niet nuttig voor die tijd grote dingen aan te schaffen, moet dus allemaal last minute. Wordt er wel jaloers van als ik jullie zo hoor ;) maar toch veel plezier met uitzoeken en plannen (en stiekem kijk ik uiteraard ook al een beetje rond)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook nog lang niet bezig met kinderkamers hoor...;)
    We zijn ook druk aan het verbouwen....zodra we het geslacht weten gaan we wel beginnen.

6. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij gaan de babykamer pas schilderen na de twintig weken echo. Onze dochter moet natuurlijk ook nog doorschuiven.

Kimmarijn, als het je smaak is gewoon doen. Zeker als er goed op geboden wordt.je kunt hem altijd verkopen.
    Maar jammer dat ie al weg is

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hier vast begonnen met het leegruimen van de kamer
    Twijfelen nog over nieuwe meubels of een grote meidenkamer maar denk dat we gaan doorschuiven en eventueel een tijdelijk ledikante halen

8. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Nee de kamer was nog niet weg!! Wij gaan de baby meubels morgen al ophalen zelfs, en een super mooie deal kunnen sluiten voor €100, -
    En de meubels kunnen wij voor zo lang in het huis van mijn vader neerzetten. Dat gaf voor ons de doorslag!
    Helemaal blij!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat leuk!!!

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Leuk kimmarijn!

11. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Leuk kimmarijn :D

Tigermommy.. Man heeft nu 3 weken vakantie en in september moet hij mijn ouders helpen verhuizen.. En we moesten zooo veel leegruimen.. die hele kamer stond afgeladen.. kelder ook.. dus allemaal eruit gegooid.. grofvuil gebeld.. Veel dingen uit die kamer weer de kelder in.. geen doen joh.. zit hier met 2 kinderstoelen, 2wipstoelen en een tafel vol met kleding.. Dus ik zei hup kamer leeg.. dan kunnen al die babyspullen daarin. :D hahahaha.. en we doen er niet veel aaan hoor.. het is een klein kamertje.. nieuw laminaatje, 1 muurtje lichtgrijs gesausd en 1 wit.. we gaan in juli 2014 een huis kopen dus zolang liggen ze er niet in.

12. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wij gebruiken onze oude babykamer weer, deze staat in de garage opgeslagen. Zijn er nog niet echt mee bezig dus, maar ook met het idee dat we weinig nieuws hoeven te kopen.

13. liefsvanmama

Hier is het met mij nu weer niet goed. Vk heeft vinger aan de pols, en we houden in de gaten of ik niet uitdroog.

14. liefsvanmama

Fijn kimmarijn

15. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    @kimmarijn: ik heb bij mijn 1ste zwangerschap gewacht, volgens mij tot rond de 20 wk echo. Deels omdat ik die bevestiging toch graag wilde afwachten en deels omdat we dan het geslacht wisten. Eens met Kahlan die zegt dat je het zowel naar beide kanten kunt onderbouwen, dus idd uitgaan van wat goed voor jou voelt. En aan je reactie te zien (helemaal blij na aankoop) heb je dat gedaan, leuk leuk .

@liefsvanmama: gets niet fijn. Sterkte meis en fijn dat de vk meekijkt!

@babykamer: die is eigenlijk al helemaal klaar. Alleen, ons dochtertje slaapt daar nog hihihi, en haar nieuwe slaapkamer daar moeten we echt nog mee aan de slag. Daar klussen en nieuwe meubeltjes voor haar kopen, doen we dan in één keer. Kweet nog niet wanneer we daarmee beginnen. In ieder geval wachten we er niet te lang mee, want ik wil haar voldoende tijd geven te wennen aan haar nieuwe kamer en haar zeker niet het gevoel geven dat ze weg moet vanwege de baby.

Jullie nog tips waar we een leuk peuterbed (met kast) kunnen vinden/kopen?

16. liefsvanmama

ik vind Ikea leuke dingen hebben

17. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook! Neem een witte pax kast en kijk bij ikea voor de rest of ergens een leuke aanbieding en dan kleed ik het verder leuk aan. Ik denk met uiltjes, die vind ik zooo lief.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd Ikea!

Kim leuk dat je m gekocht heb je bent er blij mee zo te lezen!

Meiden hebben jullie ook al zo'n last van dikke voeten?

19. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb bij Ikea, babypark en een outlet winkel hier in de buurt gekeken. Bij babypark hadden ze wel leuke meubeltjes. Bij de outlet niet echt mijn smaak. En bij de Ikea hebben ze ook leuke dingen, maar ja ik had al een bedje in mijn hoofd die ik op internet had gezien...
    Dus vanmorgen op internet het peuterbedje besteld voor mijn zoontje! Het is de 'Tim' geworden! Ik vind hem echt zo super leuk! Nu nog wachten tot hij binnen is. Mijn zoontje is volgende maand jarig en we hebben het voor zijn verjaardag gekocht. Hij krijgt dan nog een klein speelgoedje... Maar ja van visite krijgt hij toch al genoeg! We moeten zijn nieuwe kamer nog verbouwen, maar het bedje is er dus al bijna! Ik ben ook superblij! :D

KINDERBEDDEN OUTLET, Solide KINDERBED, vanaf 149,95! (TIP)

20. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Ja mijn voeten zijn al een schoenmaatje groter. komt denk ik ook door het warme weer. en mijn onderbenen zijn s'avonds ook wat dikker.

ik ben blij dat we hoogzwanger in de winter zijn! toch wel prettiger dan met deze warmte.

Deel Deze Pagina