Februari mama's 2014 deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Veel plezier met de echo's morgen!

2. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de echo's vandaag, lekker spieken bij je baby!

Vanochten ff schrik: (sorry voor jakkie details) bij het afvegen zowel gewone als heeeeel licht beige afscheiding. Zat een duidelijk verschil in. Ga je in je hoofd meteen terug naar die keren dat het mis ging.
    Moet ik me zorgen maken????

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja het Gaat wel is alleen zo irritant dat gewacht, je wilt toch thuiszijn, vannacht is mn vriendinnetje terug gekomen van vakantie en die ga ik vandaag lastig vallen hihi das mn buurvrouw en voel me daar net zo thuis, je wilt toch graag niey ergens vreemds zijn tijdens zo n telefoontje... ik had liever gehad dat ze zeiden we bellen vrijdag nu ben ik steeds aan het wachten, ik ken twee mensen hier op forum en eentje kreeg de uitslag al 2 dagen voor deze dag en de ander 2 dagen na deze dag dus kan alle kanten op...

4. Aafketje

Aafketje Niet meer actief

Veel plezier met de echo's vandaag!! Ik duik m'n bed in!!

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Kahlan, weet ik niet. Even aan de vk vragen?

Ik doe mijn 10 weken dansje!

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Afscheiding duidt niet op een miskraam oid hoor:

Gele' afscheiding

Vrijwel alle zwangere vrouwen hebben in zekere mate last van (witte) afscheiding. Maar soms gebeurt het dat zwangere vrouwen (in een vroeg stadium van de zwangerschap) last krijgen van gele afscheiding.De afscheidingziet er echt anders uit dan anders; het is klonterig en wordt omschreven als 'snottig'. De afscheiding komt en gaat en zal in een later stadium van de zwangerschap waarschijnlijk helemaal verdwijnen. Overigens is het zo dat de afscheiding ervoor zorgt dat er geen bacteriën bij de baarmoeder kunnen komen.

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Meiden met een echo vandaag. Heeeeeel veel plezier.

@kahlan. Je zou je vk even kunnen bellen. Maar denk dat je je niet heel ongerust hoeft te maken.

Vandaag mijn 12 weken dansje. @lliefsvanmama. Kunnen we samen dansen:D

Verder rete zenuwachtig voor morgen. De combinatietest. Pppff zo bang voor de echo.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden met echo.....heel veel plezier!

Liefsvanmama aaaaaah kan ik me helemaal voorstellen :( hoe gaat het nu met je?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jen jeeeeeeeeh 12 weken!

Tiger wachten duurt altijd lang....nog even meid ;)
    Kahlan toevallig sex gehad of moeilijke ontlasting....dan kun je nog wel eens wat last hebben van heel licht bloedverlies. Maar je hebt beige dus eigenlijk niks aan de hand meid.

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    vieze afscheiding; helaas kan dat heel normaal zijn tijdens een zwangerschap en zolang het niet omkeert in een schimmelinfectie (duidelijk verschil tussen) dan is het zelfs goed schijnt.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja weet je, iedereen zegt; ja ga lekker weg maar zou jij evt slecht nieuws over je telefoon willen horen als je ergens vreemds ben, ik niet hoor, ik wil gewoon dan de telefoon door de kamer kunnen smijten en janken als ik daar zin in heb (bij wijze van) maar ook even gillen en van blijdschap gillen als het goed nieuws is.

Ach ja we houden ons wel bezig!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zeker snap ik ;)

13. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik ben benieuwd voor mijn echo morgen, welke termijn ik nu echt ben, ik was eerst 14.02 toen heeft de VK me toch op 13.02 gezet en in Belgie zetten ze me op 10.02 dus ben benieuwd wat de definiteive datum word LOL, laat maar zo vroeg mogelijk want des te eerder zie ik dit schatje in mijn buik, dus 10.02 ga ik voor duimen, duimen.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb volgende week de echo....ben ook benieuwd!
    Ga eens vragen of ze eens tussen de beentjes willen kijken hahaha

15. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

proberen kan altijd natuurlijk :)

heb je voorkeur voor weer een meid of zou je een jongetje deze keer erg leuk vinden?

16. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb altijd last van veel afscheiding... Maar als ik zwanger ben is het nog een beetje extra... ;)
    Inderdaad heel normaal. Hoort erbij...

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

Mijn man grapt altijd iets over naaktslakken dan hahah, gekke vent heb ik haha

Maar het is wel extra inderdaad, niet echt aantrekkelijk!

18. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Kahlan ik ha het ook, de assistent is even aan het overleggen met de vk nu dus hoop dat ik even langst kan komen!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maakt me totaal niks uit...vindt beide wel leuk:D

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Tiger succes met wachten! Vervelend als je niet weet wanneer ze je gaan bellen he!!

Deel Deze Pagina