Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    4uur pas, wist niet zeker of ik moest werken,
    dus plande een tijd die zowiezo na me werk viel
    en jij??

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Om 11 uur. Lekker even een uurtje langer blijven liggen, zoonlief naar oma brengen en dan is het al zover....

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nee, ook niet schikbarend laag hoor;), zat een btje op het randje zeg maar... Pfff 4, dat is vast niet fijn en bracht wrsch de nodige klachten met zich mee. Nu geen last van?

Miffy, spannend! En heel veel plz en voor Wendy natuurlijk het zelfde.

Net de badkamer staan poetsen, Oma moet nu even bijkomen hoor hahaha

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik eet voorlopig geen kruidkoek meer, ik had vanmorgen lekker een glaasje optimel en een soort snelle jelle en ik zit te eten en ik kijk ineens naar mijn eten zit er allemaal schimmel op aarrgghh daar ging ik, ik haalde net de gootsteen van de keuken. OMG wat goor!!!

Ik heb gekeken de datum was gewoon nog goed, ik heb de resterende batch gewoon weggegooid die hoef ik niet meer!!

Daarna vreemd genoeg wel 6 kleine eierkoeken naar binnen gestompt (wat is zwanger zijn toch raar haha) nu voelt het weer goed en rustig..

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Ik weet niet ze hebben nog niet getest, ik moet zeggen dat ik van een HB van 4 geen last heb (niet meer dan normaal) ik heb ME en ben dus altijd moe en heb altijd pijn dus dat scheelt.

Ik krijg ook B12 spuiten en vaak slik ik ook B11 buiten de zwangerschap om.

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Misschien zit je nu op je piek... Bij mij beginnen de klachten sinds deze week af te nemen. Mijn schoonzus is altijd tot 16 weken ziek geweest en sommige zijn hun hele zwangerschap ziek :(
    Hopelijk nemen binnenkort de klachten bij je af!

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ohhh wendy wat vervelend...hopelijk is het idd een piek of van de warmte

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Vanuit frankrijk mijn 13 weken dansje!!!

Meideb met echo veel plezier!!!

Hier toch weer wat zorgen, heb gewoon nergens meer lastvan, zo van de een op de andere dag! Brr ik baal zo van mijn onzekerheidhe!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het zal inderdaad wel een piekje zijn. En misschien heb ik ook wel gewoon wat onder de leden want ik ben ook snotverkouden en een beetje rillerig.

En wat zie ik op tegen het weer van donderdag en vrijdag, 30 en 33 graden....jullie ook?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend meiden al die echo's!!

En dansjes voor de dames die weer een stapje verder zijn :D

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @sunflower, gefeli!!

Ja ik zie ook op tegen do en vr pfffff ga extra ventilators halen en. Veeeeel waterijs

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik ook....geniet nu maar extra van het weer!

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    he bah weer zo heet, ik ga denk ik verkoeling zoeken bij mijn vader op het erf (die heeft daar de camper staan MET airco haha) vinden de kids leuk, we kunnen lekker zwemmen in het zwembad daar, speeltuin, zandberg, lekker fietsen enzo komt vast goed!

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    zo trots op mezelf trouwens, net even 30 minuten crosstrainer gedaan, ik dacht voel me best lekker vandaag, het is redelijk koel dus probeer het lekker, muziekje aan gedaan en voila, een keer moest ik even stoppen toen vond ik mijn hartslag te hoog worden op dat punt na en daarna is ie verder gewoon stabiel gebleven, voel me lekker heerlijk weer even sporten..

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
  16. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ook echt geen zin in dat warme weer... Ben blij dat het nu eindelijk wat is afgekoeld en het huis (slaapkamer zoontje) eindelijk een normale temperatuur heeft. Hopelijk blijft het deze keer biet zo lang warm...

17. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
  18. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Nou, gister weer de 1ste dag werken na de vakantie gehad. Pff, viel me best wat tegen eigenlijk. Heb moeite om weer in het werkritme te komen. Natuurlijk wel verteld dat ik zwanger ben en zulke lieve reacties gehoord. Mijn leidinggevende reageerde ook helemaal enthousiast!

Verder vanochtend naar mijn peettante geweest om het te vertellen. Zij ook helemaal blij :D. Dan heb ik nu zo'n beetje de mensen die ik het zelf wil vertellen, gehad. Nu voelt het ook allemaal nog echter, als de mensen om je heen het ook weten.

Verder las ik dat er vandaag wat echo's gepland staan. Spannend én leuk! Succes dames!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kiki is dan ook wat echter he als je het eindelijk gaat vertellen :D
    Nu is het nog zo onaantastbaar.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vrijdag 36graden! !!! Wij gaan naar het zwembad en jullie?

Deel Deze Pagina