Geloven jullie de chineese geboorte kalender? Ben wel benieuwd of het bij jullie klopt?!😉 Bij mijn komt er meisje uit? Heb voor de rest echt geen gevoelerbij....eerlijk ...en cliché ... Als het maar gezond is😊😍😉
Jeetje wat een bult! Ziet er heel zielig uit! Rianne, welkom, we zijn even ver, leuk! Ik heb met 7 weken een vroege echo gehad ivm eerdere ma, nu mag ik morgen weer... Heb er zin in maar vind het ook wel weer heel spannend. Voorgevoel heb ik nu nog niet echt. De vorige x wel heel sterk en toen klopte het ook, wie weet komt t nu nog.
@troy. Ik krijg volgens de Chinese kalender ook een meisje. Benieuwd of het klopt. Bij 3 van mijn vriendinnen klopte hij en bij 1 niet. Ach is 50/50 kans he. @pien. Oooh spannend. Jij ook morgen weer een echo. Veel succes en plezier. Ik heb trouwens de crème van zwitsal. Of het gaat helpen. Geen idee maar het ruikt zo lekker
Oh hihi wel leuk te weten dat ie bij sommige totaal niet klopt😉😊😊 En rianne welkom😉😊 Sunflower mooi buikie👍
@sunflower. Heeeeeerlijk. Denk dat ik er mee blijf smeren ook na de zwangerschap Mooi buikje meis. zo leuk om te zien
Aaah wat fijn. Daar heb ik ook nog over nagedacht en gezocht naar een echobureau die dat deed, alleen hier in het noorden niet erg veel keus of voor een flinke prijs.
Hier ook bio oil fan, lekker vet, maar trekt wel snel in. Wij willen hier zowiezo een pretecho laten doen. Heerlijk een x extra genieten van ons wonder en het gat is niet zo groot van de eerste echo naar de 20 weken.
Nog 2 uurtjes en dan intake en echo. Spannend! Ga toch eens navragen over mijn rugpijn. Een hele dag werken is bijna niet vol te houden en ook thuis blijf ik er last van houden. De andere dames met echo's vandaag veel plezier!
Sunflower wat een mooi buikje heb jij! Het smeren hielp hier geen zak hahahaha....ach ja het ruikt wel lekker. Zometeen om 11 de echo! Heb er zin in,,,lau jij ook succes!
Ik heb echt totaal geen voorgevoel wat we krijgen. Bij iedereen heb ik altijd een mening, maar bij mezelf niet . Ik heb ook totaal geen voorkeur, ik ben blij dat ik niet zelf hoef te kiezen Namen zitten we op één lijn en ik denk dat we hem al hebben (voor beiden), maar nog niet 100%. Ik smeer nog niet, ook nog niet bedacht dat dat best slim zou zijn. Maar even een flesje Bio-oil halen. Succes en veel plezier met de echo dames! Is Babyboo trouwens op vakantie? Ik zie geen lijst meer. Misschien dat ze het wel bijhoudt, maar als ze er niet is moet ze zoveel terug lezen straks haha.
Ja ze was zo stipt, daarom valt het op. Ik zal haar wel even een privé berichtje sturen, mocht ze niet antwoorden dan kan ik hem wel even bijhouden tot ze er is, anders is het straks niet te doen!
Het heeft hier geen zin bij zoon gesmeerd en aan het einde toch en bij dochter niet echt gesmeerd en geen nieuwe strepen bij dus die het wel gewoon zoals normaal bv als mn huid droog aanvoelt Maar niet structureel ofzo